mtb84 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) witam mam problem z przeładowaniem turbinya4 b5 tdi afn 110kmturbina była czyszczona niestety to nic nie pomogło podmieniałem n75 z n18 tez byl ten sam problem turbina ładuje zbyt dużo i wchodzi w tryb awaryjnyhttp://vaglog.pl/log_245108.html Edytowane 1 Stycznia 2016 przez mtb84
bigu888 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Hej Turbina jest źle złożona po czyszczeniu, a dokładnie pierścień od geometrii jest obrócony o 180 stopni. Problem znam z autopsji, kupiłem paska afn właśnie z tak złożoną turbiną.:)Rozebrałem, obróciłem pierścień i wszystko zaczęło śmigać. Potem mi go ukradli, no ale to raczej już nie ze względu na usunięty problem;) pozdro Edytowane 2 Stycznia 2016 przez bigu888
mtb84 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Raczej nie możliwe bo wtedy by nie pasowało wycięcie na pierścieniu w które wchodzi sterowanie sztanga .
bigu888 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Raczej nie możliwe bo wtedy by nie pasowało wycięcie na pierścieniu w które wchodzi sterowanie sztanga . No skoro mówię że tak miałem to jest to możliwe!!! Temat jest znany, pomogłem już 2 forumowiczom na forum vwgolf z tym samym problemem! Mi też pomogł forumowicz z tego forum. Nie jest to możliwe w każdej turbinie oczywiście, ale w afn jest.(tu też montowane były dwa typy turbin, tylko w jednym z nich dało się taki numer zrobić)
mtb84 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) no ok będę musiał jeszcze raz do niej zajrzeć czyściłem ja w maju ale cały czas jest przeładowana. także być może ze masz racje z tym pierścieniem zrobię zdjęcia przed i po montażu.zamawiam uszczelki i na weekend będę rozbierał. narazie dzięki Edytowane 3 Stycznia 2016 przez mtb84
lukaszooo Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jak zdejmujesz przewód podcisnienia to sztanga opada a po założeniu sie podnosi do ogranicznika ???? zrób taki test kilka razy pod rząd.
mtb84 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 na filmiku możesz zobaczyć jak pracuje sztanga u mnie wydaje mi się ze płynnie chodzi i na całej długości nie wiem czy podczas jazdy się nie zacina.https://youtu.be/jlNNfcPEi18
lukaszooo Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Wiec obstawiam złe złożone turbo.
mtb84 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) tak jest prawidłowo? (zdjęcie podglądowe nie moje) wole się upewnić . czyli twierdzicie ze ja nie mam tak jak na zdjeciu Edytowane 3 Stycznia 2016 przez mtb84
bigu888 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jak napisałem w pierwszym poście: turbinka źle złożona, obrócony pierścień od geometrii o 180 stopni. Zauważ, że dodałem też, że nie każdą turbinę od afna da się źle złożyć. Miejmy nadzieję, że u Ciebie to właśnie ten problem.
mtb84 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) witam turbina rozebrana no i miałeś racje pierścień był obrócony, jeszcze raz dziękuje za pomoc. teraz turbo pracuje idealnie. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez mtb84
bigu888 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Nie ma sprawy:)) Cieszę się że mogłem pomóc. Jakbyś potrzebowal nowe wtryskiwacze - zapraszam na prv. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez bigu888
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się