Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w moje brudne łapy wpadł rosyjski motocykl trójkołowy który mam przywrócić do stanu fabrycznego, wynalazek nazywa się Murawiej Tuła 2M. Moto stał jakies 10-15lat pod płotem, w między czasie ktoś bezczelnie ukradł z niego wszelkie linki, manetki i część elektryki.

Film przedstawia jak sprzęt wygląda gdy jest na chodzie i w całości

Troszkę przez przypadek trafił w moje rączki ale do rzeczy. Motocykl ma bardzo zdewelowaną elektrykę więc potrzebuje pomocy, mam juz troszkę materiałów, trochę części zamówiłem ale puki co stanąłem w miejscu ze względu na stacyjkę którą oddałem do naprawy. Podpowie ktoś jak połączyć przewody abym miał prąd na iskrowniku i cewce ????

Schemat instalacji http://img.moto.kiev.ua/thumbcache/_tuning/forumfullimg~tuning~252911060705~1160258687331.jpg

Zdjęcie stacyjki przed odkręceniem przewodów.

2015jpg_snpnhre.jpg

Stare samochody aby odpalić na krótko trzeba było mieć 3 przewody: plusowy, alternator i rozrusznik. Czy w tym wypadku aby mieć prąd na iskrowniku i cewce wystarczy połączyć gruby 1(główne zasilanie) z przewodem 4 ???? Nie mam za wielkiego doświadczenia w zapłonach platynkowych i ogolnie w tak starych instalacjach.


Nikt nie pomoże ?????

Opublikowano

Święta są chłopie wszyscy piją ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...