range6 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam, kolegów forumowiczów Proszę o poradę specjalistów mam problem z audi a4 b7 1.9 tdi BRB przy predkosci ok 100 km odcina moc dopiero po ponownym włączeniu i wyłączeniu można jechać normalnie zrobiłem logi proszę o sprawdzenie LOGI TUTAJ : VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs kod błędu: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 259213 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2688 /min Prędkość: 96.0 km/h Obciążenie: 66.3 % Napięcie: 14.36 V Bity binarnie: 00101000 Ciśnienie rzecz.: 2142.0 mbar Ciśnienie rzecz.: 2499.0 mbar
lukaszooo Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 jesli n75 sprawny to masz zapieczone kierownice
Wulkan15 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Miałem ten sam problem wyskakiwał mi bład: regulacja cisnienia doładowania przeładowanie . Znalazłem pewne forum gdzie wyczytałem ze jeżeli przeładowuje czyli przekracza granice odpowiedzialne sa za to : turbina i zawór n75. Posprawdzałem przewody podcisnieniowe. Nic to nie dało wymieniłem zawór n75 i samochód wrócił do dawnej mocy. Jest na youtube pokazane jak w prosty sposób za pomocą wakuometra mozna sprawdzic czy ten zawór jest sprawny.
range6 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Nowe logi Fachowiec co regeneruje turbiny patrzył i twierdził że kierownica działa (ale mało posuwającym się ruchem) więc zawór będzie sprawny Zaleca przeczyszczenie turbiny. Co wy na to z kolei inny że przyczyna zaworu lecz nie patrzył na silnik. Tez mi się wydaje że turbo teraz ok. Wydaje mi się że było zamulone po jeździe miejskiej przez żonę. Dziś testowałem autko do 5 tyś obrotach na 3 biegu i w ogóle nie weszło w tryb awaryjny. Jedynie co mnie jeszcze martwi to EGR zobaczcie na logi proszę jest za duże przeładowanie czyżby zawór n18 albo n239?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się