Ania Nowak 0 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Witam dziś nasze audi zrobiło nam psikusa i z oporami odpalilo (temp ok -10°C) ale po przejechaniu ok 500 m zgaslo i trzeba było sholowac. Mąż próbował z kabli a także ladowal akumulator i dalej nic. Co się mogło stać? Dodam że przy niskich temperaturach mamy problem z immobilizerem i czasem nie chce odpalić ale zwykle po wyjęciu i ponownym włożeniu kluczyka odpala i jedzie. Z góry dzięki za odp :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janis 0 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Rozrusznik może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Wsadzić do ciepłego pomieszczenia i zagrzać filtr paliwa. Prawdopodobnie ropa zgęstniała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Kiedy wymieniony filtr paliwa? Możliwe że zebrała się w nim woda, i zamarzła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ania Nowak 0 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) No, z rok temu... Sprawdzimy ten filtr i zrobimy tak jak ten PAN mówił dwa posty wyżej :-) dzięki chłopaki oby było dobrze bo bez auta to jak bez ręki Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Ania Nowak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Filtr do wymiany i bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 No, z rok temu... Sprawdzimy ten filtr i zrobimy tak jak ten PAN mówił dwa posty wyżej :-) dzięki chłopaki oby było dobrze bo bez auta to jak bez ręki Jeżeli faktycznie wyjdzie że wina leży po stronie paliwa proponuję dolać dodatek do paliwa i dotankować do pełna na renomowanej stacji. Ta powinni mieć już zimowego diesla odpornego na aktualne mrozy. Co bardziej odważni dolewają też dwa-trzy litry benzyny na pełny zbiornik. Masz silnik na pompie który jest odporny na paliwo gorszej jakości. Zima niestety weryfikuje skład. Poproś moderatora o przeniesienie do odpowiedniego działu. Odpowiadałem po powiadomieniu ze strony głównej i nie zauważyłem że piszesz w Nowicjuszu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 No, z rok temu... Sprawdzimy ten filtr i zrobimy tak jak ten PAN mówił dwa posty wyżej :-) dzięki chłopaki oby było dobrze bo bez auta to jak bez ręki Co bardziej odważni dolewają też dwa-trzy litry benzyny na pełny zbiornik. Przy uszczelnianiu pompy dostałem info, żeby nie lać benzyny bo rozpuszcza uszczelki właśnie w pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemerc 2 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 ledwo -10 stopniu a juz takie cyrki? parafina dopiero od ok -18 stopni powoli zaczyna sie krystalizowac....szkoda , ze podgrzewacza filtra paliwa inżynierowie Audi nie wymyslili... problem by w znaczym stopniu by znikł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Tu się tylko witamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi