athletic Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Witam, mam Audi A4B5 1.8 APT, Na liczniku temperatura silnika stoi na 60, dziś wzrosła do 70 jak wjeżdżałem do domu.Sprawdzałem w ukrytym menu w klimatronicu i na pozycji 51 pisalo 90 stopni. Wydaje mi się, że auto dużo pali, ale nwm czy to ma coś wspólnego z resztą.Możecie mi powiedzieć czy auto może przez to dużo palic i czy jak w klimatronicu pisze 90 stopni to tyle jestoraz czemu na liczniku jest max 70 ? Może to być wina termostatu albo czujnika ?
cabanmat Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Na klimatornik nie patrz... najlepiej podjedź do kogoś kto ma VAG-a i wszystko będzie jasne. A nim musisz zrobić... - Test licznika (Wyeliminuje uszkodzony mechanizm wskazówki) - Odczyt temperatury czujnika dla grupy silnika i grupy zegarów najlepiej po długim postoju. - Wykonanie 2 logów czujnika (dla grupy silnika i dla grupy zegarów) na na maksymalnie rozgrzanym silniku. Wtedy wrzucasz wszystko na forum i ktoś udzieli Ci porady. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez cabanmat
cabanmat Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Najlepiej to zakup ori czujnik i termostat. Zalej to ori koncentratem i śmigaj Edytowane 6 Grudnia 2015 przez cabanmat
cabanmat Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) No tak wyjdzie... czujnik stówka, termostat stówka, koncentrat jakieś 70zł + woda destylowana. Liczmy 300zł za części. Do tego jeszcze robocizna jak oddasz do speca Spec też stówkę weźmie No ale... kto nie smaruje ten nie jedzie Edytowane 6 Grudnia 2015 przez cabanmat
athletic Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Dziś sprawdziłem na climatronicu kanał 49 co podobno pokazuje temp plynu i dochodzila do 70 co odpowiadalo temp na liczniku. Wyklucza to licznik i zepsuty czujnik. Kupie termostat, spuszcze wode, zaloże go, naleje znow tej wody bo jest dobra i powiem czy wszystko działa.Bedzie mnie to kosztowalo 30zl a nie 300zl. Ale z góry dzieki za pomoc
lukaszooo Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Podepnij vaga zrób tak jak napisał ci kolega w drugim poście a zaoszczędzisz najwięcej. Na 90% masz walnięty czujnik, nie kupuj w sklepie za 30zł wsadziłem takich wiele sztuk bo kazdy dziaduje i przywozi sam swoje czesci na wymianę a po roku wraca zeby załatwić mu z ASO.
Wojtek Gołdyn Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Sprawdź na zimnym silniku czy termostat nie jest walnięty. tz czy górny wąż nagrzewa się w takim samym tępię jak dolny od chłodnicy. nie odczułeś czasem gorszego ogrzewania samochodu ? Jeśli dolny wąż nagrzewa ci się zbyt szybko to znaczy ze termostat do wymiany. Czujnik temperatury jeśli kupujesz to musisz wyciągnąć stary z tego co się orientuje jest kolo 10 rodzajów czujników.
athletic Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Słabo grzeje właśnie, jutro wymieniam termostat
feeder Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 miałem to samo-wymiana termostatu i stoi 90.
Wojtek Gołdyn Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Dokładnie termostat nic innego ja jestem po wymianie termostatu i czujnika powiem ci tak kupilem jakis badziewny czujnik za 15 zł i wytrzymal tydzien
athletic Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Ja kupilem termostat za 32zl jakis francuski oby trzymal dlugo
cabanmat Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Czujnik temperatury jeśli kupujesz to musisz wyciągnąć stary z tego co się orientuje jest kolo 10 rodzajów czujników. Ja nie słyszałem o 10rodzajach czujników, ale słyszałem natomiast o 2 rodzajach. Różnią się tylko wtykiem... kwadratowym albo owalnym (jajkowatym). Metoda ze sprawdzaniem węży nie jest zawsze miarodajna Ja kupilem termostat za 32zl jakis francuski oby trzymal dlugo Jakiej marki ? Ja jak wymieniałem u mnie kupiłem WAHLER'a Made in Germany za jakieś 35zł, jeździ już ze dwa lata i służy Jak francuski to strzelam że Vernet ? Edytowane 7 Grudnia 2015 przez cabanmat
Emejcz Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Wahler kosztujr 60-70. Vernet Calorstat 20-30zł. Calorstat będzie ok, ale lubią być niedokładne i czasem trzeba zmienić ponownie, bo trochę za późno się otwiera. Jak na Klimatroniku kanał 49 jest tyle co i na wskaźniku to też obstawiam termo.
cabanmat Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Wahler kosztujr 60-70 Ja kupowałem na forum, już nie pamiętam u kogo oczywiście + wysył
athletic Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 No, termostat wymieniony auto trzyma temperature
marjon Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 ja potrzebuje kupic czujnik temperatury. wie ktos moze czy ten czyjnik jest rzeczywiscie oryginalny i bedzie normalnie działac?? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-vw-sharan-polo-oryginal-i5184379772.html ??
lukaszooo Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Nie w tej cenie i według tego co jest podane w licytacji czujnik pasuje do 80% samochodów grupy VW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się