Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwny przypadek 2.5 tdi 163 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, mam gorącą prośbę. Jestem chwilowo nieszczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 2,5 tdi 163 km, poinieważ byłem dzisiaj na hamowni bo stwierdziłem, że brakuje mi mocy i zamiast mieć ok 200 z groszem ponieważ jest po chipie to okazało się, że auto przy 4000 obrotów ma zaledwie 138 km. Silnik ten jest po zmianie głowic, ponieważ były problemy oraz ma nowe końcówki wtrysków. Przed wymianą końcówek pompa była sprawdzana. W poprzednim aucie kiedy odpiąłem przepływkę auto odrazu traciło n mocy, dziwi mnie to i nie wiem czy tak ma być, że w tym odpinam lib podpinam nie ma żadnej różnicy w mocy. Przy obrotach między 1200 a 1400 auto wpada w dziwne wibracje przy wolnym dodawaniu gazu, przy gwałtownym nie ma nic. Znowu bez przepływki tych wibracji nie ma. Czy jest mi ktos w stanie coś doradzić??


Witam wszystkich, mam gorącą prośbę. Jestem chwilowo nieszczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 2,5 tdi 163 km, poinieważ byłem dzisiaj na hamowni bo stwierdziłem, że brakuje mi mocy i zamiast mieć ok 200 z groszem ponieważ jest po chipie to okazało się, że auto przy 4000 obrotów ma zaledwie 138 km. Silnik ten jest po zmianie głowic, ponieważ były problemy oraz ma nowe końcówki wtrysków. Przed wymianą końcówek pompa była sprawdzana. W poprzednim aucie kiedy odpiąłem przepływkę auto odrazu traciło n mocy, dziwi mnie to i nie wiem czy tak ma być, że w tym odpinam lib podpinam nie ma żadnej różnicy w mocy. Przy obrotach między 1200 a 1400 auto wpada w dziwne wibracje przy wolnym dodawaniu gazu, przy gwałtownym nie ma nic. Znowu bez przepływki tych wibracji nie ma. Czy jest mi ktos w stanie coś doradzić??

dodam jeszcze ze na biegu jalowym maksymalnie wkreca sie na 4800 obr wczesniej bylo dobrze ponad 5000 nie pamietam dokladnie no i predkosc maksymalna jest lipa do 200 jako tako potem powoli do 218 i koniec a wczesniej bylo 250 na zamowienie

nie potrafie tego ogarnac

ten silnik na dzien dzisiejszy nie ma swoich 163 km tylko 138 no i moment obrorowy jest 278 nm a fabryczne jest 310 co z tym zrobic czy jedynie zostalo je rozbic ze dwa razy bo dobrze ubezpieczone ale szkoda mi bo ja lubie wiec prosze o pomoc i zbyt wiele jest zrobione na nowych czesciach tez szkoda

dziekuje zainteresowanym za podsuniecie pomyslu

Edytowane przez rafal.tyblewski
Opublikowano

Zacznij od zrobienia logów dynamicznych. Może być padnięte turbo, dziura w dolocie albo uwalony soft w ecu. Beż podpięcia komputera nikt nic nie wywróży.

Opublikowano

Witam

Kolego napisz czego logi i jak zrobić auto jest u mechanika i pompę wymienia ale ja czuję że ja będzie wyciągał moja dwa miesiące temu była u śmietany i okazała się po regeneracji w Niemczech

Był bym wdzięczny o jakiś kontakt i dorade mój numer kontaktowy będę wdzięczny 501933366 oddzwonię

Dziękuję

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Rozrzad i pompa dobrze ustawione ?

Opublikowano

Rozrząd poprawiamy na głowicy od pasażera było trzy minimetry przedstawione pompa też na -1

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

logi statyczne:

000

001

003

004

007

013

014

018

logi dynamiczne:

000

001

003

004

008

010

011

logi dynamiczne robisz na 3 ( w twoim przypadku wirtualnym) biegu. Wrzuć je w dział diagnostyka vag.

Opublikowano

Nie ciągnie ma biedę dzisiaj jechałem stara a6 też 2.5 w manualu i ładnie się wykręca Ale moje lepiej kiedyś chodziło a teraz ręce opadają

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Czyli zrobić je na D tak

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzisiaj miałem taki objaw jeszcze zjazd z autostrady jadąc do mechanika i nagle ogromny brak mocy ja na poddał gazu a ona jakby paliwo się skończyło . Byłem po tym u wulkanizatora zrobił kapcia odpaliła od kopa wyjechałem z placu sto metrów brak mocy i jakby paliwo się skończyło i zgasło zapytaliśmy na plaku i jeździła

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzisiaj mam być u pseudo fachowca to zrobię logi nikt mi jej ogarnąć nie umie . Przed wymianą końcowek gdy chodziła jak a6 zajechane z taksówki pojechałem do nomy w Katowicach to chcieli silnik od nowa rozbierać i składać

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A to były tylko końcówki

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Kto normalny pali VP44 na plaka ?! :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Logi robisz na 3 wirtualnym biegu. wajcha na manual i ustawiasz 3 bieg od 1200RPM

Opublikowano

A o niby ma sie stać na plaku oddajesz samichód do mechanika i tak ci wlasnie odpali samochód. NIc się pompie nie stanie. Bez przesady.

Opublikowano (edytowane)

Taki cyctat:

"W kwestii "PLAKA":

1. Przyjmij do wiadomości OBIEKTYWNĄ prawdę, że tzw. "tłokorozdzielacz" pompy wtryskowej jest wykonany z "kosmiczną" wręcz precyzją co najmniej 0,001 milimetra.
2. Drugi OBIEKTYWNY FAKT jest taki, że dla życia pompy wtryskowej potrzebne jest minimalne ciśnienie wewnętrzne coś około 10 albo 15 bar
Co dużo gorsze, zmuszanie (plakiem) do współpracy "na sucho" aż tak precyzyjnie wykonanych elementów powoduje dużo gorsze skutki niż kontynuacja jazdy silnikiem, z którego spuszczono olej. Różnica jest tylko taka, że zacierający się bez oleju silnik odmawia dalszej współpracy i tyle. Pompa wtryskowa zmuszona do pracy bez smarowania nie potrafi się "obronić" przed głupotą usera tak jak silnik, więc kilka ciosów jakoś tam "przyjmie" ale w niedługim czasie po prostu zawoła o kosztowny remont za 2 - 3 tysiaki.
3. O tym czy, kiedy i z jakimi obrotami uruchomić silnik DECYDUJE ECU wraz ze sterownikiem pomp wtryskowej, a nie szympans z puszką śmierdzącego gówna wymuszającym działanie skomplikowanego mechanizmu POZA WSZELKĄ KONTROLĄ wykrzyknik.gif "

żródło a6klub

Edytowane przez szczuraz
Opublikowano

Nie A6 klub tylko A6 Forum.

Ciekawe czy masz zgodę Piotra na cytowanie :)))

Opublikowano

Dziękuję koledzy za pomoc co do plaka już go nie użyje

Auto wróciło do normy jest samolot na nowo

Problem rozwiązany nawet trzepanie między 1200 a 1400 zniknęło

Problem leżał w pompie jednak [emoji12][emoji20][emoji3][emoji3][emoji3]

Jeszcze raz dzięki

Pozdrawiam

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A jeszcze mam pytanie jak inaczej próbować z kompem zapalać zamiast plaka jakiś pomysł bym prosił dzisiaj ja kreciłem aż sama zapaliła

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję koledzy za pomoc co do plaka już go nie użyje

Auto wróciło do normy jest samolot na nowo

Problem rozwiązany nawet trzepanie między 1200 a 1400 zniknęło

Problem leżał w pompie jednak [emoji12][emoji20][emoji3][emoji3][emoji3]

Jeszcze raz dzięki

Pozdrawiam

Wysłane z iPhone za pomocą TapatalkA jeszcze mam pytanie jak inaczej próbować z kompem zapalać zamiast plaka jakiś pomysł bym prosił dzisiaj ja kreciłem aż sama zapaliła

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale co? Zapala cieżko? Dłużej kręcisz? Jak tak to pewnie trzeba ustawić kat wtrysku. Najlepiej jakbyś zrobił loga bs 004 i normalnego 004. Wtedy powiemy coś więcej .

Napisz co było robione z pompa , tak dla potomnych :)

Edytowane przez slawinio
Opublikowano

Nie A6 klub tylko A6 Forum.

Ciekawe czy masz zgodę Piotra na cytowanie :)))

Jak zwał tak zwał. Wiadomo skąd pobrane.

A jeszcze mam pytanie jak inaczej próbować z kompem zapalać zamiast plaka jakiś pomysł bym prosił dzisiaj ja kreciłem aż sama zapaliła

Nie cofa Ci się przypadkiem paliwo?

Opublikowano

Nie przed wymiana pompy i teraz pali na dotyk, a moje pytanie tak na przyszłość bo nie raz są cuda z autem i plak uważałem za coś pozytywnego

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Kąt wtrysku ustawiłem sam osobiście na -1 czyli late 1 ATDC tak jest chyba dobrze tak wyczytałem kiedyś śmietana mi ustawiał i powiedział że jest 0.9 ATDC prawie jak fabryka @jak po nim sprawdziłem kiedy się nauczyłem jak to się robi i kupiłem kabelki to okazało się że jest 0.5 on ruszył że dwa razy a ja aby w setkę trafić z5 razy [emoji12]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Apropo pompy nic nie robiłem tylko jedna mi wyjeli bo twierdzi że to jej wina i się znajomy uparł więc mu powiedziałem wyjmij i załóż drugą jeśli będzie to samo to tylko twoja robota na darmo i za darmo ale udało mu się on to twierdził po objawach.

No ale udało mu się i zarobił [emoji6]

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A już to auto mnie drażni nowa skrzynia nowe walki nowe wtryski no i pompa sr** się chce a nie wspomnę o przegubach wewnętrznych w ciągu roku już 6 sztuk ale i tak ją lubię

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

e40cfde128848f72722ef5e0420d7e82.jpg

A to ten pasożyt

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ładna furmanka :)

Opublikowano

Dzięki [emoji6]

Mam pytanko da się światła dzienne wkodowac na przeciwmgielne lub długie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Z góry dziękuję

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Przejrzyj dział zrób to sam.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam

Mam pytanko kto mi doradzi co może być przyczyną wybijania się wewnętrznych przegubów .

Dojechałem do domu i znowu mam wybitny prawy chyba wewnętrzny gdzie szukać powodu

Jeżeli poduszka pod silnikiem będzie oberwana czy to może być przyczyną dodam że jest to multitronic

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Proszę o pomoc

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Witam

Mam pytanko kto mi doradzi co może być przyczyną wybijania się wewnętrznych przegubów .

Dojechałem do domu i znowu mam wybitny prawy chyba wewnętrzny gdzie szukać powodu

Jeżeli poduszka pod silnikiem będzie oberwana czy to może być przyczyną dodam że jest to multitronic

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Proszę o pomoc

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

TAK BYŁA TO WINA PODUSZKI KOSZT 169 EURO ZA NIĄ I JEST CCISZA

POZDRAWIAM ZAINTERESOWANYCH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...