czarny198901 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam będę się lada dzień zabierał za wymianę paska rozrządu i teraz pytanie silnik mam 1.6 ADP 95 rok z napinaczem hydraulicznym czy ktoś może wie czy ten napinacz muszę wymieniać co każdą wymianę rozrządu , słyszałem ze zastępują go stała rolka napinacza ktoś coś wie?? . Proszę o odp i jakie ceny są kompletu Znalazłem taki napinacz niby pasuję ale coś wydaje się tani http://allegro.pl/napinacz-paska-rozrzadu-audi-a4-a6-b5-c4-1-6-2-0-i5867414546.html
lukasz51237 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Co do napinacza to nie wiem, nie pamiętam już jak to z nim było. 3 lata temu wymieniałem rozrząd w moim byłym B5 ADP i za komplet płaciłem 140zł. Nie chciało mi się czytać, może coś tu znajdziesz http://forumsamochodowe.com/pomoc-samochodowa-inne-problemy/3152-ksiazki-napraw-samochodow-na-emaila-wymiana-ksiazkami-12.html Edytowane 31 Grudnia 2015 przez lukasz51237
czarny198901 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 D Co do napinacza to nie wiem, nie pamiętam już jak to z nim było. 3 lata temu wymieniałem rozrząd w moim byłym B5 ADP i za komplet płaciłem 140zł. Nie chciało mi się czytać, może coś tu znajdziesz http://forumsamochodowe.com/pomoc-samochodowa-inne-problemy/3152-ksiazki-napraw-samochodow-na-emaila-wymiana-ksiazkami-12.htmD Dzieki obczja esobie chodzi mi co z tym napinaczem do wymiany:) czy kolo posrednie tez ma jakaś ceche bo co schemat to innaczej na jednym pokazuja wal korbowy cecha i wałek zaworów ot wiec posredni tez musi być w jakimś polożeniu?
lukasz51237 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jeśli dobrze pamiętam silnik ADP ma 3 koła które nie mogą zmienić swojego położenia przy wymianie rozrządu tj: koło pasowe wału korbowego (to te na dole), koło pasowe wałka rozrządu (to na górze) i koło pasowe cewki wirującej (jest chyba z prawej str jak patrzysz od przodu na auto)
czarny198901 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jeśli dobrze pamiętam silnik ADP ma 3 koła które nie mogą zmienić swojego położenia przy wymianie rozrządu tj: koło pasowe wału korbowego (to te na dole), koło pasowe wałka rozrządu (to na górze) i koło pasowe cewki wirującej (jest chyba z prawej str jak patrzysz od przodu na auto) tak też myslałem tzw walek posredni dzieki za info jeszcze jaki super filmik lub schemat pobiore moze cos fajnego widziałes?
lukasz51237 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ciężko cokolwiek znaleźć na te temat, jak będziesz miał problem to pisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się