Szary1986 0 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam. kolegow i kolezanki. Na wstepie; nabylem audi a4 b7 2.0 140. 8v. po zakupie standardowa procedura zmiana filtrow oleju takie rzeczy ktore mozna wykonac samemu. i zaczal sie problem po wymianie filtru paliwa auto zapowietrzylo sie niesamowicie ale po dluzszym odpalaniu w koncu sie udalo. jazda testowa zapalila sie kontrolka dpf. na drugi dzien rano chcialem odpalic auto znow ciezko palilo ale sie udalo i zaczal chodzic na 3 cylindry. ale czasem na chwile chodzil na 4. jechalem tak jak by w trybie awaryjnym do 3 tys obrotow. ale jak zlapal temperature jechal normalnie .ale na biegu jalowym chodzil na 3 baniakai i trzeslo silnikiem.zapalila sie kontolka "check" oraz swiec zarowych. po chwili zaczal strasznie kopcic na bialo. przejechalem kilkaset metrow kopcenie ustalo ale dalej na 3 chodzi. mial ktos z uzytkownikow taki problem.??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Jeśli zanim zacząłeś grzebać auto chodziło a po wymianie oleju i filtrów nie to coś namieszales. Po pierwsze w zbiorniku jest pompa wstępna paliwa wiec nie sposób zapowietrzyc ma maxa układu paliwowego. Nawet przy pustym filtrze paliwa wystarczy kilka razy zapłon włączyć i odpala. Druga sprawa jaki wlales olej dobry? Po 3 jak tyle chcechlales auto bez paliwa pompki mogły się przytrzec. Zczytaj błędy vagiem zobaczymy co wypluje sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Po pierwsze w zbiorniku jest pompa wstępna paliwa wiec nie sposób zapowietrzyc ma maxa układu paliwowego. Nawet przy pustym filtrze paliwa wystarczy kilka razy zapłon włączyć i odpala. Druga sprawa jaki wlales olej dobry? Po 3 jak tyle chcechlales auto bez paliwa pompki mogły się przytrzec. Nie dalej jak w sobotę wymieniałem filtr paliwa w swoim BPW i z lenistwa nie zalałem filtra paliwem, bo przecież pompa w zbiorniku po parokrotnym włączeniu stacyjki powinna napełnić filtr i odpowietrzyć układ . I co ? I d*pa , silnik odpalił , wypalił paliwo z przewodów i zgasł Pomimo powtarzanych krótkich włączeń stacyjki na przemian z kręceniem rozrusznikiem przez dziesięć minut nie odpalił Odłączyłem przewód idący z filtra do tandemu i faktycznie ciśnienie tam było i nawet ździebko paliwa prysło, ale 95 % to sprężone powietrze Odpowietrzyłem filtr wysysarką do oleju i po podłączeniu z powrotem , i za drugim podejściem dopiero odpalił Co do pompek to na pewno nic im się nie stało , na pewno całkiem suche nie były, a do puki nie są napełnione w odpowiednim stopniu paliwem to nie przenoszą dużych obciążeń Ile km zrobiłeś autem, zanim wziąłeś się za grzebanie przy silniku, pytam w kontekście tego czy jesteś pewny że po zakupie było wszystko w prządku, czy też nawet nie było czasu auta dokładnie przetestować ? Edytowane 1 Grudnia 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Przewody paliwowe prawidłowo podłączone? Wężyk podciśnienie przy filtrze powietrza nie zapomniałeś podłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Po pierwsze w zbiorniku jest pompa wstępna paliwa wiec nie sposób zapowietrzyc ma maxa układu paliwowego. Nawet przy pustym filtrze paliwa wystarczy kilka razy zapłon włączyć i odpala. Druga sprawa jaki wlales olej dobry? Po 3 jak tyle chcechlales auto bez paliwa pompki mogły się przytrzec.Nie dalej jak w sobotę wymieniałem filtr paliwa w swoim BPW i z lenistwa nie zalałem filtra paliwem, bo przecież pompa w zbiorniku po parokrotnym włączeniu stacyjki powinna napełnić filtr i odpowietrzyć układ .I co ? I d*pa , silnik odpalił , wypalił paliwo z przewodów i zgasł Pomimo powtarzanych krótkich włączeń stacyjki na przemian z kręceniem rozrusznikiem przez dziesięć minut nie odpalił Odłączyłem przewód idący z filtra do tandemu i faktycznie ciśnienie tam było i nawet ździebko paliwa prysło, ale 95 % to sprężone powietrze Odpowietrzyłem filtr wysysarką do oleju i po podłączeniu z powrotem , i za drugim podejściem dopiero odpalił Co do pompek to na pewno nic im się nie stało , na pewno całkiem suche nie były, a do puki nie są napełnione w odpowiednim stopniu paliwem to nie przenoszą dużych obciążeń Ile km zrobiłeś autem, zanim wziąłeś się za grzebanie przy silniku, pytam w kontekście tego czy jesteś pewny że po zakupie było wszystko w prządku, czy też nawet nie było czasu auta dokładnie przetestować ? Jak mam pod reka troche ropy to zalewam nowy filtr a jak nie to odpalam VCDSa i właczam procedure zalewania (odpowietrzania) obudowy filtra paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orango 0 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Sprawdź połączenia przy filtrze, może powietrze zaciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 zaczałbym od odlaczenia filtra, wymuszenia przepływu vag-iem, w ten spoób napelnienie filtra, pożniej podepnij filtr do ukladu i ew. uruchom wymuszenie ponownie aż się pojawi paliwo w powrocie. btw. tez sie zastanawiam czy problemy sa zwiazane z wymiana filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się