Madas Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 dunlop winter też dają rade To fakt ale miałem kiedyś Matadory zimowe oż w mordę to była masakra myślałem że wciąż po żwirze jadę
NYNA Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Goodyeary UG 7+ ciche??? założyłem je miesiąc temu tragedia do 70 cicho a potem huk szum jak jasna ......ra Nie wiem jak u Ciebie i co tam założyłeś i czego się spodziewałeś, ale GY UG 7+ to obecnie najbardziej cicha opona zimowa.
agart Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 To ja chyba trafiłem na jakiś szajs.Na tym nie da się jeździć.Może na śniegu pokażą co potrafią jak na razie odradzam GY UG 7+. A jakie macie ciśnienie w tych gumkach??
tklimczak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 nie no, sporo się tu można dowiedzieć.....
lyku23 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 To ja chyba trafiłem na jakiś szajs.Na tym nie da się jeździć.Może na śniegu pokażą co potrafią jak na razie odradzam GY UG 7+. A jakie macie ciśnienie w tych gumkach?? to chyba faktycznie na jakies trefne trafiles bo moje sa cichutkie i jeszcze takich zimowek cichych nie mialem a cisnienie tak jak w naszych autkach podaje producent: przy zimowkach rozmiar 195/65/15 - 2,4
GILI Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 ale miałem kiedyś Matadory zimowe oż w mordę to była masakra myślałem że wciąż po żwirze jadę miałem kiedyś Barumy zdaje się to też grupa conti. przy 120 własnych myśli nie słychać...[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 21:45_________________________________________________Teraz mam BF Goodrich i jest spoko.
Madas Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 ale miałem kiedyś Matadory zimowe oż w mordę to była masakra myślałem że wciąż po żwirze jadę miałem kiedyś Barumy zdaje się to też grupa conti. przy 120 własnych myśli nie słychać...[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 21:45_________________________________________________Teraz mam BF Goodrich i jest spoko. ja przy 120 musiałem jechać z głową na zewnątrz taki huk
Dibo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 To ja chyba trafiłem na jakiś szajs.Na tym nie da się jeździć.Może na śniegu pokażą co potrafią jak na razie odradzam GY UG 7+. A jakie macie ciśnienie w tych gumkach?? to chyba faktycznie na jakies trefne trafiles bo moje sa cichutkie i jeszcze takich zimowek cichych nie mialem a cisnienie tak jak w naszych autkach podaje producent: przy zimowkach rozmiar 195/65/15 - 2,4 Coś w tym jest bo UG7+ są ciche
FAFAL Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Mam zimówki w rozmiarze 205/65/15 wiem, że nie jest on taki jaki powinien być ale w normie się mieści. Jakie ciśnienie powinienem mieć przy tym rozmiarze? Też 2,4 ???
Madas Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Mam zimówki w rozmiarze 205/65/15 wiem, że nie jest on taki jaki powinien być ale w normie się mieści. Jakie ciśnienie powinienem mieć przy tym rozmiarze? Też 2,4 ??? czemu mówisz że nie jest taki jak powinien....ja mam 2.3 w 205/55/26
FAFAL Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 No bo zamiennik do 195/65/15 to 205/60/15 chyba, że się mylę...
GILI Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 No bo zamiennik do 195/65/15 to 205/60/15 chyba, że się mylę... masz B5 więc 16cali to 205/60
Madas Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 No bo zamiennik do 195/65/15 to 205/60/15 chyba, że się mylę... no dokładnie ale masz kłopoty z tym rozmiarem króry posiadasz??
FAFAL Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie, nie mam żadnych problemów. A różnica średnicy koła nie przekracza 2% więc nawet wg przepisów jest ok. Tylko byłem ciekaw tego ciśnienia. Teraz mam 2,2
Madas Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie, nie mam żadnych problemów. A różnica średnicy koła nie przekracza 2% więc nawet wg przepisów jest ok. Tylko byłem ciekaw tego ciśnienia. Teraz mam 2,2 no ok i tak zostaw
dzikasz Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Witam czytając wasze wywody postanowiłem się włączyć z odrobiną teorii. Wiem kilka rzeczy bo pracuje w branży oponiarskiej. opony symetryczne lub kierunkowe jak UG7, czy UG7+ (bo to ta sama opona tylko z plusem na nowy sezon, nawet skład mieszanki jest ten sam) będzie głośniejsza od opony asymetrycznej. opona asymetryczna jest zamknięta od zewnątrz nie pozwalając wydobywać się hałasowi na zewnętrzną stronę. hałas i większość wody jest kierowana pod samochód aby właśnie ograniczyć szumy. Co do przyczepności na śniegu nawet testy ADAC są po części tendencyjne. Każdy niech posłucha innych użytkowników. Ja osobiście byłem sceptyczny co do goodyera ale tak wyszło że w audi mam Performancy, naprawdę jestem pod wrażeniem, a w drugim samochodzie UG7 i jest różnica chociaż w drugim jest tylko 205 na zimę, jest dużo głośniej, zwłaszcza po zdjęciu Pilot Spotów (asymetryk) szczeźe kto ma kaskę na nowe opony i nie przejmuje się tak bardzo szumem a właściwości jezdne są najwaźniejsze niech bierze coś z poniższych: - 3d dunlopa, - LM-25 Bridgestona, WRG2 Nokiana też super na sniegu (wkońcu to pierwsza firma na swiecie jaka zrobiła zimówkę 70 lat temu)
kepasa Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 |dzikasz ma rację, jeżdzę na dunlop 3d są na prawdę fajne na mokrym i trzymanie boczne ponad normą, ciężko fiknąć na ręcznym miałem Bridgestona blizzak lm25, był gorszy od 3d.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się