Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Złożony problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Z góry zaznaczam, że jestem tutaj nowy i zapewne to nie jest temat w odpowiednim dziale, ale nie wiedziałem, gdzie go dokładnie przypisać. Jak w tytule mój problem jest trochę złożony, a mianowicie jakiś czas temu w trakcie jazdy na wyswietlaczu zapaliła mi się kontrolka od ESP (żółty trójkąt). Po wyłączeniu silnika wiele razy zdarzało się, że wgl się nie włączała, ale ostatnio zauważyłem, że zapala się coraz częściej, czasami po 5 km, a czasami po 40 km.
Od jakiegoś czasu mam problem także z komunikatem takim jak spalona postojówka. Znika on po kilkunastu sekundach najczęściej, a czasami przy zapalaniu wgl się nie pojawia. Kiedyś gdy pojawił mi się ten komunikat i sprawdziłem i rzeczywiście nie świeciła jedna postojówka, ale gdy dojechałem na miejsce to gdy sprawdziłem okazało się, że jednak świeci. Więc w czym może tkwić problem?
I ostatni mój problem dotyczy tego, że 2 razy podczas jazdy zdarzyło mi się, że w trakcie jazdy "odcięło" mi turbo. Po zgaszeniu silnika wszystko wróciło do normy.
Czy myślicie, że te wszystkie problemy mogą być powiązane ze sobą? Prosiłbym o jakąś pomoc w tych sprawach. Oczywiście wszystko dotyczy B6 130 Km. Z góry dzięki

Edytowane przez Hipotermia
Opublikowano

W pozycyjnym masz najprawdopodobniej strząchniętą żarówkę, jak wymienisz to będzie spokój :)

Resztę dowiesz się jak podłączysz auto pod VAG-a i sprawdzisz błędy w ABS/ESP, oraz zlogujesz grupę 011 w "Silnik"-u (prawdopodobnie turbina przeładowuje z powodu zacinającej się zmiennej geometrii sterującej jej wydajnością ) :hi:

Opublikowano

Jeśli chodzi o świecenie ESP to może być wina czujnika kąta skrętu .Jak napisał piotrsob1 podłącz VAG-a i wszystko się wyjaśni.

Opublikowano

Problem z ESP rozwiążesz kupując nowy czujnik Swiatła stop . Najelpiej w ASO o nr 1NK 945 511. Tylko nie baw sie nim i nie wciskaj tego dzyndzla co bedzie wystawał. Sam sobie to wymienisz . Na forum jest to gdzieś opisane.

Opublikowano

(prawdopodobnie turbina przeładowuje z powodu zacinającej się zmiennej geometrii sterującej jej wydajnością ) :hi:

miałem to samo,czyszczenie kierownic pomogło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...