misiek9 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Witam tak jak w temacie mam problem ze swoim afn-em. przy niższych temperaturach w granicy 0 zpaowietrza się mi układ paliwowy wstawiłem wężyki przezroczyste i w momencie gdy sie zapowietrza znajdują sie tam pęcherzyki powietrze dodam ze w lato problem ten wogole nie wystepuje tlyko zima ( w tamta zime było to samo). odpalam go pochodzi z 5-10 min i gasnie aczkolwiek nie zawsze. może ktoś pomoże bo mechanicy rozkladja ręce Edytowane 17 Stycznia 2016 przez misiek9
Mozgu Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Polecam od razu wymienić też filter paliwa i zaworek w filtrze. Te 2 gumki co sa na króćcu zaworka który wchodzi w filter jeżeli sa przyszczypane lub po prostu stare i zagniecione moga cos takiego powodować. Mozesz tez wyciągnąć smoka z baku i wyczyścić sito bo po wielu latach to rożne rzeczy sie znajduje w baku. Jeśli nie to to praktycznie zostaną węże paliwowe. Normalne ze nasila sie to na mrozie bo guma jest twardsza bardziej "tępa" i od tego robią sie nieszczelności. Sprawdz tez poprawność zamocowania wężyków paiwowych do pompy i filtra bo jak będą luźno na filtrze to bedzie zasysało powietrze. Ropa nie bedzie sie sączyć bo w układzie jest "podcisnienie"
Bedzial Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) zapowietrzalo to by sie tak samp w kazdej temperaturze. jak bedzie troche wiecej niz 0(albo czyms podgrzrj filtr) odkrec korek u spodu zeby woda wyleciala z filtra. w/g mnie to paliwo ci zamarza i powoduje te objawy. kup jakis dodatek do diesla albo zatankuj lepsze paliwo ktore ma juz ten dodatek. mysle ze na poczatek to bedzie najtansza rzecz do zrobienia. jakby nie pomoglo to po kolei tak jak kolega wyzej napisal. sprawdz zaworek, filtr, smoka, przewody. Edytowane 17 Stycznia 2016 przez Bedzial
misiek9 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 filtr już wymieniałem tak samo jak dodatek do diesla... dzieki za porady bede probował dzialac....
rikardo Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Pompę paliwową masz suchą czy wilgotną? Miałem podobne problemy i wina była w cieknącym korku znajdującym się na tłoko rozdzielaczu w pompie z tym, że ostatnio już pojawiły się krople przy korku i skapywały na węże wodne, wcześniej ciężko było zdiagnozować gdzie jest wyciek. Po odkręceniu korka okazało się, że oring jest stwardniały i popękany. W moim przypadku zimny silnik zapalał natomiast po jego zgaszeniu ponowne jego uruchomienie następowało po kilku obrotach wału. Powodzenia Edytowane 18 Stycznia 2016 przez rikardo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się