Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Włączająca się tylnia wycieraczka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po przekręceniu zapłonu tylnia wycieraczka od razu się załacza, wykona kilka ruchów i staje, w pozycji odwrotnej od fabrycznego ułożenia, czasem zdarzy się że stanie gdzieś w połowie szyby, dzieje się tak też po włączeniu jej na manetce, gdzie normalnie powinna wykonać jeden ruch. Macie jakiś pomysł od czego zacząć?

Opublikowano

Miałem podonie po tym jak weżyk od płynu do spriskiwania szyby zsunął się i płyn zalał silniczek. Silniczek był do wymiany.

Opublikowano

U mnie spryskiwacz działa ok.

Opublikowano

Teraz tak ale może kiedyś był zalany.

Opublikowano (edytowane)

Może przekaźnik? Da się na krótko go sprawdzić?

Mam jeszcze cyrk z wskaźnikiem poziomu paliwa, cały czas oscyluje na 3/4 baku, czasem spadnie do 1/2, stało się tak po -20C mrozie.

Edytowane przez MatrixXXL
Opublikowano

Miałem ten sam problem. Wyczyściłem wtyczki od silniczka i było ok. Dziś problem pojawił się ponownie. Jakiś czas temu płyn dostawał się do silniczka i chyba po prostu utrzymuje się tam jeszcze wilgoć. Czy to nie powinno samo wyschnąć?

Opublikowano

Miałem ten sam problem. Wyczyściłem wtyczki od silniczka i było ok. Dziś problem pojawił się ponownie. Jakiś czas temu płyn dostawał się do silniczka i chyba po prostu utrzymuje się tam jeszcze wilgoć. Czy to nie powinno samo wyschnąć?

Prawdopodobnie jest niewielka nieszczelności i płyn przedostaje sie do elektroniki.

Opublikowano

Miałem ten sam problem. Wyczyściłem wtyczki od silniczka i było ok. Dziś problem pojawił się ponownie. Jakiś czas temu płyn dostawał się do silniczka i chyba po prostu utrzymuje się tam jeszcze wilgoć. Czy to nie powinno samo wyschnąć?

Prawdopodobnie jest niewielka nieszczelności i płyn przedostaje sie do elektroniki.

Tylko którędy? Założyłem nowe oringi na część wchodzącą w mechanizm.

Opublikowano (edytowane)

O-Ring uszczelnia tylko część mechaniczną. Częśc elektroniczna jest po drugiej stronie pod takim dekielkiem plastikowym. Cieknie prawdopopdobnie z zaworka wchodzącego do obudowy. To nic nowego bo to znany problem.

4f707f-1452356191.jpg

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)

Zaworek wchodzi w część mechaniczną i chyba tylko tą drogą ciecz mogłaby się przedostać do części elektrycznej. Jeżeli w mechanicznej jest zatem szczelnie to chyba nie ma możliwości przedostania się cieczy do silniczka.

Chyba, że chodzi o część zaznaczoną na poniższym zdjęciu. Tam jest właśnie ta elektronika? Jeżeli kiedyś mechanizm był zalany to faktycznie jest możliwe, że jakaś wilgoć tam może siedzieć.

2dj5bf8.jpg

Edytowane przez easymoonrider
Opublikowano

Pod tym dekielkiem jest właśnie elektronika. Ja przypuszczam, że tak jak pisałem już wyżej, wycieka z pod zaznaczojego przezemnie na zdjęciu zaworka lub jak na innych forach pisza spod uszczelki na szybie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...