ultraeurope Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Cześć wszystkim! Pytanie dotyczy dziwnej pracy silnika w mojej Audi B6 1.8t. Po odpaleniu przez jakiś czas silnik pracuje normalnie ale po upływie około 5 minut obroty zaczynają falowac <widać na załączonym filmiku>po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu nie chce odpalić bez dodania gazu..zauważyłem jeszcze,że pluje czymś z rur wydechowych <widać na załączonych zdjęciach>http://www.fotosik.pl/zdjecie/1edf4315c83af1d7http://www.fotosik.pl/zdjecie/3d58193ca291b595 RĘCE CYCKI OPADAJĄ! W przeciągu ostatniego miesiąca wymieniłem Świece zapłonowe Filtr powietrza, paliwa,oleju Rozrząd kpl Katalizator na zamiennik od Pana Gruchota bo mój był zawalony i check razil przez sondy lambda dlatego też zostały wyłączone programowo w specjalnym serwisie we Wrocławiu.. Baaaardzo będę wdzięczny za wszelkie informacje podpowiedzi i sugestie! POZDRAWIAM! Nikt nic nie wie?((
tomeks80 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Mi to wygląda że pluje nieprzepalonym paliwem i go zalewa dlatego jest problem z odpaleniem jest LPG ? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
ultraeurope Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2016 Cześć tak obie są wyłączone Mi to wygląda że pluje nieprzepalonym paliwem i go zalewa dlatego jest problem z odpaleniem jest LPG ? Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cześć. nie ma LPG, ale w przyszłym tygodniu planuje założyć
koloboro Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 A jak odbywa się regulacja mieszanki bez pierwszej sondy ???
ultraeurope Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tego to ja nie wiem, mechanik wysłał mnie na wyłączenie sond po wymianie kata i odkryciu ze sondy są wadliwe; (
szakal222 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ja mialem podobne objawy od czujnika g28 ,vag to pokaze
koloboro Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgodzę się ze druga sonde można wyłączyć ale pierwsza jest niezbędna do regulacji prawidlowego skladu mieszanki paliwowo-powietrznej. A uszkodzoną sondę się wymienia na nową. Zmień mechanika.
hunter91 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Pierwsza sondę wyłączyli serio??? Przecież pierwsza mieszanka steruje .nie wierzę w to co czytam.myślałem ze juz mnie nic nie zaskoczy,tomek ma rację jest to paliwo . Bez włączenia sondy będzie tak cały czas co za parodia,na bank nic innego nie steruje mieszanka bo by tematu nie bylo. Edytowane 25 Stycznia 2016 przez hunter91
marasekm Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Mechanicy nie przestają zaskakiwać dobrze, że nie kazał świec wykręcić i zaślepić xD Edytowane 25 Stycznia 2016 przez marasekm
ultraeurope Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgodzę się ze druga sonde można wyłączyć ale pierwsza jest niezbędna do regulacji prawidlowego skladu mieszanki paliwowo-powietrznej. A uszkodzoną sondę się wymienia na nową. Zmień mechanika. wyłączona została druga sonda i nic więcej z tego co się dowiedziałem ehh
koloboro Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 No to zmienia postać rzeczy. Vag i daj jakie błędy są.
ultraeurope Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 No to zmienia postać rzeczy. Vag i daj jakie błędy są. Gdzieś konkretnie sprawdzić? Bo błędów silnika mi nie pokazuje żadnych
koloboro Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 oo to zonk. ciekawe co wyłączył tuner oprócz sondy, może wszystkie dtc i dlatego nie ma błędów. Ale to tylko moje dywagacje.
ultraeurope Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 oo to zonk. ciekawe co wyłączył tuner oprócz sondy, może wszystkie dtc i dlatego nie ma błędów. Ale to tylko moje dywagacje.Tzn??
koloboro Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 mógł wyłączyć wszystkie błędy ale tego nie wiem.
ultraeurope Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 Słuchajcie. A od czego jest ten wężyk? Ewidentnie widać, że jest dziurawy. może przez to nie równo pracuje? http://www.fotosik.pl/zdjecie/12525ed510f7a432
koloboro Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 wszelkie nieszczelności w dolocie skutkują nierówna pracą silnika. Trzeba uszczelnić koniecznie.
ultraeurope Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 No to zmienia postać rzeczy. Vag i daj jakie błędy są. 17524 Podgrzewana sonda lambda strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17511 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16684 Losowe wypadanie zapłonu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16686 Brak zapłonu cylinder 2 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się