Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P0087 niskie ciśnienie paliwa


czwura

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Wywaliło mi błąd P0087 silnik caga przebieg 99tyś i za bardzo nie wiem gdzie szukać w aucie. Objawy sa nastepujące.

Zaczął bardzo długo kręcić rozrusznikiem aż w trakcie jazdy przeszedł w tryb awaryjny (migająca świeca żarową) i juz nie odpalił wszystko działo sie w temperaturze ok +5-10*C Odpalił dopiero po podaniu Plaka przeskoczył na paliwo i wszystko było ok. Gasiłem zapalałam jeździł ładnie, postawiłem go na 30min i znowu ta sama bajka kręci i kręci i nie odpala. Może miał ktoś podobnie ? Dodam ze filtr paliwa wymieniony oraz ze pompa przy filtrze też działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Po wymianie filtra, odpalił na plaku. Teraz raz odpala a raz nie. Nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego pisze z konta szwagra . Dziś pojawił mi sie ten sam błąd i identyczne objawy niestety muszę cię zmartwić ale to prawdopodobnie opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia ja się dziś przekonałem łatwo spr. odkręcasz czujnik na tej pompie na dwie śrubki torx i jeśli będziesz tam miał pod tym czujnikiem jakieś nawet drobne opiłki to możesz się liczyć z astronomicznymi kosztami bo trzeba wymieniać praktycznie cały układ paliwowy i płukać wszystko :( poczytaj sobie o tych opiłkach jest tego troche :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było sprawdzone w pierwszej kolejności. Żadnych opiłków nie ma sitko czyściutkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr. filtr może masz wyciek jeśli to się zaczęło od wymiany filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie zaczęło wcześniej. Filtr wymieniłem profilaktycznie nie ma żadnego przecieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie ma opilkow, filtr nowy i uklad jest odpowietrzony to wychodzi ze jest problem z budowaniem cisnienia przy odpalaniu, co mowi VCDS na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj problem został rozwiązany. Padł jeden wtrysk. Po podpięciu menzurek okazało sie ze jeden leje reszta ok. Narazie wymieniłem jeden na nowy. Zdechły dałem do sekcji żeby sprawdzili czy powodem zgonu nie jest rysa spowodowana ciałem obcym (opiłkami).

Póki co auto ładnie pali. Reszta wtrysków do wymiany pojdzie po zdiagnozowaniu uszkodzonego jeżeli to nie przez opiłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od m-ca u mnie występuje podobny problem P0087. Po zgaszeniu i odpaleniu błąd znika i wszystko wraca do normy. Dzieję się to sporadycznie przy gwałtownym przyspieszaniu . Po nocy czasami musi przekręcić ze dwa razy i lekko zatrzęsie. (ale nie zawsze). Nie wiem co to za parametr - Fuel pres.sens.1 bank 1 upstr from HD pump: act.val. filtered: 0.0 kPa (zawsze "zero")

Wymieniłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia, 4x regulator na listwie(dwie listy z czujnikami ). Co dziwne każdy nie trzymał parametrów (oddawałem do przebadania ). Czy możliwe że coś uszkadza ten regulator?

Przed sprawdzeniem wtrysków chciałbym aby ktoś obejrzał jak zachowuje się ciśnienie na wolnych obrotach na filmie. Wg trzech " fachowców" tak jest ok. Wg mnie coś nie tak.

Opiłków brak.

 

AUDI A$ B9 2.0 TDI DETA 190KM 2016r. 144tyś km.

błędy P0087.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...