Adam :) Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Witam Wszystkich. Męczy mnie temat niskich obrotów maksymalnych, nie osiągam i tak nic powyżej ok.3800 ale ciekawość zżera na innych 3.0 Tdi widzę ze dochodzą do ok 4.800 u mnie kończą się ok 4200 czy to wina programu ? ( na oryginalnym jest podobnie ) Oraz Prosze o analize logów wtrysków: grupy 72....75http://zapodaj.net/dd4f7a214238e.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/fff8d7e3031b0.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/2499439ded683.jpg.htmlZ góry Bardzo Dziekuje. nikt nic ?
poczekaj Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Korekcje dodatnie mogą wskazywać zapieczenie wtrysków. Niektórzy zalecają zastosowanie jakiegoś preparatu do czyszczenia wtrysków np liqui moly diesel spulung, ale opinie są na ten temat podzielone. Niektórzy zgłaszają obawy, że rozpuści cały syf który jest w baku i puści na wtryski. Na forum A6 ktoś mówił, że po takim zabiegu z zapieczonych przeszło do lejących. Myślę jednak, że jak by były sprawne, to od przepłukania nie zaczęły by lać. Tak czy inaczej ja też mam dodatnie korekcje, ale jako że samochód jeździ dobrze i nie ma żadnych objawów zużycia wtryskiwaczy, to nie ruszam nic. Co do kwestii obrotów i programu, to nie mam wiedzy. Poza tym pozdrawiam kolegę z Białegostoku - moje miasto rodzinne.
Adam :) Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Dzięki za odpowiedz Korekcje były dużo gorsze ok 75 ms zastosowałem ten środek (lipiec) liqui moly diesel spulung bezpośrednio za filtrem paliwa spadły do tych co aktualnie i tak zostało.Pozdrawiam. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Adam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się