Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grupa Statyczna:

000

000kt8.jpg

001

001ao6.jpg

003

003os8.jpg

004

004pn7.jpg

007

007pm2.jpg

012

012ww3.jpg

013

013cu2.jpg

014

014ac8.jpg

018

018un3.jpg

Grupa Statyczna BS:

000

000fk6.jpg

003

003gt4.jpg

004

004qj2.jpg

Grupa Dynamiczna:

000

000ro9.jpg

001

001kh1.jpg

003

003kh8.jpg

004

004pj5.jpg

008

008rw6.jpg

010

010cl9.jpg

011

011iq4.jpg

Ps: Dodam jeszcze że wymieniłem wszystkie wężyki połączeniowe n75 posprawdzałem czy nie ma dziur w dolotach nie ma nigdzie... wymieniłem termostat sztanga od Turbo pracuje w porządku :) Pozdrawiam i z góry dziękuje :)

Opublikowano

jakos słabo ta dmuchawa dmucha :gwizdanie:

Opublikowano

Przepływka słabiutka. Do wymiany lub podmiany :hi: Zacznij od podmiany i zobacz jaki będzie efekt. Turbiny na razie nie ruszaj

Opublikowano

Co chcesz jeszcze logować? Zrób coś z tą przepływka najpierw.

Opublikowano

003 i 011 na początek :good:. Tylko najpierw wymiana przepływki.

Opublikowano

Przepływka słabiutka. Do wymiany lub podmiany :hi: Zacznij od podmiany i zobacz jaki będzie efekt. Turbiny na razie nie ruszaj

ehhhh .... misiu kolorowy ... co Ty chcesz od lmm ... przeciez turbo nie dmucha ...

Opublikowano

Koledzy to co mam robić?? :D Pozdrawiam

jeszcze raz to samo :

Dodam jeszcze że wymieniłem wszystkie wężyki połączeniowe n75 posprawdzałem czy nie ma dziur w dolotach nie ma nigdzie...

tyle ze dokladniej ... :wink4:

mozesz jescze odkrecic EGR i zobaczyc w jakim stanie jest kolektor ssacy ...

Opublikowano

Witam Egr też czyściłem przeleżał cała noc w ropie normalnie wszystko robiłem... wymieniać tą przepływkę i robić logi czy jak? proszę o odpowiedz :) przewody są nowe założone no wszystko sam zgłupiałem...

Opublikowano

Witam Egr też czyściłem przeleżał cała noc w ropie normalnie wszystko robiłem... wymieniać tą przepływkę i robić logi czy jak? proszę o odpowiedz :) przewody są nowe założone no wszystko sam zgłupiałem...

nie mowie o EGR tylko o kolektorze ... a dokladniej o jego przepustowosci ...

sprawdz wszsytko jeszcze raz .... [przewod gumowy wchodzacy do kolektora]

Opublikowano

ok posprawdzam :) jeszcze raz i dokładnie :) [br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 13:34_________________________________________________Koledz A4 sprawdzałem wszystko wszystkie przewody wszystkie gumy.... nie ma nic żadnej dziury.... co robić ? Pozdrawiam :a4fan:

Opublikowano

Witaj

Koledz A4 sprawdzałem wszystko wszystkie przewody wszystkie gumy.... nie ma nic żadnej dziury.... co robić ? Pozdrawiam :a4fan:

A masz jeszce katalizator :cool1:

Jak masz to wywal... :wink4: zapewne zakończył swój żywot.

zdejmij wąż gumowy od strony "zimnej" (wlot do turbinki) i sprawdz czy masz łopatki na wirniku...

Pozdrawiam

ps. sprawdz jeszcze poprawność podłączenia wężyków do N75.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t48905.0.html;highlight=podłączenie+n75

Opublikowano

Witam, po długiej nieobecności, posprawdzałem jeszcze raz przewody i wszystko ok. Nie mogę zrobić ponownych logów ponieważ sypnąl mi sie interfejs. Ale zrobiłem doświadczenie. Dostałem od kolegi 3 sztuki n75. i co się okazało ze samochód jeździ jeszcze gorzej. po założeniu mojej n75 tki auto jeździ całkiem inaczej... oczywiście łapie tryb awaryjny ale przy 130 km/h a od kolegi to już przy 100 ;( . Sprawdzałem łopatki na turbinie od strony zimnej są one obecne ... Może być do wymiany przepływomierz ? Pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdzałem łopatki na turbinie od strony zimnej są one obecne

Mozesz to jakos rozwinąc ???

Nic nie wymieniaj poki nie zrobisz porzadnej diagnozy.

Pozdr

Opublikowano

Witam, kolega wcześniej pisał żeby to posprawdzać więc zdjełem gumowy wąż od strony zimnej Turbiny czyli ten co jest koło n75, ale logi są wyżej zrobione a co za tym idzie analizowałem z działem FAQ diagnostyka i dokładnie wychodzi ze leży lmm i Turbina a niżej jest napisane że do diagnostyke Turbiny rozpoczynamy wtedy gdy lmm działa prawidłowo i dynamika gazów nie jest niczym zaburzona, a u mnie działa lmm nie prawidłowo.

Opublikowano

Witam, kolega wcześniej pisał żeby to posprawdzać więc zdjełem gumowy wąż od strony zimnej Turbiny czyli ten co jest koło n75, ale logi są wyżej zrobione a co za tym idzie analizowałem z działem FAQ diagnostyka i dokładnie wychodzi ze leży lmm i Turbina a niżej jest napisane że do diagnostyke Turbiny rozpoczynamy wtedy gdy lmm działa prawidłowo i dynamika gazów nie jest niczym zaburzona, a u mnie działa lmm nie prawidłowo.

nic z tego nie rozumiem ... :confused4:

Opublikowano

A ja zrozumiałem tyle, że kolega chyba niezbyt zrozumiał o co chodzi w poscie o diagnostyce :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...