Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z odpaleniem 2.0 TDI z dpf


Krzysiekfaste

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze że autko naprawione bez zbędnych wydatków, chociaż po pierwszym opisie można było się różnych rzeczy domyślać :wink::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listwy ustalające używał... No i dobrze że fura wróciła do żywych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak moge zapytac ile cie to kosztowało bo mam ten sam problem i nwm jakiego sie wydatku spodziewać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Panowie wracamy do tematu, auto wciąż ma problemy z odpalaniem po postoju dłuższym niż jeden dzień, wystarczy że temperatura na zewnątrz spadnie poniżej "0", mam też wrażenie że jak stoi przodem niżej to jest lepiej. Jakie pomysły ? Myślicie że gumki na pompkach padły po 2 latach? Auto podgrzeje świece dwa razy to odpali "prawie i trzeba męczyć na rozruszniku ok minuty żeby załapało, załapuje tak jakby to powiedzieć stopniowo. Proszę o porady od czego zacząć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.08.2016 o 06:27, piotrsob1 napisał:

Oringi to koszt 35-50 PLN-ów za komplet na jedną pompkę, robocizna 200-400 PLN :decayed:

Dobra stawka za godzinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Helga napisał:

Dobra stawka za godzinę.

Nigdy bym nie oddał auta do mechanika który robi  to w godzinę. Żeby zrobić to z należytą starannością potrzeba na tą operację 2-3 godzinki czasu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, piotrsob1 napisał:

Nigdy bym nie oddał auta do mechanika który robi  to w godzinę. Żeby zrobić to z należytą starannością potrzeba na tą operację 2-3 godzinki czasu?

Tylko jak sam znam życie i niektórych ,,ludzi''  większość niestety zrobi to w godzinę.Byle by było byle ,,jakoś'' działało i do tego z gwarancją ,,za bramę''.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeżuciłem dziś inny komplet pompek do AVB  i specjalnie patrzyłem na czas i wyszło 61min,to nie był pierwszy ani 10 tylko któryś może setny raz,  koszt 80zł,pełny pomiar odległości,nowe śruby,klucz dynamometryczny-tylko miałem silnik zimny i nie musiałem czekać,  każdemu mówię  że jakby coś było nie tak to zapraszam,jak do tej pory przez te lata nikogo nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Helga napisał:

Przeżuciłem dziś inny komplet pompek do AVB  i specjalnie patrzyłem na czas i wyszło 61min,to nie był pierwszy ani 10 tylko któryś może setny raz,  koszt 80zł,pełny pomiar odległości,nowe śruby,klucz dynamometryczny-tylko miałem silnik zimny i nie musiałem czekać,  każdemu mówię  że jakby coś było nie tak to zapraszam,jak do tej pory przez te lata nikogo nie było.

Ta robota to nie wymiana kół w F1 i pośpiech nie jest wskazany :P

Godzinkę to mi się schodzi na samą weryfikację gniazd i pompek , zlikwidowanie ostrych krawędzi w gniazdach , ich czyszczenie , przekładanie o-ringów , podkładek , pionków i śrub regulacyjnych :D

No ale jak ważne jest tylko by klient z za bramy zaraz nie wrócił to można te sprawy znacznie uprościć i w tym samym czasie zrobić dwie albo trzy takie szybkie wymiany :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Ta robota to nie wymiana kół w F1 i pośpiech nie jest wskazany :P

Godzinkę to mi się schodzi na samą weryfikację gniazd i pompek , zlikwidowanie ostrych krawędzi w gniazdach , ich czyszczenie , przekładanie o-ringów , podkładek , pionków i śrub regulacyjnych :D

No ale jak ważne jest tylko by klient z za bramy zaraz nie wrócił to można te sprawy znacznie uprościć i w tym samym czasie zrobić dwie albo trzy takie szybkie wymiany :decayed::hi:

Dlatego takie stawki za robotę,czas to pieniądz.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Helga napisał:

Przeżuciłem dziś inny komplet pompek do AVB  i specjalnie patrzyłem na czas i wyszło 61min,to nie był pierwszy ani 10 tylko któryś może setny raz,  koszt 80zł,pełny pomiar odległości,nowe śruby,klucz dynamometryczny-tylko miałem silnik zimny i nie musiałem czekać,  każdemu mówię  że jakby coś było nie tak to zapraszam,jak do tej pory przez te lata nikogo nie było.

Jeżeli miałeś wszystko przygotowane to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...