MatrixXXL Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Witam. Po przekręceniu zapłonu tylnia wycieraczka od razu się załacza, wykona kilka ruchów i staje, w pozycji odwrotnej od fabrycznego ułożenia, czasem zdarzy się że stanie gdzieś w połowie szyby, dzieje się tak też po włączeniu jej na manetce, gdzie normalnie powinna wykonać jeden ruch. Macie jakiś pomysł od czego zacząć?
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Miałem podonie po tym jak weżyk od płynu do spriskiwania szyby zsunął się i płyn zalał silniczek. Silniczek był do wymiany.
MatrixXXL Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 U mnie spryskiwacz działa ok.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Teraz tak ale może kiedyś był zalany.
MatrixXXL Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Może przekaźnik? Da się na krótko go sprawdzić? Mam jeszcze cyrk z wskaźnikiem poziomu paliwa, cały czas oscyluje na 3/4 baku, czasem spadnie do 1/2, stało się tak po -20C mrozie. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez MatrixXXL
easymoonrider Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Miałem ten sam problem. Wyczyściłem wtyczki od silniczka i było ok. Dziś problem pojawił się ponownie. Jakiś czas temu płyn dostawał się do silniczka i chyba po prostu utrzymuje się tam jeszcze wilgoć. Czy to nie powinno samo wyschnąć?
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Miałem ten sam problem. Wyczyściłem wtyczki od silniczka i było ok. Dziś problem pojawił się ponownie. Jakiś czas temu płyn dostawał się do silniczka i chyba po prostu utrzymuje się tam jeszcze wilgoć. Czy to nie powinno samo wyschnąć? Prawdopodobnie jest niewielka nieszczelności i płyn przedostaje sie do elektroniki.
easymoonrider Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Miałem ten sam problem. Wyczyściłem wtyczki od silniczka i było ok. Dziś problem pojawił się ponownie. Jakiś czas temu płyn dostawał się do silniczka i chyba po prostu utrzymuje się tam jeszcze wilgoć. Czy to nie powinno samo wyschnąć? Prawdopodobnie jest niewielka nieszczelności i płyn przedostaje sie do elektroniki. Tylko którędy? Założyłem nowe oringi na część wchodzącą w mechanizm.
Muskel1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) O-Ring uszczelnia tylko część mechaniczną. Częśc elektroniczna jest po drugiej stronie pod takim dekielkiem plastikowym. Cieknie prawdopopdobnie z zaworka wchodzącego do obudowy. To nic nowego bo to znany problem. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez Muskel1
easymoonrider Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Zaworek wchodzi w część mechaniczną i chyba tylko tą drogą ciecz mogłaby się przedostać do części elektrycznej. Jeżeli w mechanicznej jest zatem szczelnie to chyba nie ma możliwości przedostania się cieczy do silniczka. Chyba, że chodzi o część zaznaczoną na poniższym zdjęciu. Tam jest właśnie ta elektronika? Jeżeli kiedyś mechanizm był zalany to faktycznie jest możliwe, że jakaś wilgoć tam może siedzieć. Edytowane 10 Stycznia 2016 przez easymoonrider
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Pod tym dekielkiem jest właśnie elektronika. Ja przypuszczam, że tak jak pisałem już wyżej, wycieka z pod zaznaczojego przezemnie na zdjęciu zaworka lub jak na innych forach pisza spod uszczelki na szybie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się