Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapowietrza sie przy niższych temperaturach


misiek9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie mam problem ze swoim afn-em. przy niższych temperaturach w granicy 0 zpaowietrza się mi układ paliwowy wstawiłem wężyki przezroczyste i w momencie gdy sie zapowietrza znajdują sie tam pęcherzyki powietrze dodam ze w lato problem ten wogole nie wystepuje tlyko zima ( w tamta zime było to samo).

odpalam go pochodzi z 5-10 min i gasnie aczkolwiek nie zawsze.

może ktoś pomoże bo mechanicy rozkladja ręce

Edytowane przez misiek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam od razu wymienić też filter paliwa i zaworek w filtrze. Te 2 gumki co sa na króćcu zaworka który wchodzi w filter jeżeli sa przyszczypane lub po prostu stare i zagniecione moga cos takiego powodować. Mozesz tez wyciągnąć smoka z baku i wyczyścić sito bo po wielu latach to rożne rzeczy sie znajduje w baku. Jeśli nie to to praktycznie zostaną węże paliwowe. Normalne ze nasila sie to na mrozie bo guma jest twardsza bardziej "tępa" i od tego robią sie nieszczelności. Sprawdz tez poprawność zamocowania wężyków paiwowych do pompy i filtra bo jak będą luźno na filtrze to bedzie zasysało powietrze. Ropa nie bedzie sie sączyć bo w układzie jest "podcisnienie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzalo to by sie tak samp w kazdej temperaturze. jak bedzie troche wiecej niz 0(albo czyms podgrzrj filtr) odkrec korek u spodu zeby woda wyleciala z filtra. w/g mnie to paliwo ci zamarza i powoduje te objawy. kup jakis dodatek do diesla albo zatankuj lepsze paliwo ktore ma juz ten dodatek. mysle ze na poczatek to bedzie najtansza rzecz do zrobienia. jakby nie pomoglo to po kolei tak jak kolega wyzej napisal. sprawdz zaworek, filtr, smoka, przewody.

Edytowane przez Bedzial
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr już wymieniałem tak samo jak dodatek do diesla... dzieki za porady bede probował dzialac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę paliwową masz suchą czy wilgotną? Miałem podobne problemy i wina była w cieknącym korku znajdującym się na tłoko rozdzielaczu w pompie z tym, że ostatnio już pojawiły się krople przy korku i skapywały na węże wodne, wcześniej ciężko było zdiagnozować gdzie jest wyciek. Po odkręceniu korka okazało się, że oring jest stwardniały i popękany. W moim przypadku zimny silnik zapalał natomiast po jego zgaszeniu ponowne jego uruchomienie następowało po kilku obrotach wału. Powodzenia

Edytowane przez rikardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...