sprat Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 mniej wiecej w ktormy miejscu on jest? juz mnie wk...te ubytki
elmo814 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 vin na scianie grodziowej to ponizej jakies 5 cm tyle ze na głowicy
sprat Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 na zimnym silniku lekko poniżej minimum płynu chłodniczego - czy tak ma być?
pepik Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 nie powinno, dolej tak żeby było między min a max
Mat3oMax Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Pewnie przepuszcza Ci kolego króciec z tyły silnika a wygląda on tak:
sprat Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 witam, dziwna sprawa - ubywa płynu + lekkie masło na bagnecie. Nie dymi, nie ma masła pod korkami (chłodniczym i oleju). Jeżdżę raczej trasy. Czy to UPG lub pęknięa głowica?
Czepa Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 witam, dziwna sprawa - ubywa płynu + lekkie masło na bagnecie. Nie dymi, nie ma masła pod korkami (chłodniczym i oleju). Jeżdżę raczej trasy. Czy to UPG lub pęknięa głowica? Sprawdz sobie króciec przy glowicy . U mnie byl przypadek taki ze rozgrzalem auto do 90 stopni siedzialem z latarka w reku przez godzine zero kropelki . Po jakis 4 godzinach stania puscil sam plyn przez ten króciec akurat przypadkiem zobaczylem . Wymienilem i jak reka odjął . Wiec moze Ci uciekac na postoju i moze leciec na skrzynie i nie zauważysz .
sprat Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 trochę mnie tylko martwi to lekkie masło na bagnecie (nie po tej stronie kropkowanej tylko po drugiej)
salque Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 trochę mnie tylko martwi to lekkie masło na bagnecie (nie po tej stronie kropkowanej tylko po drugiej) 100% uszczelka pod głowicą trochę mnie tylko martwi to lekkie masło na bagnecie (nie po tej stronie kropkowanej tylko po drugiej) 100% uszczelka pod głowicą najpierw powinieneś sprawdzić czy wszystko jest szczelne czy nie ma wycieku, 2 czy jest dobry obieg czy pompa wodna sprawna
Mateuszek1001 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Musisz zdemontować części odmy z ttyłu głowicy. Później rozkrecasz mocowania rurki oleju tturba po lewej stronie głowicy. Następnie oodkręcić trzeba dwie śruby szpilki trzymające krociec. ZZdejmujesz pprzewód który sam nie wiemjak zzdją. I ttyle. A tak nawiązując to wie kktoś czy mmożna kupić uszczelniacz węża który wchodzi do krocca?
ray18 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Najlepiej zrobić test na obecność spalin w układzie choć nie jest w 100% wiarygodny
Sekwens Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 witam, dziwna sprawa - ubywa płynu + lekkie masło na bagnecie. Nie dymi, nie ma masła pod korkami (chłodniczym i oleju). Jeżdżę raczej trasy. Czy to UPG lub pęknięa głowica? Sprawdz sobie króciec przy glowicy . U mnie byl przypadek taki ze rozgrzalem auto do 90 stopni siedzialem z latarka w reku przez godzine zero kropelki . Po jakis 4 godzinach stania puscil sam plyn przez ten króciec akurat przypadkiem zobaczylem . Wymienilem i jak reka odjął . Wiec moze Ci uciekac na postoju i moze leciec na skrzynie i nie zauważysz . Mam pytanie jeśli to króciec to w którym miejscu będzie plama pod autem. Mam a4b6 avant 2. ALT?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się