chojas1996 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Witam, Mam problem od początku kiedy kupiłem auto, wiem ze instalacja jest zrobiona po taniosci, chętnie pozmieniam co trzeba tylko dopiero w lutym bo z kasa ciezko teraz. Do tematu auto przełącza sie samo na bene przy przyspieszaniu zazwyczaj powyzej 2,5 tys rpm. Komputer to Diego g3,Wtryski Valtek 3ohms reduktor OMVL CPR. Moim zdaniem te 2 elementy sa do zmiany poniewaz listwa nalatała juz ok 50 tysi a reduktor jest za mały a i tak w przyszłosci planuje wirusa to raczej bedzie wiekszy potrzebny. Mam komputer i kabel takze wszystkie odczyty widze co i jak, przy przyspieszaniu cisnienie spada do ok 0.4-0.3 gdzie na jałowym biegu ma wartosc 1.2-1.3. Do tego w komputerze widze czujnik cisnienia ps-cct3 a na czujniku pisze ps-cct4-t nie wiem czy to ma tez cos wspólnego w kazdym razie nie idzie tego przestawic na komputerze. Dorzuce fotki z odczytów wieczorem jak sie uda to i film. Prosze pomóżcie jakos bo juz drugi miesiac tak jezdze i spalam prawie pol na pol bo nie idzie czesto jezdzic na tym gazie ;/ Pozdrawiam http://pokazywarka.pl/70ayae/ http://pokazywarka.pl/cjxoh2/ http://pokazywarka.pl/9xfhof/ zapomniałem dodać ze zawsze wywala błąd zbyt niskie ciśnienie.
soul87 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Napisałeś post i tym samym sam sobie odpowiedziałeś na zadane w nim pytania ... Nikt tutaj nie jest cudotwórcą , postawiłeś słuszną diagnozę reduktor jest za mały, jeżeli był nowy jeszcze na styk mógł pociągnąć ten silnik ale po przebiegu 50tyś km to choćbyś nie powiem co zrobił ten reduktor nadaje się do demontażu w przypadku tego auta... valteki to samo... szkoda silnika naprawdę, niedawno czytałem ciekawą publikację jak zmieniają się parametry tego pseudo-wtryskiwacza-elektrozaworu valtek w funkcji przebiegu i po 30tys km ta listwa nadaje się już tylko na śmietnik albo do gruntowej regeneracji, gdzie nie wystarczy tylko ustawić identyczny skok tłoczka...
Sebastianb6 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Dokładnie.Ja miałem to u siebie,korektę robiłem kilka razy,po czym padła decyzja o wymianie.Nie ma sensu bawić się w ten szajs.Swoją drogą nie rozumiem po co ktoś to montuje.
darko Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Swoją drogą nie rozumiem po co ktoś to montuje. bo większość klientów nie ma pojęcia o gazie, a chcą go mieć założonego szybko i tanio, no i później jest lament,że auto nie jeździ albo głowica ma wypalone zawory,
sagakama Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Ale jak chcesz tanio jeźdźić to najpierw trzeba porządnie zainwestować.
Leopold27 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Instalka to nie wszystko,trzeba porządnie ją ustawić a to prawie nikt nie potrafi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się