lukaszooo Opublikowano 25 Grudnia 2015 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Witam, w moje brudne łapy wpadł rosyjski motocykl trójkołowy który mam przywrócić do stanu fabrycznego, wynalazek nazywa się Murawiej Tuła 2M. Moto stał jakies 10-15lat pod płotem, w między czasie ktoś bezczelnie ukradł z niego wszelkie linki, manetki i część elektryki. Film przedstawia jak sprzęt wygląda gdy jest na chodzie i w całości Troszkę przez przypadek trafił w moje rączki ale do rzeczy. Motocykl ma bardzo zdewelowaną elektrykę więc potrzebuje pomocy, mam juz troszkę materiałów, trochę części zamówiłem ale puki co stanąłem w miejscu ze względu na stacyjkę którą oddałem do naprawy. Podpowie ktoś jak połączyć przewody abym miał prąd na iskrowniku i cewce ???? Schemat instalacji http://img.moto.kiev.ua/thumbcache/_tuning/forumfullimg~tuning~252911060705~1160258687331.jpg Zdjęcie stacyjki przed odkręceniem przewodów. Stare samochody aby odpalić na krótko trzeba było mieć 3 przewody: plusowy, alternator i rozrusznik. Czy w tym wypadku aby mieć prąd na iskrowniku i cewce wystarczy połączyć gruby 1(główne zasilanie) z przewodem 4 ???? Nie mam za wielkiego doświadczenia w zapłonach platynkowych i ogolnie w tak starych instalacjach. Nikt nie pomoże ?????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się