barok21 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam. Ostatnio w aucie była regenerowana turbina i od razu po tym auto dostało chipa przez pierwsze 2 tygodnie ładnie wbijało w fotel przy przyspieszaniu a teraz auto jakby zamuliło jedzie troszke lepiej niz seria ale to nie to samo co wcześniej. Dodam ze przez chipem byl wspawany kawałek rurki zamiast kata a poźniej kupiłem całą rurę od turbo do złącza. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zrób loga dynamicznego 3,8,11, ale obstawiam że wywaliło dziurę w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barok21 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 a może to być wina zaworu n75? Bo dziś zauważyłem ze do niczego nie jest zamocowany i brakuje takiej zaślepki na dole tego zaworka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Na 100% chodzi Ci o N75? zrób logi bo równie dobrze może to być jak Łukasz dziura w dolocie lub przepływka. Najlepiej wrzuć fotkę tego zaworka. co to jest za chip? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Masz chipa? Robiłeś program u tunera? Czy może wsadziłeś jakiegoś boxa z allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) jeśli jest cos nie tak z zaworkiem to prawdopodbnie jego wina. jeśli masz n75 z filterkiem i nie ma plastiku od niego to pewnie jest zabrudzony i stad ten problem. n75 powinien byc przykrecony na 2 nakrętki. Możli tez ze jak sobie latał bezwładnie to jakis wężyk uszkodzony Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Mozgu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zrob loga 11 BS i wszystko bedzie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barok21 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Mała poprawka to jednak nie był n75. Przepraszam za zamieszanie Chip był robiony u Tunera. W sumie miał najlepsze opinie w okolicy więc się skusiłem. Na razie nie mam możliwości zrobienia logów. Jutro posprawdzam czy gdzieś nie ucieka powietrze jak będzie wszystko ok to muszę znaleźć kogoś z kabelkiem i programem żeby mi pomógł z logami. Witam. Dziś podpinałem auto pod komputer i pokazało błąd 463A-sterownik silnika zablokowany (oprogramowanie esitronic 2.0). Proszę o wytłumaczenie czy ten bład ma coś wspólnego ze spadkiem mocy tego samochodu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się