SID Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 chyba jestem maniakiem hamulcow bo przez ostatnie 3 lata zmieniam je jak rekawiczki do swej S4 B5 :> wiec pomyślałem że i ja sie podziele doswiadczeniami hamowania z Wami majac kiedys 265 KM moje seryjne hamulce przy ostrym hamowaniu były do bani prawdopodobnie dlatego iz tarcze byly juz kiepskie jezdzilem wtedy na ori klockach ktore były OK, po zmianie na jakies podróby hamowanie bylo w porzadku ale klocki "zjadłem" juz po okolo 2-3 tys km wiec nie polecam jakis podrób i zamiennikow kiedy w aucie było juz 320-340 KM założyłem upgrade STOPTECH tarcze, klocki, przewody, płyn na 4 koła wowczas hamowanie poprawiło sie na Super z Plusem klocki ceramiczne wytrzymuja bardzoooooo długo (warto w nie inwestowac) tarcze i klocki naprawde dostawały w "dupe" gdyz mialem juz pozniej 430 KM i naprawde kozystalem z hamowania mimo to dalej sa w swietnej kondycji tarcza STOPTECH 321 mm problemy przyszly kiedy zmienilem ori felgi 17' na 18'' RS4 repliki, kiedy felgi sie zaczely nagrzewac przy mocnych hamowaniach zaczely lekko bic i powodem zapewnie byly felgi felgi repliki wyglada na to iz nie nadaja sie do mocnych aut i nie lubia czestego mocnego hamowania felgi ladowaly czesto na wywarzarke ale tak wszystko pokazywalo OK mialem goscinnie inny komplet felg i tego problemu juz nie bylo niedawno założyłem hamulce BREMBO 8-tłoczkowe + tarcze 365x34 mm a ori hamulce poszly na półke hamowanie - he he z kazedej predkosci jest poezja teraz co prawda nadal po nagrzaniu moje repliki RS4 fele potrafia lekko bic ale to az tak juz nie przeszkadza mam tez kierownice powietrza ale jakos brak czasu na jej zalozenie szkoda tylko iz tarcze 365x34 mm od RS6 sa bardzo ciezkieeee mam tez caly zestaw na przod od PORSCHE CAYENNE 6-tloczkowe tarcza z ECS 352x34 mm z wielkimi otworami chlodzacymi ale narazie lezy na półce i czeka tarcze sa super lekkie wczoraj przyszly mi nowe tarcze od RS4 B7 365x34 mm - wygladaja miodzio i sa nawet lekkie w porownaniu z RS6 mam ochote je zalozyc i sprawdzic jak dzialaja kiedys tez mialem hamulce MOVIT 342 mm ale na nich nie pojezdzilem wiec sie nie wypowiem ale zestaw byl maly i felgi 17'' pasowaly a w pokoju zgormadzilem juz niezly zestaw tarcz - do wyboru i koloru nie polecam tez zakladac dystansow, bo na nich zawsze bedzie kolo bilo przy mocnych hamowaniach nagrzewanie sie materiałow roznych tarcza-dystans-felga pewnie przykrecane konkretne dystanse beda ok ale nie te luzem testowalem dystanse 17 15 12 10 mm i bylo zawsze do bani - czasami uzywam 5 mm ale juz wyczówam je zaraz za jakies bicie dochodzi co do zmian w ukaldzie hamowania polecam zmienic tarcze+klocki+przewody stalowym oplocie+płyn hamulcowy zmiana pojedynczych elem. nie daje jakiegos lepszego rezultatu
Wąski Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 No ciekawe co piszesz .A jakie koszta i gdzie je kupujesz :gwizdanie: aukcje ?[br]Dopisany: 13 Listopad 2008, 23:12_________________________________________________np komplet od RS4 B7
SID Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 No ciekawe co piszesz .A jakie koszta i gdzie je kupujesz :gwizdanie: aukcje ?[br]Dopisany: 13 Listopad 2008, 23:12_________________________________________________np komplet od RS4 B7 caly komplet hamulcow na przod od RS4 B7 w PL kosmos cena tarcze 3000-3400 zl + zaciski 4000-5000 zł + klocki i przewody 800-1200 zł na ebay.de 2000 euro + wysylka w USA cos okolo 2200 $ + wysylka mi czasem sie trafiaja komplety troche taniej - ale żadko i trzeba osobno kupic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się