martin0485 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Witam. Mam cholernie nie typowy problem. Mianowicie silnik wyraźnie nie dostaje paliwa. Mocno minusowe bipy w gr 23 okolicy -90-100 na minusie, pozostałe grupy ok. Pompa elektryczna w pełni sprawna, paliwo bez problemu dochodzi do vacum pompy i tu pojawia się problem. Ciśnienie na pompie jest ok, a przelewem zamiast paliwo się przelewać to jest zasysane. Podłączyłem przeźroczysty wężyk do przelewu i wyraźnie to widać. Efekty tego wszystkiego są takie, że jak podłącze przewody paliwowe tak jak powinny być to silnik pochodzi minutę, trzy minuty zapowietrza się i gaśnie, a jak do przelewu w vacum podłączę wężyk i włożę go do bańki z paliwem to zasysa paliwo i pracuje. vacum podmieniałem i absolutnie nic się nie zmieniło. Możliwe, że zapchał się czymś kanał doprowadzający paliwo do pompek w głowicy? PPOMOCY bo już mi ręce opadają!
martin0485 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Źle podłączony vacuum ? Masz racje. Pomyliłem przewody paliwowe na chłodniczce paliwa i przelew był podłączony pod zasilanie Problem rozwiązany Edytowane 19 Stycznia 2016 przez martin0485
Ralen Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 dziwię się że sam tego od razu nie wyłapałeś Tandem z jednej strony ma zasysać i dawać podciśnienie a z drugiej strony ma Ci pompować paliwko skoro zasysa paliwko to innego wyjścia nie ma jak posprawdzałeś resztę układu
martin0485 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) Wyłapałem zanim napisałeś bo w tym czasie kiedy pisałeś to ja grzebałem. Ale i tak za długo to trwało. W każdym razie dzięki Edytowane 19 Stycznia 2016 przez martin0485
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się