zbyn2 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Witam, posiadam a4 b6 avant 2002r 1.9tdi AVB (101km bez programu) od dwóch lat. Mam pytanie dotyczące sprawności silnika tj. Mam wrażenie że audi jest słabe prędkość max na autostradzie to ok 170km/h na piatym biegu. Jeżdżąc przez niemcy na większych górkach prędkość spada nawet do 100km i zmiana biegu na 4-ty. Na prostej do 140 w miarę ok obrotomierz ma ok 3000obr/min na 5-tym biegu. Spalanie przy 140km/h ok 7L ON, do 120km/h ok 6L ON. W styczniu tego roku wymieniałem świece żarowe i przy okazji była sprawdzana kompresja wyszło: 31,32,31,32 bara. Turbina była regenerowana w NL rok temu, egr cieknie, nie jest zaślepiony ale jest sprawny (pomiary z vcds czyściłem go jakieś 6 miesiecy temu) . Dziś robiłem logi dynamiczne i mam prośbę czy może je ktoś przeanalizować? http://vaglog.pl/log_244296.html Pozdrawiam.
Leopold27 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 kolego wygląda że przepływomierz kończy życie.
zbyn2 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Kolego a czy na pewno? Sprawdzałem logi statyczne i mieścił się w normie egr tak samo. Czy wnioskujesz to po logach? Pozdro
Leopold27 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 kolego żeby się upewnić to spróbuj podmienić może ktoś ma,na statycznych może nic nie wykazywać a le w dynamicznych już delikatnie zaniża i zarazem obcina dawkę.
zbyn2 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Jakiej firmy przepływomierz kupić w razie wymiany boscha? Czy można zamiennik. Oryginalny ma numery 0 281 002 531 lub 038 906 461B.
lukaszooo Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Te logi są z d*py, miałeś cały czas pedał w podłodze ??? zrób je jeszcze raz pojedynczo a nie 3 na raz, daj statycznie 4,13,18,23 dynamicznie 3,7,8,11 Edytowane 22 Grudnia 2015 przez lukaszooo
zbyn2 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zamieszczam jeszcze raz logi każde w osobnym pliku: statyczne: http://vaglog.pl/log_244374.html http://vaglog.pl/log_244375.html http://vaglog.pl/log_244376.html http://vaglog.pl/log_244377.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_244366.html http://vaglog.pl/log_244367.html http://vaglog.pl/log_244368.html http://vaglog.pl/log_244369.html
lukaszooo Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 na takim synchro nie dziwne ze auto nie ma siły, masz ok 7 a powinno byc ok -0,5, dziwnie wygląda ta przepływka ale a do tego turbo troche późno wstaje, ustaw synchro i zró jeszcze raz 3,8,11 dynamicznie tyle ze oddzielnie.
zbyn2 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Przestawiłem kąt synchronizacji rozrządu na silniku o temp ok 40*C i wahał się od 0 do +0,6. Przejechałem się autem, auto jak by lepiej przyśpiesza, ale logi zrobię jutro. Edytowane 23 Grudnia 2015 przez zbyn2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się