pyra111 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Witam zauważyłem że sciaga tył na lewo i prawo TYLKO na mokrej nawierzchni mam wrażenie że to tylko tył bo musze czasem lekko kontrować kierownicą co moze byc tego powodem? Od czego zacząć żeby nie wyrzucić kaski w błoto?
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Przy skoszonej geometrii często sie tak dzieje że sam bokiem leci.
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Ja bym proponował od tego. Zakładam że opony masz zimowe na tyle.
enczu Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie tył latał jak skończyły się amortyzatory, dodatkowo jedna osoba stwierdziła, że tuleje na tylnej belce mają coś w tym wspólnego, kupiłem ale po zmianie amortyzatorów tuleje na razie odpuściłem, obejrzałem sam na kanale i jak się okazuje nie są takie straszne i odpuściłem póki co. Więc, kierowałbym się najpierw geometrią, potem sprawdził co i jak z zawieszeniem i luzami, potem ewentualnie obwiniał opony (na samym końcu) - chyba, że jeździłeś na nich rok wcześniej i było wszystko spoko to przekreśliłbym to na wejściu
jospethe Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie też rzuca ale tylko na mokrej nawierzchni . Mam do wymiany końcówki drążka i podejrzewam, że to właśnie one, ale przyczyn może być wiecej. np nierównomierne rozłożenie siły hamowania na poszczególne koła albo różne ciśnienie w oponach
boguc Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie po ustawieniu geometrii od razu była poprawa.
pyra111 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Mi sie wydaje że amorki kaput bo mam sprężyny HR na tyle przy serii amorkach, mówimy o letnich oponach zacznę od geometrii jak nie pomoże podjade na diagnostyke. Dodam ze na suchej ulicy jest wszystko dobrze Edytowane 11 Stycznia 2016 przez pyra111
mariusz861 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Sprobuj pobujac tylem i zobaczysz jak się zachowuje . U mnie też tył latał i winne były amorki . wystarczyło położyć noge na haku i lekko nacisnąć i tył mocno się ruszał . Nie musi to być koniecznie to ale nie zaszkodzi sprawdzić . Ja też tego nie podejrzewałem bo na przeglądzie wyszło ze niby amortyzatory sprawne jeszcze, a jednak nie były . też macie takie doświadczenia ze sprawdzaniem amortyzatorów na stacjach diagnostycznych ? Czy tylko ja na taka trafiłem Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Jak bd do przestawienia tył to może być problem ze śrubami. Cholernie ciężko ich odkręcić. Dobrze byłoby ich ruszyć lub przynajmniej zalać jakimś WD-40
myrmex Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 dobry diagnosta od razu Ci powie w czym problem
marcin4x4 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 załaduj kolegów na tył i się przejedź. U mnie na dowalonych amorach pod obciążaniem jest ok, na pustym d*pa wyprzedza a przód jest niezdecydowany
pyra111 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 Dobra dzieki za pomoc chłopaki Po zimie podjade na geometrie i zobaczymy czy pomoże
enczu Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 U mnie właśnie wystarczyło pobujać na boki jak kolega wyżej mówi, bujał się jak statek na wodzie. Wymiana amorów i spokój.
myrmex Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Dobra dzieki za pomoc chłopaki Po zimie podjade na geometrie i zobaczymy czy pomoże Z takim problemem to raczej nie jeździłbym w zimie. Jak Cię porządnie zarzuci to nie będziesz miał co diagnozować
krzysiekml Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 u mnie też zarzuca tyłem,amorki słabe ale to nie ich wina dokładałem Q i na drugich sankach geometria jest totalnie przestawiona,koła zbieżne o około 1cm,na śliskim 50km/h max przestawia tył jak chce,rozsunąłem śrubami wahacze i jest mega poprawa ale po wymianie przodu który czeka od grudnia i tak geometria
Przemox6 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Też mam podobnie tylko u mnie nawet na suchym i stało sie to po tym jak wypadłem z drogi na pole ale byłem u mechanika i poza geometrią która ustawił i jest ok nic nie stwierdził ale jeszcze czuje że d*pa zostaje jak skręcam.Macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się