Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ogromna Prośba o analize logów 003 i 011


Patrycja Miętkiewicz

Rekomendowane odpowiedzi

błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) występuje nadal ???

Różnica w regulacji
Przyczyny:
- uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik)
- przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy

1 jaka jest aktualnie wartość kąta początku wtrysku i dawka paliwa?
2 ściągany był nastawnik z pompy wtryskowej ?

Diagnostyka VAG: [01] > [08] > [001]
sprawdź napięcie czujnika przesuwki regulacyjnej

001 - jałowy bieg (dawki wtryskiwanego paliwa)
1 Obroty silnika [780 do 903/min]
2 Dawka wtryskiwanego paliwa [3 do 9 mg/skok]
3 Napięcie z czujnika drogi przesuwki regulacyjnej [1,45 do 1,90V]
4 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 110°C]


Wskazanie dawka wtryskiwanego paliwa
- Poniżej 3 mg/skok - Za duża wydajność pompy wtryskowej.
- Powyżej 9 mg/skok - Silnik zbyt zimny - Za mała wydajność pompy wtryskowej.

Wskazanie napięcia czujnika drogi przesuwki regulacyjnej
Poniżej 1,45 V - Za duża wydajność pompy wtryskowej
Powyżej 1,90V - Silnik zbyt zimny - Za mała wydajność pompy wtryskowej.




przyda się też do niewielkich korekcji

wybierami 1-engine
11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233( sa tez inne loginy)
10 adaptacja
W adaptacji zaczynamy od
1 - dawke paliwa- można podnieść będzie mocniejszy
2- ustawiamy wolne obroty silnika
3- wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)
4- przesunięcie kąta wtrysku
5 - dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika
12 -czas grzania świec żarowych

Edytowane przez maniekaudia4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopiuj/wklej z manuala lepiej bylo podac link do calosci....

Z turbina to jest jakas pier**la bo nie mozliwe zeby nic nie dmuchala, skoro nie ma efektow to ecu jest caly czas w awaryjnym.

jak logujesz 11bs to sztanga pracuje gora dol ?

Robilas cos z dawka paliwa ?

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większość informacji mam zapisane na kompie, dlatego nie podałem linków jeśli komuś potrzebne to znajdę
Przynajmniej podane są jakieś konkretne informacje dotyczące diagnostyki, może się przydadzą.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzięki za odpowiedzi.

Dawka paliwa zmieniona na 3.4

Sposób jak na filmiku 'mlotkiem po pompie '

Z tym że przy regulacji temperatura silnika na vagu pokazywała 73 stopnie i nie chciał sie więcej zagrzac..

Teraz ciepły zimny pali okej.

Jak daje 011 to na on/off sztanga chodzi.

Możliwe jest żeby sztanga chodziła a geometria była zapieczona? Cały czas mam wrażenie że ECU jest w trybie awaryjnym

Zauważyłam też że przy odpaleniu nie ważne cy silnik nagrzany Czy nie troszkę przebiera na obrotach ale przyjadę kawałek i chodzi rowno. Po ponownym odpaleniu znowu lekko kuleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku jaki masz ? Tzn grupa 00 bs. Tak mozliwe ze sxtanga sie porusza ale podczas jazdy sie przycina i wpada w awaryjny. Zgas silnik, odpal wlacz logowanie i dopiero zacznij ruszac, wklej takie dlugie cudo i powiemy ci kiedy wpada w awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu odpal cieple auto zalacz log grupy 11 i sie przejedz, jesli wpada w awaryjny przy ok 3000rpm to masz zapieczone kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu zarzucam 3 logi do twojej analizy ;)

http://vaglog.pl/log_244856.html

http://vaglog.pl/log_244857.html

http://vaglog.pl/log_244858.html

cały czas mam błędy

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-00 - Open or Short to Plus

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-10 - - - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

------------------------------------------

Ten środkowy log zrobiony jest na czwartym biegu od 1500rpm do póki 4km prostej się nie skończyły :)

Edytowane przez Patrycja Miętkiewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw usuń usterki ktore powodują te błędy. Przy takich bkedach nic dziwnego ze ecu wchodzi w awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

542 - czujnik wznosu wtryskiwaczy g80

1268 - nastawnik dawki n146

553 - przepływomierz masowy powietrza

Na pierwszym logu masz awaryjny, na drugim jest ok więc wychodzi na to ze masz zabrudzone kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jutro turbo na stół.. A co do błędów to od czego zacząć? I jak sie z nimi uporać?

Wracając do turba. Nie ma szans dobrze poganiac audi żeby się przeczyscily?

Dziwne jest to że sztanga chodzi naprawdę lekko w obie strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy błędy były kasowane? Wiem że to głupie pytanie ale wygląda to tak jakby nikt nie wykasował ich po rozpięciu wtyczek i ponownym podpięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz rację pytanie głupie :)

Błędy usunięte pojawiają się na nowo lecz dziś raz usunęłam i nie wskoczył spowrotem.. Dopiero po przejażdżce ponownie wywalilo je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pytam, bo to typowy zestaw po odpięciu kostek od pompy i wtrysku sterującego. Może warto poszukać przyczyny we wtyku od pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wtyku? Masz na myśli ta kostkę od pompy na 7 pin? Do pompy idzie jeszcze wtyczka na 3 pin. O tych mówisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź obie. Ta 3 pin to kostka od wtrysku sterującego, a 7 pin idzie do kompa i przepływki. Warto im się przyjrzeć, bo może się okazać że te błędy to brak styku na którymś z pinów. Rozłącz, wyczyść i obejrzyj przewody przy nich (syf na pinach albo poprzecierane przewody i dzieją się cuda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej sprawdzić przewody i pozbyć się błędów turbo zostawiłbym w spokoju skoro jest błąd przepływki to ECU otrzymuje błędne dane i tryb awaryjny bez usunięcia błędów nie pójdziemy dalej, takie moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd moze być przez odpiecie wtyczki. Dopóki turbo dobrze nie dmucha to nie da sie sprawdzić przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...