Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BPW] Nie pali po wymianie filtra paliwa


Szary1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

kolegow i kolezanki.

Na wstepie; nabylem audi a4 b7 2.0 140. 8v.

po zakupie standardowa procedura zmiana filtrow oleju takie rzeczy ktore mozna wykonac samemu.

i zaczal sie problem po wymianie filtru paliwa auto zapowietrzylo sie niesamowicie ale po dluzszym odpalaniu w koncu sie udalo. jazda testowa zapalila sie kontrolka dpf. na drugi dzien rano chcialem odpalic auto znow ciezko palilo ale sie udalo i zaczal chodzic na 3 cylindry. ale czasem na chwile chodzil na 4. jechalem tak jak by w trybie awaryjnym do 3 tys obrotow. ale jak zlapal temperature jechal normalnie .ale na biegu jalowym chodzil na 3 baniakai i trzeslo silnikiem.zapalila sie kontolka "check" oraz swiec zarowych. po chwili zaczal strasznie kopcic na bialo. przejechalem kilkaset metrow kopcenie ustalo ale dalej na 3 chodzi. mial ktos z uzytkownikow taki problem.???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zanim zacząłeś grzebać auto chodziło a po wymianie oleju i filtrów nie to coś namieszales. Po pierwsze w zbiorniku jest pompa wstępna paliwa wiec nie sposób zapowietrzyc ma maxa układu paliwowego. Nawet przy pustym filtrze paliwa wystarczy kilka razy zapłon włączyć i odpala. Druga sprawa jaki wlales olej dobry? Po 3 jak tyle chcechlales auto bez paliwa pompki mogły się przytrzec. Zczytaj błędy vagiem zobaczymy co wypluje sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w zbiorniku jest pompa wstępna paliwa wiec nie sposób zapowietrzyc ma maxa układu paliwowego. Nawet przy pustym filtrze paliwa wystarczy kilka razy zapłon włączyć i odpala. Druga sprawa jaki wlales olej dobry? Po 3 jak tyle chcechlales auto bez paliwa pompki mogły się przytrzec.

Nie dalej jak w sobotę wymieniałem filtr paliwa w swoim BPW i z lenistwa nie zalałem filtra paliwem, bo przecież pompa w zbiorniku po parokrotnym włączeniu stacyjki powinna napełnić filtr i odpowietrzyć układ :decayed: .

I co ?

I d*pa , silnik odpalił , wypalił paliwo z przewodów i zgasł :naughty:

Pomimo powtarzanych krótkich włączeń stacyjki na przemian z kręceniem rozrusznikiem przez dziesięć minut nie odpalił :facepalm:

Odłączyłem przewód idący z filtra do tandemu i faktycznie ciśnienie tam było i nawet ździebko paliwa prysło, ale 95 % to sprężone powietrze :P

Odpowietrzyłem filtr wysysarką do oleju i po podłączeniu z powrotem , i za drugim podejściem dopiero odpalił :)

Co do pompek to na pewno nic im się nie stało , na pewno całkiem suche nie były, a do puki nie są napełnione w odpowiednim stopniu paliwem to nie przenoszą dużych obciążeń :hi:

Ile km zrobiłeś autem, zanim wziąłeś się za grzebanie przy silniku, pytam w kontekście tego czy jesteś pewny że po zakupie było wszystko w prządku, czy też nawet nie było czasu auta dokładnie przetestować ? :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody paliwowe prawidłowo podłączone?

Wężyk podciśnienie przy filtrze powietrza nie zapomniałeś podłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w zbiorniku jest pompa wstępna paliwa wiec nie sposób zapowietrzyc ma maxa układu paliwowego. Nawet przy pustym filtrze paliwa wystarczy kilka razy zapłon włączyć i odpala. Druga sprawa jaki wlales olej dobry? Po 3 jak tyle chcechlales auto bez paliwa pompki mogły się przytrzec.

Nie dalej jak w sobotę wymieniałem filtr paliwa w swoim BPW i z lenistwa nie zalałem filtra paliwem, bo przecież pompa w zbiorniku po parokrotnym włączeniu stacyjki powinna napełnić filtr i odpowietrzyć układ :decayed: .

I co ?

I d*pa , silnik odpalił , wypalił paliwo z przewodów i zgasł :naughty:

Pomimo powtarzanych krótkich włączeń stacyjki na przemian z kręceniem rozrusznikiem przez dziesięć minut nie odpalił :facepalm:

Odłączyłem przewód idący z filtra do tandemu i faktycznie ciśnienie tam było i nawet ździebko paliwa prysło, ale 95 % to sprężone powietrze :P

Odpowietrzyłem filtr wysysarką do oleju i po podłączeniu z powrotem , i za drugim podejściem dopiero odpalił :)

Co do pompek to na pewno nic im się nie stało , na pewno całkiem suche nie były, a do puki nie są napełnione w odpowiednim stopniu paliwem to nie przenoszą dużych obciążeń :hi:

Ile km zrobiłeś autem, zanim wziąłeś się za grzebanie przy silniku, pytam w kontekście tego czy jesteś pewny że po zakupie było wszystko w prządku, czy też nawet nie było czasu auta dokładnie przetestować ? :decayed:

Jak mam pod reka troche ropy to zalewam nowy filtr a jak nie to odpalam VCDSa i właczam procedure zalewania (odpowietrzania) obudowy filtra paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczałbym od odlaczenia filtra, wymuszenia przepływu vag-iem, w ten spoób napelnienie filtra, pożniej podepnij filtr do ukladu i ew. uruchom wymuszenie ponownie aż się pojawi paliwo w powrocie.

btw. tez sie zastanawiam czy problemy sa zwiazane z wymiana filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...