Piotr Czarnojan Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Witam mam takie pytanko wszedzie na kreskach jest bonus a umnie jakos mało czy to wina multirtonica?? Dzieki za odp http://www.directupload.net/file/d/4240/tpuuj6li_pdf.htm http://www.directupload.net/file/d/4240/rxl4kfoo_pdf.htm Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Piotr Czarnojan
marcin4x4 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) W serii brakuje Ci ~13 koni, albo hamowania ściemnia albo masz coś z autem (tnie po EGT, Turbo). Mod, podbicie fabryki i nędzny przyrost 17 koni. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez marcin4x4
QaDo Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Coś tam nie gra do końca. Ciśnienie wsteczne sprawdzone przed modem ?
Piotr Czarnojan Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Coś tam nie gra do końca. Ciśnienie wsteczne sprawdzone przed modem ? koles nic nie sprawdzał wjechał na hamownie pojezdził wgrał program i tyle a mowił ze takie straty sa na multi bo te skrzynie tak maja i takie 2-gie pytanie czy nieumiejetnosc kolesia co robił pomiar tez ma znaczenie?? bo program robił compsport W serii brakuje Ci ~13 koni, albo hamowania ściemnia albo masz coś z autem (tnie po EGT, Turbo). Mod, podbicie fabryki i nędzny przyrost 17 koni. jak wysyłał bloki pomiarowe itp do CS to mowili ze wszystko jest ok i 0 błedow po podłaczeniu kompa Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Piotr Czarnojan
QaDo Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Błędów żadnych nie będzie, co najwyżej przy problemach natury wtrysku za bogata mieszanka ze sondy, lub inne powiązane z turbo, ale te wystąpiłby i na serii. Na multitronicu nie ma żadnych strat z jakiej racji ? Producent nie mógłby podawać parametrów zawyżonych dotyczą one kompletnego auta nie silnika (który ma dużo lepszą wydajność). Mógł tu jedynie pojawić się błąd pomiarowy i straty wynikające z hamowni, ale nie sądzę by MAHA leciała w kulki. Ale Mulitronica nie łatwo wyhamować to swoją drogą.... który bieg ? Mierzyłeś auto pod obciążeniem w warunkach drogowych ? Co podsyłałeś ?
marcin4x4 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Żukczyn czy jak to tam szło ? raczej masz zwalony pomiar, nie jesteś pierwszy i na pewno nie ostatni. Dla świętego spokoju możesz podjechać do Tune-up na weryfikacje. a mowił ze takie straty sa na multi bo te skrzynie tak maja a Ciebie nie ruszył fakt że auto nie trzyma fabryki ? Producent oszukiwał na ekologii, nie na mocy silnika. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Piotr Czarnojan Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Błędów żadnych nie będzie, co najwyżej przy problemach natury wtrysku za bogata mieszanka ze sondy, lub inne powiązane z turbo, ale te wystąpiłby i na serii. Na multitronicu nie ma żadnych strat z jakiej racji ? Producent nie mógłby podawać parametrów zawyżonych dotyczą one kompletnego auta nie silnika (który ma dużo lepszą wydajność). Mógł tu jedynie pojawić się błąd pomiarowy i straty wynikające z hamowni, ale nie sądzę by MAHA leciała w kulki. Ale Mulitronica nie łatwo wyhamować to swoją drogą.... który bieg ? Mierzyłeś auto pod obciążeniem w warunkach drogowych ? Co podsyłałeś ? hamowal go na 5 pare razy i dla sprawdzenia tez na 6 ale wykresy byly podobne ja w tej kwestji jestem zielony i nie dawalo mi to jakos spokoju ze w seri wyszlo tak malo nie w dogowych nie bylo mierzone tylko maha Żukczyn czy jak to tam szło ? raczej masz zwalony pomiar, nie jesteś pierwszy i na pewno nie ostatni. Dla świętego spokoju możesz podjechać do Tune-up na weryfikacje. a mowił ze takie straty sa na multi bo te skrzynie tak majaa Ciebie nie ruszył fakt że auto nie trzyma fabryki ? Producent oszukiwał na ekologii, nie na mocy silnika. Żukczyn czy jak to tam szło ? raczej masz zwalony pomiar, nie jesteś pierwszy i na pewno nie ostatni. Dla świętego spokoju możesz podjechać do Tune-up na weryfikacje. a mowił ze takie straty sa na multi bo te skrzynie tak majaa Ciebie nie ruszył fakt że auto nie trzyma fabryki ? Producent oszukiwał na ekologii, nie na mocy silnika. no bede musial podjechac do roberta by sprawdzil co i jak ale jak ja nie mam o tym pojecia a koles ci wmawia ze tak jesr to co mam zrobic ale spokoju mi to nie dawalo wiec postanowilem tu napisac
Netfcher Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Ciekaw jestem jak rozwiaze sie twoj problem. Sam mysle o chip'ie w multitronicu. Z tego co widze to nei takie latwe
Piotr Czarnojan Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Sam jestem ciekawy tego ale jak narazie w pl bese dopiero 17.02 wiec bede po tym terminie sprawdzal auto co tam poszlo nie tak
marcin4x4 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) auto zamiast 140 (czy 143) koni ma zaledwie 130 i prawie 100nm mniej i wierzysz w kit o skrzyni ? producent sprzedał na tej skrzyni auto z silnikiem o konkretnej mocy, której Ty nie masz. Tu nie trzeba się na niczym znać... nie obraź się ale jesteś tzw klient idealny (nie zna się, nie wie, nie wymaga, nie pomyśli). Sam mysle o chip'ie w multitronicu. Z tego co widze to nei takie latwe problem jest tylko z hamowaniem. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Piotr Czarnojan Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Marcin tu nie ma co sie obrazac i nie mam zamiaru myslamem powoedzial to powiedzial pojecia o tym nie mam wiec napisalem post na forum a nie mialem czasu jechac gdzie indziej teraz bede w pl dopiero 17.02wiec umowie zie z Robertem w Tune-up i zobaczymy co u niego wyjdzie pzdr Witam dzisiaj robiłem 2 gi pomiar i po sprawdzeniu auta nic nie wykryto turbo dobrze daje itp i nikt nie wie o co chodzi a tu dzisiejszy pomiar ktos cos podpowie?? auto dalej po niby sofcie Edytowane 22 Lutego 2016 przez Piotr Czarnojan
marcin4x4 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) log poproszę, może coś się wywróży: egt boost turbo szyna cr dawka plaiwa z DPF'em zakładam że wszystko ok. z deka inna charka Ci wyszła... w końcu te hamowanie są takie super... Edytowane 22 Lutego 2016 przez marcin4x4
Piotr Czarnojan Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) log poproszę, może coś się wywróży: egt boost turbo szyna cr dawka plaiwa z DPF'em zakładam że wszystko ok. z deka inna charka Ci wyszła... w końcu te hamowanie są takie super... nie mam vaga pod reka wiec musze smigac po warsztatach by cokolwiek zrobic jak cos jade w czwartek na wgranie serii i bede szukał dalej co wyjdzie wiec w tedy bede miał jakies fotki i dpf jest i ma sie si:P Edytowane 22 Lutego 2016 przez Piotr Czarnojan
marcin4x4 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) weź ze sobą pena i nich Ci zrobiła komplet logów (na modzie) Edytowane 23 Lutego 2016 przez marcin4x4
Piotr Czarnojan Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clbControl Module Part Number: 03L 906 022 MK HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H13 8441 Software Coding: 0104002C02172118 Work Shop Code: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MK A01009 (AU48) VCID: 7AFB1463FD2A82CEDA7-802F5 Faults Found:4695 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 1048574 km Date: 2048.00.00 Time: 00:00:004698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 1048574 km Date: 2048.00.00 Time: 00:00:004699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 1048574 km Date: 2048.00.00 Time: 00:00:005132 - Valve for Fuel Metering (N290) P0090 00 [032] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 174338 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:005177 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) P2294 00 [096] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 174338 km Date: 2016.03.01 Time: 12:40:18wyszło cos takiego tylko ze tu juz jest seria wgrana Edytowane 8 Marca 2016 przez Piotr Czarnojan
marcin4x4 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Masz jakieś odcięcie paliwa w samochodzie ? Przeloguj dawkę i szynę CR BTW: sprawdź akumulator (klemy śruby, etc) Edytowane 8 Marca 2016 przez marcin4x4
Piotr Czarnojan Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Witam auto wrociło od mechanika i juz nie ma zadnych błedów i wszystkie parametry sa wzorcowe i nie ma sie do czego doczepic wiec juz sam nie wiem co robic:(
marcin4x4 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) a ile razy można pisać to samo ? potem się taki jeden z drugim dziwi że na forach nikt nie pisze nikt nie pomaga.. Edytowane 11 Marca 2016 przez marcin4x4
Piotr Czarnojan Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) a ile razy można pisać to samo ? potem się taki jeden z drugim dziwi że na forach nikt nie pisze nikt nie pomaga.. Marcinie ja nie napisałem ze nie pomagasz robie to co piszesz przynajmniej sie staram nie mam zadnego vcds-a itp by to robic samemu.Jezeli masz takie mozliwosci to spoko daj namiary podjade nie ma problemu ja jestem zadko w kraju wiec teraz wysłałem zone do VAG bauer service jak znasz Roberta to Krystiana tez powinienes znac wrocilismy do serii i szukał wszystkiego i nic nie znalazł mowi ze wszystko jest wrecz katalogowe i sam rozkłada rece wiec sadze ze robie wszystko co napisałes Edytowane 11 Marca 2016 przez Piotr Czarnojan
marcin4x4 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) piszesz przynajmniej sie staram nie mam zadnego vcds-a itp by to robic samemu. ale ma go połowa 3City, byłeś w kilku warsztatach z żadnego nie zabrałeś logów, nie zrobiłeś nawet zdjęcia. Jezeli masz takie mozliwosci to spoko daj namiary podjade nie ma problemu ja jestem zadko w kraju pisałem Ci już na PW że możesz kupić flachę i podjechać. VAG bauer service ani Krystiania nie kojarzę, połowa warsztatów nie potrafi wykonać logów w starych chrupkach a Ty na dodatek masz multi, dlatego zaproponowałem osobę którą się zna i temat ogrania od podszewki czyli Roberta, nie pracownika, barta, siostrę tylko jego konkretnie. Sugerowałem inny typ hamowani, może auto było po prostu źle dociążone, przy multi to naprawdę nie takie proste, u mnie to nawet z manualem mieli problem.. Edytowane 11 Marca 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się