PITer4x4 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, pacjent to A4 B5 2001, auto dostało ostatnio program, problem zaczął występować po wgraniu softu.W przedziale obrotów 1900-2300 przy gwałtownym przyspieszaniu na 3/4/5 biegu czuć wibracje, powód przeładowanie dochodzące do 1.56 bara.Przed wgraniem programu również przeładowywał ale nie powodowało to wibracji ponieważ było poprostu mniejsze przeładowanie ze względu na mniejsze zadane w programie.Pod VAGiem 011 BS sztanga porusza się normalnie bez przycięć.W związku z tym ze występowało ono już przed programem ale było nie odczuwalne postanowiłem sprawdzić ustawienie sztangi, niestety regulacja nie przyniosła pozytywnych efektów, po wydłużeniu sztangi oczywiście problem zaniknął ale z tego powodu ze turbo zaczęło porostu późno wstawać ok 2000-2100 obr, powróciłem do pierwotnych ustawien. Oczywiście można by zmniejszyć doładowanie w tym zakresie co występuje problem korekcja softu ale nie tedy droga, trzeba znaleźć przyczynę powstawania a nie załagodzić problem Reasumując przeładowuje znacząca tylko w zakresie 1900-2300 przy maksymalnym wciśnięciu gazu, przy wyższym zakresie występuje czasem lekkie przeładowanie ale można przyj ac ze to norma bo wynosi ok 0.1bara.Macie jakieś propozycje dlaczego przeładowuje tylko w tym zakresie ? Kierownice przycierające się ? Gruszka ? N75 ?Przeplywke podmieniałem na inna efekt ten sam, wartości powietrza identyczne.Przepraszam za formę logów ale mam jedynie przekonwertowane pliki CSV w tej chwili i ich nie jestem w stanie wgrać na VAGLOG. Edytowane 10 Grudnia 2015 przez PITer4x4
bigu888 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Hej Przeładowanie jest, ale wibracje nie biorą się z przeładowania, tylko z większego momentu obrotowego po chipie, którego nie ogarnia już kończąca żywot dwumasa. Samo przeładowanie może mieć kilka przyczyn, np.: przycinające się kierownice w turbinie czy źle działający n75 - do poszukania. To że sztanga jakoś sie porusza w 011bs nie znaczy, że będzie płynnie pracowała pod obciążeniem na drodze. Z logów widać, że sztanga jest za krótka (za duży stopień wypełniania, dochodzi do maxa 94,4!). Musisz ją wydłużyć, wypełnienie ma być max w okolicach 65%. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez bigu888
lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Co wy się uwzięliście z tą długością sztangi, na własne życzenie dotykając sztangi zrobiłes sobie problem, jeśli na sztandze jest ori znaczenie klejem to nikt nie powinien tego dotykać bo długość sztangi to nie jest parametr który dostosowuje sie do kondycji silnika. Program robi sie jeśli silnik jest sprawny w 100% jeśli nie jest zawsze wychodzi to bokiem. Musisz sprawdzić porządnie wakuometrem podciśnienie, jak chcesz moge ci to opisać jak juz bedziesz miał wakuometr. Jesli podcisnienie będzie na 100% to przez własną głupote musisz załatwić pompkę podcisnienia zeby ustawić gruszkę bo tego nie ustawia sie na oko czy po logach, teraz jest zdecydowanie za krótka. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez lukaszooo
PITer4x4 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2015 Hej Przeładowanie jest, ale wibracje nie biorą się z przeładowania, tylko z większego momentu obrotowego po chipie, którego nie ogarnia już kończąca żywot dwumasa. Samo przeładowanie może mieć kilka przyczyn, np.: przycinające się kierownice w turbinie czy źle działający n75 - do poszukania. To że sztanga jakoś sie porusza w 011bs nie znaczy, że będzie płynnie pracowała pod obciążeniem na drodze. Z logów widać, że sztanga jest za krótka (za duży stopień wypełniania, dochodzi do maxa 94,4!). Musisz ją wydłużyć, wypełnienie ma być max w okolicach 65%. Dwumas wymieniony rok temu, na nowy zestaw LUKa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się