Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVJ- gaśnie po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Jestem zmuszony zawracać wam głowę ponieważ przekopałem dużo Internetu i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Posiadam A4 B6 1.8T + LPG, problem polega na tym, że gdy rano próbuję odpalić to łapie od razu, po czym po 2-3 sekundach zaczyna schodzić z obrotów + można wyczuć, że nie chodzi na 4 cylindry, po kilku sekundach gaśnie. Można tak odpalać 5x i ciągle to samo.

W tym przypadku pomaga odłączenie akumulatora na 20min. Po tym zabiegu można wsiąść i bez problemu odpalić. Silnik pracuje wzorowo.

Testowałem jazdę przez 2 dni na Pb, i wtedy nie było żadnych problemów nawet przy -16*C. Odpalał idealnie, chodził równo.

Wracając z pracy wydawało mi się, że jest już wszystko ok, to włączyłem LPG, i co się okazało następnego dnia rano? Nie działa, trzeba było znowu odłączyć akumulator na 20min, i podłączyć po czym chodził idealnie.

O ile w domu, w garażu to nie problem odłączyć akumulator, to na parkingu w pracy nie będę się co dzień gimnastykował z odłączaniem akumulatora.

Co możecie mi poradzić? Gdzie szukać? Jest ktoś z okolic Rzeszowa, kto by się podjął naprawy?

Pozdrawiam serdecznie.

Rozwiązanie problemu!!! :

Dla osób, które trafią na ten temat ponieważ mają podobne objawy podaję rozwiązanie.

Udałem się go gazownika w celu ustawienia map wtrysków LPG i auto działa wzorowo.

Specjalne podziękowania dla użytkownika:

colak

"

Edytowane przez pr0fab
Opublikowano

Witaj kolego

Mapy wtrysku gazu rozwalają ci mapy wtrysku paliwa, jedz do gazownika i niech walczy tylko odrazu mówię nie każdy sobie z tym poradzi .

Powodzenia .

colak

Opublikowano

A jakieś błędy ? Podepnij vaga i sprawdź.

Opublikowano

silnik nie drzy , wolno schodzi z obrotow ? moze odpowietrzenia nie ma

Opublikowano

Witaj kolego

Mapy wtrysku gazu rozwalają ci mapy wtrysku paliwa, jedz do gazownika i niech walczy tylko odrazu mówię nie każdy sobie z tym poradzi .

Powodzenia .

colak

To wydaje się strzałem w 10 przy moich objawach. On ma wgl jakiś wpływ na to co się dzieje z mapami pracy silnika na benzynie?

Wiesz, albo czy ktoś wie jak zresetować komputer bez odpinania amumulatora? Chodzi mi o jakiś bezpiecznik, przekaźnik, który mogę odłączyć zamiast całego akku.

ps: Po lewej stronie kierownicy, żaden bezpiecznik za to nie odpowiada bo sprawdziłem.

Firma montująca instalację LPG, to ELPIGAZ Rzeszów, opiera się o elektronikę STELLA. (szkoda, że wcześniej nie wiedziałem jaki gaz założyć ;/ )

A jakieś błędy ? Podepnij vaga i sprawdź.

Podłączałem swoim, oraz u kumpla na takim "lepszym" warsztatowym na którym pracuje co dzień. Efekt, brak błędów.

silnik nie drzy , wolno schodzi z obrotow ? moze odpowietrzenia nie ma

Silnik drży bardzo, zaraz przed tym jak ma zgasnąć. Stopniowo, tak właśnie jak by nie miał mapy punktów pracy silnika.

Jeżdżenie tylko na Pb nie ujawnia żadnych problemów, więc odpowietrzanie odpada. Problem pojawia się w momencie przełączenie na LPG, a raczej po próbie kolejnego odpalenia silnika.

Opublikowano

Witam nie ma sprawy polecam sie na przyszłość :)

pozdrawiam colak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...