luk3534 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Witam Serdecznie proszę o analizę logów odpowiadających za pompowtryski nie wiem czy szukać problemu czy nie czasem delikatnie drgają obroty i nie bardzo mi się podobają te wartości gdzie szukać problemu logi http://vaglog.pl/log_244702.html http://vaglog.pl/log_244701.html http://vaglog.pl/log_244700.html http://vaglog.pl/log_244699.html http://vaglog.pl/log_244698.html Edytowane 27 Grudnia 2015 przez luk3534
lukaszooo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Bipy masz troszke na - ale jest ok, synchro mozna by dac delikatnie do przodu ale nie bedzie zadnej różnicy, AVF/AWX mają to do siebie że drgają, dla pocieszenia 3/4 aut z tym silnikiem ma to samo. W większości przypadków winny jest wałek rozrządu.
luk3534 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Rozumiem, ale powiedz mi dlaczego bipy ujemne filtr paliwa nowy MANNNNN oraz te wartości na 13 kanale mnie przerażają zaznaczam że auto ma mape na 160KM ale przed było identycznie. Ogólnie spalanie nie przekracza 7l auto jest mocne i nie kopci co poprawi synchro na 0??? nie będzie mi źle odpalał na mrozie?? może zastosować mu LIQUI MOLY 2666 Diesel Spulung 0.5L Czyści Wtryski Edytowane 27 Grudnia 2015 przez luk3534
lukaszooo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Po poprawie nie odczujesz różnicy bo zaleca sie ustawienia na - 0,5. Mówi sie ze ujemne bipy to problem z paliwem, znam ok 5 aut które mają ujemne bipy i nic sie z nimi nie dzieje od paru lat, w jednym walczyłem z ujemnymi bipami skonczyło sie na nowej pompie vacum, filtrach, przedmuchanych przewodach i czyszczeniu pompki w baku i niestety bez efektów. Korekcje są ok 3 cylinder ma wieksza dawke ale to wcale nie oznacza problemu z pompką. Środek LM polecam kazdemu bo czasem efektu są bardzo fajne choć często nie ma żadnej różnicy.
luk3534 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 To dokładnie który kupić specyfik z LM ?? oraz jakiej średnicy wężyki dokupić żeby wystarczyło zakładać filterek? czy po prostu do butelki przelać i te wężyki które są włożyć do butelki ?? Łukasz jaki polecasz ten środek żeby auto pochodziło tylko na tym specyfiku??
lukaszooo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Sa dwa jeden do baku drugi bezposrednio, jutro sprawdze w garazu i podam ci numer.
luk3534 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 ok dzięki czekam na odp bo chciałbym ten bezpośrednio a powiedz mi tym nie uszkodzę nic ??? Nie zaszkodzi jak motor będzie chodził tylko na tym specyfiku??
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Nie nic sie nie stanie, stosowalem ten srodek wiele razy.
luk3534 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 To podaj mi dokładną nazwę tego specyfiku ok?
luk3534 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 LUKASZ A NIE 2666??? KURDE TAKI ZAMOWILEM Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ten jest do baku, do maszyny jet cleaner stosuje sie 5154
luk3534 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) po wyczyszczeniu układu logi mam takie oraz zmieniłem synchro na 0 http://vaglog.pl/log_244990.html Bipy się poprawiły ale korekcje gorsze czyżby przez synchro?? Łukasz odp mi co myślisz o tym?? Edytowane 29 Grudnia 2015 przez luk3534
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Bipy masz super, korekcje tez nie są najgorsze ale 3 cylinder dostaje wiecej paliwa. Czy dzieje ci sie cos konkretnego czy poprostu martwisz sie cyferkami ???
luk3534 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 martwie się cyferkami:D to synchro zostawić na -1.6 czy tak jak jest 0?? Powiedz czy środek LM może pomógł na te bipy ale dlaczego korekcje są jakie są,... jak miałem golfa v było prawie wszędzie 0 a przebieg miał 50tys więcej bo tutuaj mam pewny przebieg Łukasz jak według Ciebie lepiej jest z synchro??
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Wszystko zależy od silnika jeden ładniej chodzi na -1 a drugi na +3, ja zawsze staram sie ustawić na -0,6 a dalej to już na słuch. Jesli w aucie nic sie nie dzieje to olej cyferki, a zreszta korekcje są całkiem ok.
luk3534 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Dzięki za odp dam sobie spokój Szczęśliwego Nowego Roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się