Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zwiększone spalanie


Pawci_o

Rekomendowane odpowiedzi

termostat wymieniony, ciśnienie w oponach sprawdzone, sprawdzę koła pewnie jutro.

jak jeżdżę, ostatni miesiąc to krótkie odcinki po za miastem, po za tym to jeżdżę około 25 km w jedną stronę do pracy i powrót do domu, praktycznie po za miastem wszystko.

spalanie patrze na fis i wiem że zawsze na baku paliwa robiłem około 1000 teraz sporo mniej. zawsze tankuję do pełna i później sobie obliczam choć ostatnio nie liczyłem.

zastanawiam się nad tymi uszczelnieniami wtrysków - wymiana tego jaki to jest koszt u mechanika - orientacyjny ?

turbo miałem czyszczone dwa lata temu, nie ma z nim żadnych problemów.

co do spalin to mam modzony soft przez znajomego, i zastanawiam się czy nie wgrać ORI - może ta operacja pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mowie o brudnym turbo i zapieczonych kierownicach tylko o jego zlym wysterowaniu

Uszczelniacze to ok. 40zl x4szt + 150-300 robocizna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do spalin to mam modzony soft przez znajomego, i zastanawiam się czy nie wgrać ORI - może ta operacja pomoże.

A ten znajomy zna się na softach? Czy może tylko pogrzebał Ci w dawce paliwa, a Ty teraz ze spalaniem walczysz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego czy spalanie wzrosło po modyfikacji programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na tym sofcie jeżdżę ponad dwa lata i wszystko było w jak najlepszym porządku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że mapy się rozjechały czy coś.

Jednak sprawdź te koła porządnie bo jak się blokują to normalka, że bryka więcej żre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kostce przed domem mam na 8 metrach spadku 12 cm, jak wyjadę z garażu, zatrzymam się, puszczę hamulec to audiczka zaczyna jechać, po przejechaniu 30 km wszystkie felgi zimne, sprawdzałem na krótszych dystansach i to samo - zimne..

spróbuję jeszcze wgrać ori soft i zobaczę co się będzie działo...

ciśnienie w oponach sprawdzane 2,2 w każdym kole.

ropa cały czas BP Ultimate obecnie wlałem dodatek do czyszczenia pompo wtryskiwaczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli wcześniej dobrze działał na tym programie to dalej powinien. Tutaj jest w czymś innym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się czy to nie przepływka, został jeszcze czujnik temperatury paliwa, dolot szczelny, węże mam wymienione na ORI w tamtym roku po za tym co idzie od turbo do rury w pasie przednim- ale on jest w dobrym stanie więc go nie wymieniałem.

Zastanawiam się czy nie przeczyścić EGR, ale dwa lata temu czyściłem kolektor dolotowy a EGR na wakacjach 2015, jak wypnę wąż to kolektor nie jest zasyfiony....

pewnie logi statyczne i dynamiczne pasuje zrobić i powinien pokazać co go boli...

Po wymianie czujnika temperatury i termostatu rozgrzewa mi się szybciutko, po około 6-7 km mam 90 - przy spokojnej jeździe, a jak przycisnę zaraz po tym jak wskazówka od temp. się podniesie to szybciej łapie 90...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie spadło, dziś jeździłem w ciągu dnia kawałek, i teraz jakieś 10 km to jest jeszcze gorzej, jak bym przyczepę ciągną za sobą - dziś u mnie deszcz pada cały czas, chyba przyczyną będzie przepływomierz...

sprawdzałem felgi ale wszystkie zimne, więc wykluczam hamulce.

jak jade to mam takie wrażenie jak by były momenty kiedy wszystko jest dobrze, przy przyspieszaniu pokazuje normalnie i normalnie idzie a po chwili znowu taki ciężki się wydaje jak bym przyczepę przyczepił...


Dziś wypiąłem przepływomierz i przejechałem się - samochodzik jest troszkę słabszy po za tym żadnych innych objawów.

zakupiłem dziś przepływomierz u kolegi klubowego - jak przyjdzie to założę i sprawdzę spalanie wróciło do normy.

jeśli dalej będzie problem to nie mam już zielonego pojęcia gdzie szukać przyczyny - pewnie bez logów się nie obejdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepatrz przewody podciśnieniowe, popatrz czy kruciec na wacum niejest luźny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem uszkodzony przepływomierz.

Zrób logi jak EGR puszcza powietrze, wtedy zobaczymy, czy na wolnych obrotach przepływomierz wskaże mniejsze wartości - ok. 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jaka grupa i jak logować żeby zlogować jak egr puszcza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr - BS 3

i jest vaglog.pl a nie fotki :]

a przed kupnem przepływki powinieneś zrobić dynamiczne 3, 8, 11 osobno oraz 3 i 11 razem. na pełnym bucie, najlepiej autobahna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływkę kupiłem za 50 od kolegi z forum, za takie pieniądze zaryzykowałem w ciemno.

oka wykonam te logi wgram na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego czy po wymianie przepływki spalanie spadło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie - po wymianie przepływki spalenie spadło - nie wiem jeszcze czy wróciło do normy ponieważ nie jeżdżę daleko.. klika mk od domu.

jak się przejadę dalej to napiszę czy zabieg pomógł.

Dziś wymieniłem węże podciśnienia oraz filtr paliwa. może jutro pojadę gdzieś dalej to będę mógł coś powiedzieć - nie wiem czy tez nie mają sporego wpływu na obecne spalanie Debica Frigo 2 - myślę nad zmianą na letnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...