bajcy Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Wczoraj przejechałem przeszło 200km, żeby wypalić DPF, niestety bez pozytywnego rezultatu. Silnik, ma być dogrzany i był, bo mieszkam w terenie raczej górzystym, więc parametry do wypalenia były na pewno dobre. Dzisiaj rano znów się załączył do wypalania, mimo iż na polu było -2 a ja tyle co z domu wyjechałem do pracy. Wiem, że jest to nie normalne, bo wcześniej wystarczyło 10-15 minut. Na silniku nie ma żadnych błędów związanych z DPF, czy czujnikiem ale są inne: 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 224750 km Date: 2015.11.30 Time: 18:02:12 4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 224750 km Date: 2015.11.30 Time: 18:02:12 5168 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor P1592 00 [168] - Implausible Correlation MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 21 Mileage: 225856 km Date: 2015.12.15 Time: 20:17:55 5170 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) P0237 00 [032] - Signal too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 5 Mileage: 225833 km Date: 2015.12.14 Time: 20:22:51 5282 - Intake Air Temp. Sensor (G42) P0113 00 [032] - Signal too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 224886 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 czy One mają wpływ na wypalanie się DPFa? Czy raczej szukać innej przyczyny, bądź też myśleć o wycięciu. Dodam jeszcze, że te objawy zaczęły się kilka dni po zrobieniu programu. Bardzo proszę o pomoc, bo już mnie się nie chce poświęcać tyle czasu i paliwa, na jego wypalenie... Na dodatek załącza się co 300-400km. Po trasie też dość dużo jeżdżę, więc nie jest problemem miejska jazda. Pozdrawiam Janusz Edytowane 17 Grudnia 2015 przez bajcy
wrclaguna Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 sprawdz czujnik doładowania cisnienia oraz okablowanie do sterownika silnikamasz go koło pompy ABS na rurze od coolera
skotmen Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 5168 czujnik różnicy ciśnień do wymiany Nie możesz mieć błędów w silniku bo się nie wypali Dpf To jest nie ważne że przyjechałeś 200KM i filtr się nie wypalił może na drugi dzień się wypalić jak dostanie z czujnika sygnał, właśnie czujnik różnicy ciśnień za to odpowiada 5168 czujnik różnicy ciśnień do wymiany Nie możesz mieć błędów w silniku bo się nie wypali Dpf To jest nie ważne że przyjechałeś 200KM i filtr się nie wypalił może na drugi dzień się wypalić jak dostanie z czujnika sygnał, właśnie czujnik różnicy ciśnień za to odpowiada A piszesz ze się wypala co 300-400m właśnie dla tego że czujnik jest uwalony Wymień go jak najszybciej
bajcy Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 OK, zasugerowałem mechanikowi gdzie ma szukać, zobaczymy co z tego wyjdzie... a to, że wypala sie tak często to też może być powodem? sprawdz czujnik doładowania cisnienia oraz okablowanie do sterownika silnikamasz go koło pompy ABS na rurze od coolera czujnik był już wymieniany dwukrotnie. Ale przy nim coś jest na rzeczy, bo jest zaizolowany taśmą, a na pewno przez jakiś okres u poprzedniego właściciela, pod maską mieszkał jakiś gryzoń.
skotmen Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Tak częste wypalanie właśnie jest przez ten czujnik Kup nowy 200-250zeta skasuj błędy i zrobić adaptację czujnika wypali się jeszcze raz i będzie ok
bajcy Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Mam jeszcze jedno pytanie, bo ten błąd od czujnika pojawił się pierwszy raz. czy jest jakaś możliwość sprawdzenia go, żeby zdiagnozować czy problemem jest ten czujnik?
skotmen Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ja miałem taki objaw że Dpf się wypalił i za następnym razem kiedy odpaliłem znowu zaczął się wypalić Błąd był 5168 wymiana na nowy i wszystko ok Skasuj błędy po wymianie i adaptacja
kuebk Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Czy ktokolwiek z was zadal sobie chociaz troche trudu zeby sprawdzic co to sa za bledy i czego (moga) dotyczyc? Poki co padla propozycja wymiany G450 ktory nie ma nic wspolnego z bledem P1592. W taki sposob to Panowie raczej niczego nie naprawicie.
niestandardowy Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ja miałem taki objaw że Dpf się wypalił i za następnym razem kiedy odpaliłem znowu zaczął się wypalić Błąd był 5168 wymiana na nowy i wszystko ok Skasuj błędy po wymianie i adaptacja jest gdzies na forum adaptacja tego czujnika? nie bylo pytania, znalazlem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się