Prosektor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 (edytowane) Witam mam problem z chyba pompowtryskami chodzi o to ze na wolnych obrotach siedzac za kierownica wyczuwalne jest szarpniecie silnika co jakis czas. Mam tutaj kilka zdjec zrobionych na vcds i co byscie mi poradzili, bo widze ze na 4 cylindrze dzieje sie cos nie tak ? ale nie jestem pewien czy to wina jest 4 pompowtryska bo z tego co slyszalem to pompowtryski sie uzupelniaja wzajemnie i teraz ktorego wyjmowac i czy wyjmowac? mowia wam cos te zdjecia? 1 zdjecie 2 zdjecie 3zdjecie 4zdjecie Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Prosektor
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Coś się dziej, trzeba wyciągnąc PDeki i ocenić uszczelnienia, jesli były w miare to odrazu oddaj pompki do sprawdzenia, jesli rozsypią sie na kawałki to mozna próbować wymienić same uszczelnienia.
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Przydałby się jeszcze log grupy 18. Na zdjęciach widać, że prawdopodobnie 3 pompka robi Cię w bambuko Jakie masz synchro? 4 grupa, 4 rubryka? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez lukasz51237
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) widać na focie 0.0. Jak oddawać do sprawdzenia to wszystkie, korekcje nie są wyznacznikiem stanu. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez lukaszooo
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ale tu widać jak na dłoni, że korekcje są rozjechane
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Korekcje to różnica dawki paliwa od stanu wyjściowego. Na korekcje wpływa kilkanaście czynników.
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ja bym na sam początek podoginał wtyczki na pompce 3 cylindra, a najlepiej wszystkich i dopiero potem bym sprawdził czy jest ok, po co się od razu w koszty pakować.
Prosektor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 wlasnie o to chodzi ze nie chce wymieniac wszystkich z tej racji iz jestem sobie w stanie samemu to wymienic tylko mysle nad kupieniem uzywki bo chcac regenerowac to trzeba by bylo raczej wszystkie a tutaj rozchodzi sie o to szarpanie na wolnych obrotach i mysle ze ktorys jeden to robi i ciekawi mnie tez to czemu bip jest taki wysoki na 4 cylindrze? wtyczki sa podoginane bo tez juz przeregulowalem sobie pompki na grupie 18 jest caly czas na wolnych obrotach wartosc 0
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 sprawdzenie pompowtrysku to koszt ok 50zł, jeśli myślisz że zaoszczędzisz to twoja sprawa.
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 A może zatankowałeś ostatnio jakieś lewe paliwo? Od jak dawna Ci auto wibruje?
Prosektor Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2016 juz bedzie z 2 miesiace dolalem srodka do czyszczenia pompowtryskow i wyjezdzilem zbiornik i wygladalo to tak jakby sine uspokoilo wlalem nowe paliwo i problem wrocil i wydawalo sie mi ze jeszcze bardziej siepie teraz dolalem mixolu i jest troszke lepiej ale nadal pojawia sie takie szarpniecie od czasu do czasu na wolnych obrotach nie wiecie ktorego by to wyciagac ?? 3 wyciagac czy 4?
lukasz51237 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Popraw zdjęcia bo już się nie ładują.
lukaszooo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 wyjmij 3 i 4 i oddaj do sprawdzenia.
Prosektor Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 a czemu moze bip tak odbiegac na 4 od pozostalych? panowie wczoraj wymienilem zestawy uszczelniajace do wtryskow i przy czym 4 wtryska dalem na 2 cylinder i teraz na nim jest taki bip kolo 60 silnikiem nadal zrywa dodam nowe zdjecia pozniej jak teraz wygladaja korekcje noi mam zdjeca czerwone(tak nazwijmy zeby nie mylic z pierwszymi w temacie) wymienione uszczelniacze i przelozony wtrysk numer 4 na numer 2 teraz wyglada jakby szarpalo jeszcze bardziej a korekcje w najgorszym momencie taka zlapalem : czerwone: zielone: dodam ze pomiedzy czerwona korekcja a zielona silnik tak samo zrywa nie ma jakis roznic na zimnym silnik pracuje rowniotko ale po rozgrzaniu do okolo 60-80 trzesie jak traktor a pozniej na 90 ustaje i pozostaje takie minimalne szarpniecie co jakis czas co myslicie o tym?
tomitdi07 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 I jak zrobiłeś z pompkami ?? Jak coś mam pompkisprawdzone w dobrej kasie ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się