Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o diagnozę problemu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,przy okazji zbliżającego się nowego roku życzenia dla wszystkich forumowiczów i oczywiście użytkowników 2.5 tdi

Wiele szczęścia i miłości,
sukcesów i pomyślności,
niech Wam zdrowie dopisuje,
a gotówki nigdy nie brakuje.

Do Siego roku 2016!!

No i do rzeczy dziś przy odpaleniu autka zaczęło się.Chciałbym aby ktoś posłuchał z filmiku który nagrałem w czym może być problem,dodam że jest to słyszalne tylko przy obrotach 850-900 powyżej już nie.Bardzo proszę o wasze rady pozdrawiam.

https://youtu.be/DFgBkuaj5TU

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,przy okazji zbliżającego się nowego roku życzenia dla wszystkich forumowiczów i oczywiście użytkowników 2.5 tdi

Wiele szczęścia i miłości,

sukcesów i pomyślności,

niech Wam zdrowie dopisuje,

a gotówki nigdy nie brakuje.

Do Siego roku 2016!!

No i do rzeczy dziś przy odpaleniu autka zaczęło się.Chciałbym aby ktoś posłuchał z filmiku który nagrałem w czym może być problem,dodam że jest to słyszalne tylko przy obrotach 850-900 powyżej już nie.Bardzo proszę o wasze rady pozdrawiam.

https://youtu.be/DFgBkuaj5TU

hmm tak jakby coś się przytarło. Pompa wspomagania działa poprawnie?

Opublikowano

Witam chyba tak bo przy zwiększeniu obrotów do 1000 tego nie słychać kręciłem kołami i cisza bo też to podejrzewałem,natomiast po delikatnym spadku obrotów zaczyna znowu hałasować.

Opublikowano

obstawiam łożysko np na alternatorze. Ewentualnie któraś rolka albo napinacz....

Opublikowano

Witam chyba tak bo przy zwiększeniu obrotów do 1000 tego nie słychać kręciłem kołami i cisza bo też to podejrzewałem,natomiast po delikatnym spadku obrotów zaczyna znowu hałasować.

Moze napinacz paska wielorowkowego hałasować, tylko to trochę za głośno na niego. Ja tam obstawiam pompę wspomagania.

Opublikowano

Witam chyba tak bo przy zwiększeniu obrotów do 1000 tego nie słychać kręciłem kołami i cisza bo też to podejrzewałem,natomiast po delikatnym spadku obrotów zaczyna znowu hałasować.

Moze napinacz paska wielorowkowego hałasować, tylko to trochę za głośno na niego. Ja tam obstawiam pompę wspomagania.

fajnie dzięki za naprowadzenie na trop jutro będę poklei sprawdzał dam znać ,acha jeszcze pytanko jak wykluczyć pompę jest jakiś sposób?

Opublikowano

Sprawdź poziomy płynów, głównie ten od wspomagania.

Rozumiem, że przy kręceniu kierownicą dźwięk nie cichnie, ani nie zmienia się ?

Opublikowano

Witam ja miałem coś podobnego w 1.8 turbo z silniczka pod prawa lampa. Powiem szczerze że nie wiem do czego on służy. wygląda jak jakaś nagrzewnica.

Opublikowano

Witam wszystkich i dzięki za wszystkie sugestie problem został rozwiązany wycie ustało po wymianie płynu do wspomagania,ale dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów pompa doszła do siebie.

Opublikowano

Witam wszystkich i dzięki za wszystkie sugestie problem został rozwiązany wycie ustało po wymianie płynu do wspomagania,ale dopiero po przejechaniu kilkunastu kilometrów pompa doszła do siebie.

Witam. A jakim płynem go zalałeś jeśli można wiedzieć??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...