marioxxxx 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam. Dziś dolewałem sobie płynu do spryskiwaczy i pokusiło mnie odkręcić korek do oleju. Cały spód korka był w takiej białej czy kremowej mazi poświeciłem latarką i z prawej strony pełno podobnej kolorami mazi. Sprawdziłem organoleptycznie płyn chłodnicy ale z nim jak najbardziej w porządku. Więc chyba poprzedni właściciel musiał wymienić uszczelkę. Teraz mam zamiar zrobić płukankę i wlać nowy olej. Czy idę w dobrą stronę? Czy trzeba coś innego zrobić? Jaką płukankę polecacie i półsyntetyk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Takie cos sie tez robi jak sie robi autem male dystanse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam. Dziś dolewałem sobie płynu do spryskiwaczy i pokusiło mnie odkręcić korek do oleju. Cały spód korka był w takiej białej czy kremowej mazi poświeciłem latarką i z prawej strony pełno podobnej kolorami mazi. Sprawdziłem organoleptycznie płyn chłodnicy ale z nim jak najbardziej w porządku. Więc chyba poprzedni właściciel musiał wymienić uszczelkę. Teraz mam zamiar zrobić płukankę i wlać nowy olej. Czy idę w dobrą stronę? Czy trzeba coś innego zrobić? Jaką płukankę polecacie i półsyntetyk? Kupiłem kiedyś Passata AWX który był po wymianie chłodniczki oleju. Poprzedni właściciel zmienił olej ale biała maź wciąż była widoczna. Po jakimś czasie i kolejnej wymianie oleju problem stopniowo ustąpił. Wyczysć korek a najlepiej zdejmij dekiel i też go wyczyść, potem zmień olej i obserwuj co się będzie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Witam. Dziś dolewałem sobie płynu do spryskiwaczy i pokusiło mnie odkręcić korek do oleju. Cały spód korka był w takiej białej czy kremowej mazi poświeciłem latarką i z prawej strony pełno podobnej kolorami mazi. Sprawdziłem organoleptycznie płyn chłodnicy ale z nim jak najbardziej w porządku. Więc chyba poprzedni właściciel musiał wymienić uszczelkę. Teraz mam zamiar zrobić płukankę i wlać nowy olej. Czy idę w dobrą stronę? Czy trzeba coś innego zrobić? Jaką płukankę polecacie i półsyntetyk? O tej porze roku to jest norma, szczególnie jak się robi krótkie odcinki. Weź przegoń to autko na trasie przy wyższych obrotach i na większym dystansie a problem masła powinien zniknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Do pacy jeżdżę 25km w jedna stronę. Najkrótszy dystans jaki mogę zrobić to 9km. Auto do tego czasu grzeje do 70*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak jak koledzy powwyżej napisali takie coś robi się również przy pokonywaniu krótkich dystansów. Na odcinku 25 km silnik jednak powinien już raczej osiągnąć temperaturę roboczą. Może termostat i niedogrzany silnik są przyczyną. Olej i tak wymień i wyczyść ile dasz radę ten majonez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Właśnie tak planuje.Płukanka , wymiana oleju i filtry(powietrza i paliwa przy okazji). Jeśli nie pomoże to termostat sprawdzę. Ale to nie powinno być zepsute. Ledwo 10km zrobię o silnik ma 90*C. Tak jak być powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Wyżej napisałeś, że 70*C Tak czy inaczej zrób tak jak mówisz. Nie zaszkodzi. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Sciagaj pokrywe zaworowa i wyczysc go 5 minut roboty i koszt 15zl nowa uszczelka. Przynajmniej zobaczysz co tam masz i jak czesto byl wymieniany olej, bo przez korek oleju widzisz tylko plastikowa oslone... Edytowane 27 Stycznia 2016 przez neoxpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Mhm. I nic się nie poprzestawia? Wiecie to Audi z tym trzeba delikatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżejki 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Walnij plukanke od liqui moly, niech auto na tym chodzi przez 15 min. Spokojnie rozpuści majonez! wyslane przy pomocy zdartego nankanga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioxxxx 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 No to zamawiamy Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekA80 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Też podepnę się pod temat, mam a4 z silnikiem 1.6 AHL i miałem majonez na korku, przegoniłem go na trasie 20km i już nie ma majonezu, bardziej mnie martwi czarny nagar pod pokrywą zaworów, jakby piasek czy coś, cienka warstwa jest tego syfu i zastanawiam się czy robić płukanie. Mam kupiony już olej Liqui Moly 10w 40 razem z preparatem do płukania i w sobote będę działać, Edytowane 27 Stycznia 2016 przez misiekA80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemens 0 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam podepnę się pod temat bo u mnie sprawa wygląda tak że ostatnio zauważyłem plamę pod samochodem więc posprawdzałem sobie płyny itp. jak zobaczyłem pomiar oleju na bagnecie to było na nim tzw. masło, maź . dodam tylko że robię codziennie ok 120 km do i z pracy więc możecie mi wyjaśnić z czym jest problem? dodam że ta plama to nie był raczej olej a płyn od chłodnicy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się