Rapik Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam, Problem jak w temacie. 1.8T AVJ. BEZ gazu. Motor 90*C. Zapłon włączony - silnik nieodpalony - z kratek na HI - lód. Zapłon włączony - silnik odpalony - wolne obroty - lód Zapłon włączony - silnik odpalony - obroty od 2000RPM - gorące aż parzy. W czym leży problem? W Klimatyzacji brak błędów. Pozdrawiam.
rafal9119 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Spróbuj odpowietrzyć układ U mnie była identyczna sytuacja i odpowietrzenie układu pomogło
Rapik Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Odkręcić korek i czekać? Czy są gdzieś odpowietrzniki? Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Rapik
otis89 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Na górnym wężu idącym do nagrzewnicy jest odpowietrznik, zobaczysz na pewno jak tam zajrzysz.
pyczs Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Też jestem zainteresowany rozwiązaniem. Walczę z tym tematem od ponad roku. Ale miałem (jak kupiłem auto) wstawioną dodatkową pompkę do obiegu, wstawioną za zbiornikiem płynu. Jednak mechanik powiedział że ktoś to dostawił, bo oryginalnie takie pompki nie były montowane. Odpowietrzenie dawało dobre rezultaty, ale tylko do czasu unieruchomienia silnika. Na następny dzień było to samo. Mechanik się poddał. Nadal jednak szukam odpowiedzi jak to naprawić. Może komuś się udało i podzieli się swoimi spostrzeżeniami.
Fido Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Może pompa wody uszkodzona. Kiedy była wymieniana ?
arturo272 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Walczę z tym problemem można powiedzieć od roku. Raz grzało, innym razem leciał tylko chłód. Rok temu założyłem nowa pompę bo stara się rozszczelniła, odpowietrzenie i sprawdzenie termostatu oraz nagrzewnicy. I niby wszystko ok. Oczywiście objawy takie same. Na wolnych obrotach mróz, powyżej 2000 obrotów żar. W piątek odebrałem samochód od mechanika (innego ). Stwierdził, że zawiesza się termostat elektroniczny, a przy okazji roczna pompa miała już lekki wyciek. Dzisiaj miałem czas żeby sprawdzić czy już jest wszystko w porządku i się zawiodłem. Niestety, jak jeździłem bez ogrzewania tak nadal jeżdżę chłodnią. No i grzeje. Niestety nie pomogę ponieważ mechanik nie chciał powiedzieć co zrobili. Na pewno wskazówce od temperatury wody więcej czasu zajmuje osiągnięcie 90st. Czyli jest to powiązane coś z obiegiem wody? Edytowane 24 Stycznia 2016 przez arturo272
Jakub_electronic Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 w punto miałem też taką sytuację, okazała się nagrzewnica zakamieniona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się