pietrek505 Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Grupa Statyczna: 000 001 003 004 007 012 013 014 018 Grupa Statyczna BS: 000 003 004 Grupa Dynamiczna: 000 001 003 004 008 010 011 Ps: Dodam jeszcze że wymieniłem wszystkie wężyki połączeniowe n75 posprawdzałem czy nie ma dziur w dolotach nie ma nigdzie... wymieniłem termostat sztanga od Turbo pracuje w porządku Pozdrawiam i z góry dziękuje
Wihajster Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 jakos słabo ta dmuchawa dmucha :gwizdanie:
letallec Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Przepływka słabiutka. Do wymiany lub podmiany Zacznij od podmiany i zobacz jaki będzie efekt. Turbiny na razie nie ruszaj
pietrek505 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Koledzy właśnie nie wiem czy czasem nie złapał 575 nie wiem czy to nie będzie przeszkadzać w czasie logów? a co z n75?
letallec Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Co chcesz jeszcze logować? Zrób coś z tą przepływka najpierw.
pietrek505 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Oki mam znajomego co przywozi części z zagranicy jak podmienię to zrobić logi dynamiczne na nowo całości czy odpowiednie grupy(jakie?)
letallec Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 003 i 011 na początek . Tylko najpierw wymiana przepływki.
spanky Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Przepływka słabiutka. Do wymiany lub podmiany Zacznij od podmiany i zobacz jaki będzie efekt. Turbiny na razie nie ruszaj ehhhh .... misiu kolorowy ... co Ty chcesz od lmm ... przeciez turbo nie dmucha ...
pietrek505 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Koledzy to co mam robić?? Pozdrawiam
spanky Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Koledzy to co mam robić?? Pozdrawiam jeszcze raz to samo : Dodam jeszcze że wymieniłem wszystkie wężyki połączeniowe n75 posprawdzałem czy nie ma dziur w dolotach nie ma nigdzie... tyle ze dokladniej ... mozesz jescze odkrecic EGR i zobaczyc w jakim stanie jest kolektor ssacy ...
pietrek505 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam Egr też czyściłem przeleżał cała noc w ropie normalnie wszystko robiłem... wymieniać tą przepływkę i robić logi czy jak? proszę o odpowiedz przewody są nowe założone no wszystko sam zgłupiałem...
spanky Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Witam Egr też czyściłem przeleżał cała noc w ropie normalnie wszystko robiłem... wymieniać tą przepływkę i robić logi czy jak? proszę o odpowiedz przewody są nowe założone no wszystko sam zgłupiałem... nie mowie o EGR tylko o kolektorze ... a dokladniej o jego przepustowosci ... sprawdz wszsytko jeszcze raz .... [przewod gumowy wchodzacy do kolektora]
pietrek505 Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 ok posprawdzam jeszcze raz i dokładnie [br]Dopisany: 17 Listopad 2008, 13:34_________________________________________________Koledz A4 sprawdzałem wszystko wszystkie przewody wszystkie gumy.... nie ma nic żadnej dziury.... co robić ? Pozdrawiam
PAWEL69 Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Witaj Koledz A4 sprawdzałem wszystko wszystkie przewody wszystkie gumy.... nie ma nic żadnej dziury.... co robić ? Pozdrawiam A masz jeszce katalizator Jak masz to wywal... zapewne zakończył swój żywot. zdejmij wąż gumowy od strony "zimnej" (wlot do turbinki) i sprawdz czy masz łopatki na wirniku... Pozdrawiam ps. sprawdz jeszcze poprawność podłączenia wężyków do N75. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t48905.0.html;highlight=podłączenie+n75
pietrek505 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam, po długiej nieobecności, posprawdzałem jeszcze raz przewody i wszystko ok. Nie mogę zrobić ponownych logów ponieważ sypnąl mi sie interfejs. Ale zrobiłem doświadczenie. Dostałem od kolegi 3 sztuki n75. i co się okazało ze samochód jeździ jeszcze gorzej. po założeniu mojej n75 tki auto jeździ całkiem inaczej... oczywiście łapie tryb awaryjny ale przy 130 km/h a od kolegi to już przy 100 ;( . Sprawdzałem łopatki na turbinie od strony zimnej są one obecne ... Może być do wymiany przepływomierz ? Pozdrawiam
przemik Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Sprawdzałem łopatki na turbinie od strony zimnej są one obecne Mozesz to jakos rozwinąc ??? Nic nie wymieniaj poki nie zrobisz porzadnej diagnozy. Pozdr
pietrek505 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam, kolega wcześniej pisał żeby to posprawdzać więc zdjełem gumowy wąż od strony zimnej Turbiny czyli ten co jest koło n75, ale logi są wyżej zrobione a co za tym idzie analizowałem z działem FAQ diagnostyka i dokładnie wychodzi ze leży lmm i Turbina a niżej jest napisane że do diagnostyke Turbiny rozpoczynamy wtedy gdy lmm działa prawidłowo i dynamika gazów nie jest niczym zaburzona, a u mnie działa lmm nie prawidłowo.
spanky Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam, kolega wcześniej pisał żeby to posprawdzać więc zdjełem gumowy wąż od strony zimnej Turbiny czyli ten co jest koło n75, ale logi są wyżej zrobione a co za tym idzie analizowałem z działem FAQ diagnostyka i dokładnie wychodzi ze leży lmm i Turbina a niżej jest napisane że do diagnostyke Turbiny rozpoczynamy wtedy gdy lmm działa prawidłowo i dynamika gazów nie jest niczym zaburzona, a u mnie działa lmm nie prawidłowo. nic z tego nie rozumiem ...
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 A ja zrozumiałem tyle, że kolega chyba niezbyt zrozumiał o co chodzi w poscie o diagnostyce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się