Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebna pomoc w podjeciu decyzji


eryczek93

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Zacznę od tego, że zastanawiam się nad zmianą swoich kół letnich na trochę większy i dodam, że jestem totalnie zielony w temacie. Do rzeczy - mam felgi letnie takie jak tutaj na samochodzie (http://allegro.pl/audi-a4-1-9-tdi-s-line-shadow-zarejestrowany-i5892242548.html). Felgi są po prostowaniu (2szt lekko krzywe) i profesjonalnym malowaniu - za calosc dalem 850zl. Na tych felgach założone są obecnie opony 205/55/16 dunlop sport blueresponce, które kupiłem jakieś pół roku temu nówki sztuki za ponad tysiaka.

Ale tak myślę sobie, żeby zmienić w końcu te 16tki na 18tki i tu pojawia się pytanie ile na tym stracę. :banan:

Marzeniem moim są takowe felgi (http://allegro.pl/show_item.php?item=5737178982). Pytanie banalne - będą pasować takie felgi normalnie bez problemu ? Sory za niewiedzę :facepalm:

Jak myślicie ile musiałbym dołożyć do tego biznesu ? Za ile mógłbym sprzedać swój komplet, a ile musiałbym wybulić za felgi i opony 18tki ? Ogólnie opony to raczej nowe, bo mam bardzo przykre wspomnienia z używkami, a znowuż boje się, że jak kupię felgi to znowuż będzie trzeba w nie inwestować kupę kasy, żeby to jakoś wyglądało.. Potrzebuję rady chłopaki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze rozumie??? :eusathink:

Chcesz zamienić porządne, prawie nowe opony i felgi 16" ( prawdopodobnie oryginały ) na 18 calowe Chinole z kapciami które zaraz powinny iść na złom i będziesz musiał wydać drugie tyle żeby je ubrać w chociaż średniej klasy buty ? :kox:

Oprócz kasy stracisz dużo na komforcie i prowadzeniu auta w koleinach, a zyskasz tylko na optyce :P

Ale jak ma być lansik , to nie dyskutuję i potraktuj moją wypowiedź jakby jej w ogóle nie było :grin::hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tu pojawia się pytanie ile na tym stracę

Zalezy co kupisz i za ile.