piciuok Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Wszyscy (większość) dodaje swoje furki to czemu ja miałbym nie dodać Czerwcowe wydanie A4'ki, kolorek srebrny - udziwnień na zewnątrz nie planuje Silnik AHU 90km / 210nm poprawione u kolegi z forum ciahciah'a na jakieś ~115km / 260nm - nie mierzyłem, może kiedyś jak będzie w Częstochowie zlot na hamownie to chętnie pojadę. Pewne jest to, że zbiera się jak szatan w porównaniu do serii Przebieg 215k km na blacie, ale byłem w salonie łałdi, za 5 dyszek robią tak dobrze człowiekowi...że spać można spokojnie - przekręcony o 100k km tylko Kupiony przy stanie 193k km, a z 2011 wpis z przebiegiem 223k km... Standard: - podłokietnik - climatronic stary - stare zegary - stara kiera czteroramienna - lampki za głowami pasażerów na kanapie - fotele siwe w kratkę - radio delta CC - 4 x airbag - szyby elektryka przód - hak Co zrobiłem od zakupu: - radio - Pionner BT360X - standard jednak mnie szybko znudził. Nie ma to jak własna kolekcja + możliwość sparowania fona i gadania w razie W podczas jazdy, albo Navi na system audio.. - akumulator - na dzień dobry puściłem się na trasę, po dwóch dniach stania pod blokiem zdechł. Zakupiona Varta Blu Dynamic 74Ah E11 - termostat - silnik łapał temperatury 96-98'C i słabo grzało... - kompletny rozrząd - ...problem utrzymywał się, wykluczono nagrzewnice postawiono na pompę wody, na wymianie okazało się że rozrząd był wymieniany cały...w '97 to nie żart, mechanik pokazał mi wybitą datę w kółko na zdemontowanych podzespołach. Stan tragiczny pompy - dwie łopatki ześrutowane, poszły w obieg i przytkały nagrzewnice, choć płukali, nie mogli do końca tego wszystkiego wypłukać. Dodatkowo zatarty napinacz w na całe szczęście pozycji maksymalnie odchylonej..co by było gdyby przeskoczyło - świece żarowe - gdy spadło poniżej 0'C przy odpalaniu kręcił i kręcił - wszystkie 4 były spalone, wsadzone chyba boschowskie są teraz i działają i tej "zimy" - opony letnie - Dunlop Bluesport Response - gumowe osłony przegubów przód - popękane z każdej strony ale jeszcze nieprzerwane - wymiana oleju w skrzyni biegów - ciężko ta 1'ka i wsteczny wchodziły, jest troszkę lepiej ale nadal jest ciężko, zwłaszcza rano.. - nagrzewnica febi - zrobiło się chłodniej i zaczęła się jazda w nocy - zaryzykowałem z wymianą nagrzewnicy - nadal nie grzało za specjalnie. Stara niedrożna przy próbie dmuchnięcia. Nowa grzeje świetnie! Z racji że w obiegu są jakieś ciała stałe, założony jest cały czas filterek od wody z metalowym sitkiem na wejściu nagrzewnicy. Dwa razy już płukałem i pełno syfu, a sama nagrzewnica nadal jak nowa! - odgrzybiony parownik - skoro już było na wierzchu...czyszczenie ręczne szczoteczką i jakimś mocnym środkiem bezpośrednio na jedną i drugą stronę parownika, wcześniej ozonowałem ale to kija dawało..teraz jak ręką odjął - nabita klima - połowy czynnika nie było, nie wiadomo kiedy ot serwisowane też było - lewy przedni głośnik - wymieniony, cały oberwany... - opony zimowe - Nokian WR D4 - chiptuning - kompleksowo u Pana Damiana - POLECAM - statyczny kąt wtrysku - między 52-54 - książkowo... - dawka startowa - 3mg/R - UKP komputer pokładowy - nie miałem oryginalnie, trochę rezania i jest Całość śmiga na Motul 6100+ Synergie 10W40, już drugi raz zalany w przeciągu roku, co 12k km. Następny będzie Liquy Moly 5w40 lub Motul 8100 X-Cess Odpala od strzała. Średnie spalanie na trasie to 4,1-4,3L w cyklu mieszanym okolice 5L - prędkości do 140km\h jak poniesie Po mieście "po bułki" nie jeżdżę. Co do zrobienia: - tylne hamulce - bierze pół tarczy z każdej strony, prawdopodobnie muszę kupić zestaw do regeneracji i powymieniać co się zapiekło / zatarło - przednie hamulce - tu bierze dobrze, ale nadają się już tarcze do wymiany, mają minimalne rowki i już bankowo zeszły do 20mm - kupione Ferodo z klockami Premium u kolegi z forum Wandej. - wymiana sprzęgła - krzywy docisk i po zagrzaniu się mocniejszym, przy ruszaniu z jedynki szarpie jak wściekłe, tylko przy temperaturze > 15'C CHYBA - wymiana szyby czołowej - zachciało się wymieniać wycieraczek...opadło ramię i poszła kreska, na szczęście po stronie pasażera i na dole tylko. Obawiam się jednak że przeglądu to to nie przejdzie, tym bardziej że wyjazd za granice się szykuje...polecacie jakieś marki szyb? - pranie tapicerki - próbowałem ręcznie ale nie zachwyca mnie efekt, lepiej dać to do Pani ze specjalnym sprzętem - zabudowa małego suba w boczek - żywica + włókno szklane = mam nadzieję konkretny efekt. Lubię muzykę, ale tony niskie też by się przydały... Chyba tyle robiłem i przewiduje do zrobienia. Do podróży spoko furka - jestem zadowolony Jakieś fotki przykładowe.. Oraz jak w środku moimi oczyma Pozdrawiam ) Edytowane 31 Grudnia 2015 przez piciuok
Karolek1997 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jak Ci się sprawują ten dunlopy?
piciuok Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jezdze na nich od kwietnia i zmienilem pod koniec pazdziernika na zimowki. Ciche, auto jak po szynach - ryzkownie okolice 90km/h w zakret dosc ostry, auto sie az chyba podnioslo ale ani troche uslizgu. Na mokrym tez sprawdzone troche mniej ostry i nie czulem ze trace auto. Zgodnie jechalo z ruchem kierownicy. Na prostej oczywista oczywistosc. Na mokrej prostej rowniez, chyba ze duuuuza rozlana kaluza - szarpie autem wtedy ale ktora opona temu podola przy blisko 100km/h ekonomia spoko - na nierobionym jeszcze ecu i bez poprawek w katach i dawce spalanie bardzo dobre. Zuzycia po sezonie letnim nie widac kupione za 755 w promo na allegro jakbym mial kupowac nastepne - bralbym ponownie Wysłane z mojego P6_Energy przy użyciu Tapatalka
Faraday Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 A jak programik. Ile to kosztuje i jak wygląda sama procedura wgrania. Zauważyłeś jakieś negatywne skutki np. większe zużycie paliwa, większe obciążenie silnika ( krótsza żywność ) ? Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
piciuok Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2016 Program mam może z miesiąc. O koszty musisz pisać do ciahciaha, on Ci wszystko od A do Z powie Wygranie to albo u Damiana zostawiasz fure albo on podsyła Ci ecu do podmiany - tyle że całe logi musisz wykonać sam i pogrzebać jak będzie trzeba przy silniku samemu (Damian podpowie jak coś). Negatywne skutki? W życiu - przynajmniej na razie. Furka śmiga jeszcze lepiej, pali mniej. Po obrotach i tak ciągne jak już muszę od powyżej 2.2k obr. a moc głownie do wyprzedzania. Auto zyskało na elastyczności. Po wymuszeniu przez kolegę prawidłowych ustawień dawki i kąta żeby było na tip top - tak jest, pali od strzała. Wszystko zależy jak to jeździ tak naprawdę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się