Wojtek Gołdyn 0 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Witam. Mam mały problem mianowicie mam a4 b5 1.6 z 1995 roku kupione od 1 właściciela z Francji. Wracając z Francji na autostradzie chciałem go wypróbować mianowicie jadąc na około 2,5 tys obrotów zredukowałem by kogoś wyminąć lecz zaraz po redukcji tak jakby stracił moc na chwilę i zaczął się rozpędzać jak żółw.... moje pytanie brzmi czemu po redukcji z 5 na 4 i np z 4 na 3 zamiast dostać kopa on tak jakby nie miał mocy i zaczynał rozpędzać się na nowo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Wierzysz ze ktoś przez 20 lat jeździł jednym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Przy redukcji mógł nawet rozrząd przeskoczyć, jeśli pasek był za luźny, ale to raczej taka ostateczna ostateczność, rzadko się to zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jklgleiwitz 0 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Lukaszoo wierzę bo mam 16 letnia z brifem starym gdzie jest tylko jedna pieczatka i jeden właściciel Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Dajesz 250zł i wystawie ci oryginalną książkę serwisową na te 20 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Filtr paliwa,pompa,a może lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jklgleiwitz 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Dajesz 250zł i wystawie ci oryginalną książkę serwisową na te 20 lat. brief niemiecki też porabiasz ? Ja mówię o starym niemieckim dowodzie rejestracyjnym gdzie widnieją wszyscy właściciele a nie tak jak w nowym tylko ostatni. Książeczkę to każdy prawie sam umie zrobić pieczątki i heja oraz przeklejenie wlepkiWysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) Auto które stoi na placu handlowym w niemcowni jest wyrejestrowane z ewidencji tak aby przy sprzedaży nie trzeba było jechać do urzędu komunikacji aby je wyrejestrować i dostać tablice wyjazdowe (ze wzgl ze urzędy pracują tylko w tygodniu wszystkie auta sa wyrejestrowane w takich miejscach). Handlarze robili tak ze zgłaszali zagubienie dokumentów, przez 3-4 tygodnie urzad komunikacji w niemcowni sprawdzał czy auto nie poszło pod zastaw czyli czy jakiś bank nie posiada briefu ( u nich było tak ze kto posiadał brief ten był włascicielem pojazdu) jesli nic nie znaleźli a nie mogli bo auto stało na placu to wydawali duplikat w którym był tylko ostatni właściciel. Na taki plac przyjeżdżał polski handlarz kupował samochód który juz był wyrejestrowany z ewidencji więc nie musiał udawać sie do żadnego urzędu, na granicy walił licznik o połowe a umowe miedzy sobą a placem handlowym wywalał do pieca bo auto w niemcowni już było wyrejestrowane z ruchu a w polsce jeszcze nie istaniło więc wazne były tylko dokumenty oficjalnego poprzedniego własciciela, pisał nową fikcyjna umowe miedzy gosciem który był w briefie a nowym nieświadomym kupującym który był wielce zadowolony jaką to kupił okazje życia od 60letniego niemca który jest dziadkiem i jeździ 20 lat jednym autem. Polski handlarz nie istnieje na żadnym dokumencie więc nie musi płacić 18% podatku od auta którego ma sie krócej niż pół roku. Dzięki całej tej operacji handel autami z niemiec jeszcze kilka lat temu to była żyła złota bo nie trzeba było płacić żadnych podatków a z papierami była wolna amerykanka do tego polak wymaga aby auto było do końca serwisowane i miało 180 tys więc kupujący sami nakręcali spirale oszustwa. Poczytaj sobie o handlu na dziadka niemca lub poprostu na niemca Tak nawiasem w oryginalnych starych dokumentach od pierwszego własciciela auta zawsze jest dwóch włascicieli. Edytowane 7 Grudnia 2015 przez lukaszooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Gołdyn 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Mam nawet faktury z serwisów audi... tak nawiasem.... byłem dziś u znajomego mechanika powiedział ze może to być przepływomierz czy ktoś się z nim zgodzi ? Samochód jak na audi strasznie mało pali 5-6 litrów w trasie tak wynika z obliczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 tak masz 1.6 nie spodziewaj się cudów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Gołdyn 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 nie chodzi o to ze 1.6 i mało mocy będę miał tylko po prostu jak daje redukcje bo chce kogoś wyprzedzić to on tak jakby się dusił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 A jak świece, przewody, wymienione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Gołdyn 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) 1.6 powinno palić średnio 8 l do 10lmoże przyczyną jest filtr paliwa ? Edytowane 7 Grudnia 2015 przez maniekaudia4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 sprawdzi filtr paliwa i przepływke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Tak jak wyżej wymień świece, przewody, filtr paliwa, sprawdź cewkę zapłonową (podmień na inną) a potem dalej będziemy gdybać, ew podmień przepływkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 a najlepiej zrobić logi dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 a najlepiej zrobić logi dynamiczne A co chcesz logować w 1.6? Tam trzeba dobrze sprawdzić cały układ zapłonowy i paliwowy, myślę, że tu leży problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 Np. Przeplywke i lambde mozna.... Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 własnie nic nie wiadomo co tam siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się