marasekm Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 No ale ten gwint niczemu i nikomu nie będzie przeszkadzał jak tą śrubkę wykręci
anhal65 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 wtrace co nieco jesli chodzi o kontrolki to u mnie po prostu byly spalone zaroweczki wtrace co nieco co do konyrolek moze spalone zaroweczki tak bylo w moim pozdrawiam wtrace co nieco co do konyrolek moze spalone zaroweczki tak bylo w moim pozdrawiam Ok, wielkie dzięki za pomoc A wiesz może co może być przyczyną tego że nie świecą mi się kontrolki od oleju, płynu, niskiego poziomu paliwa? wtrace co nieco co do konyrolek moze spalone zaroweczki tak bylo w moim pozdrawiam
fragless1 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Spalone zaroweczki to jedno, ale poza kontrolka powinien jeszcze dźwięk być jak jest mało oleju albo płynu. Ja bym odpial kostkę od czujnika plynu i odpalil auto, albo chociaz zaplon wlaczyl. Podpial pod kompa i sprawdził czy jest błąd czujnika poziomu płynu, jak nie ma, tzn. że ktos cos kombinowal i albo spial na stale masę do czujnika albo nie podpiął czujnika(juz teraz nie pamiętam czy przy normalnym stanie podane on masę czy nie). Albo jeszcze możesz miec zbiorniczek bez czujnika. Pisałeś, że auto bylo po dzwonie z przodu, to powinieneś teraz doprowadzić je do ładu. Ja wolałbym kupic korek używany, ale ori, ewentualnie zorientować sie ile nowy w aso kosztuje. Używki najczęściej są toprana a to raczej niezbyt wygórowana jakość.
Nazgul88 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Korek wymieniony, wycieki na są tak zauważalne (wcześniej leciało dosłownie ciurkiem) Jednak znajomy powiedział, że wadliwy korek jest najmniej prawdopodobną przyczyną, obstawia termostat lub problemy z pompą wody. Jak się do tego odniesiecie?
fragless1 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Jak Ci dalej ucieka, tzn. że masz za duże ciśnienie w układzie. Przyczyn tego stanu może być wiele: - termostat, ale jak się płyn nie przegrzewa, to mało prawdopodobne. Do pewności rozgrzej silnik i sprawdź czy dolna rura od zbiorniczka jest ciepła i czy chlodnica sie nagrzewa. - pompa wody - chociaż jak jest wyrobiona, to raczej za slabo pompuje i ciśnienia w układzie nie ma - uszczelka pod głowicą I pewnie jeszcze inne kwestie, ale to już niech sie ktos wypowie, co lepiej zna silniki benzynowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się