Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prozba o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szczelnosc dolotu do ogarniecia .jakie masz korekty w 32 kanale .jak na bfb malo na przeplywomierzu pokazuje. ale to przez to ze gdzies jest nieszczelnosc w dolocie.

Opublikowano (edytowane)

właśnie wróciłem od auta. przy robieniu logów wyskoczył czek okazało sie ze jedna cewka nie domaga (przy normalnej jeździe jest ok, przy bucie w podłodze mam wypadanie zapłonu). przy zamianie cewek znalazłem pęknięty wężyk zdj. VeMnPx.jpgale po osunięciu nieszczelności dalej slabu jedzie. jutro poszukam czy gdzieś jeszcze nie "leci". cewki będę miał jutro, podmienię i zrobię jeszcze raz logi. Ale powiem szczerze ze do tej pory jeździłem 80 b4 2.0 16v 140km. Wsadziłem tam IGS (gaz) i jak zrobiłem mapy gazu jeździło to porównywalnie do tej 1.8t. na gazie lepiej zapied... niz na benie. Myślałem ze jak się przesadę na 160km to będzie straszna różnica a tu prawie nie ma. zobaczymy jak po zmianie cewki.

hey mam nowe logi po wymianie cewki i ogarnieciu dolotu

http://vaglog.pl/log_245447.html

http://vaglog.pl/log_245449.html

http://vaglog.pl/log_245448.html

Wydaje mi sie ze jest troche lepiej ale jednak to nie to czego sie spodziewalem. Trzeba powaznie pomyslec o dodaniu paru kucykow :-)

Edytowane przez omen-25
Opublikowano

właśnie wróciłem od auta. przy robieniu logów wyskoczył czek okazało sie ze jedna cewka nie domaga (przy normalnej jeździe jest ok, przy bucie w podłodze mam wypadanie zapłonu). przy zamianie cewek znalazłem pęknięty wężyk zdj. VeMnPx.jpgale po osunięciu nieszczelności dalej slabu jedzie. jutro poszukam czy gdzieś jeszcze nie "leci". cewki będę miał jutro, podmienię i zrobię jeszcze raz logi. Ale powiem szczerze ze do tej pory jeździłem 80 b4 2.0 16v 140km. Wsadziłem tam IGS (gaz) i jak zrobiłem mapy gazu jeździło to porównywalnie do tej 1.8t. na gazie lepiej zapied... niz na benie. Myślałem ze jak się przesadę na 160km to będzie straszna różnica a tu prawie nie ma. zobaczymy jak po zmianie cewki.

hey mam nowe logi po wymianie cewki i ogarnieciu dolotu

http://vaglog.pl/log_245447.html

http://vaglog.pl/log_245449.html

http://vaglog.pl/log_245448.html

Wydaje mi sie ze jest troche lepiej ale jednak to nie to czego sie spodziewalem. Trzeba powaznie pomyslec o dodaniu paru kucykow :-)

Napewno jest przeładowanie przy 2.5k co widac po czasach wtrysków też ale jaka przyczyna?

Opublikowano

było ubogo i jest ubogo,dv i wężyki przy n75 sprawdzałeś czy całe ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...