Przecin Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Witam, od kilku dni odcina mi turbine. Jedzie maksymalnie 120km/h potem odcina i auto muli poki go nie zgasze i zapale ponownie. Zrobilem logi dynamiczne 08 i 011 ale tylko do 3,6k rpm bo wiecej nie idzie. Podejrzewam zawor n75 bo wezyki wydaja sie popodlaczane i szczelne. Prosilbym o analize logow. Błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym. 08 http://vaglog.pl/log_241371.html 011 http://vaglog.pl/log_241370.html Dziekuje. Edytowane 28 Listopada 2015 przez Przecin
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Masz problem z zaworem turbiny wastegate czyli upustowcem który na wysokich obrotach nie upuszcza spalin bokiem i dlatego przeładowuje. Problem tkwi pewnie w podciśnieniu. Znajdź dużą strzykawkę podłącz ją pod gruszke i zobacz czy jak robisz podcisnienie to porusza sie sztanga turbiny.
Jarol Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Masz problem z zaworem turbiny wastegate czyli upustowcem który na wysokich obrotach nie upuszcza spalin bokiem i dlatego przeładowuje. Problem tkwi pewnie w podciśnieniu. Znajdź dużą strzykawkę podłącz ją pod gruszke i zobacz czy jak robisz podcisnienie to porusza sie sztanga turbiny.Lukaszoo taka mała uwaga zawór WG jest sterowany ciśnieniem a nie podciśnieniem Edytowane 3 Grudnia 2015 przez Jarol
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Fakt , trzeba zrobić to samo tyle ze w drugą strone. Edytowane 3 Grudnia 2015 przez lukaszooo
Przecin Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Dziekuje za odpowiedz. Sprawdze to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się