Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duży wyciek płynu chłodniczego A4B5 1995r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ale ten gwint niczemu i nikomu nie będzie przeszkadzał jak tą śrubkę wykręci :P

Opublikowano

wtrace co nieco jesli chodzi o kontrolki to u mnie po prostu byly spalone zaroweczki


wtrace co nieco co do konyrolek moze spalone zaroweczki tak bylo w moim pozdrawiam


wtrace co nieco co do konyrolek moze spalone zaroweczki tak bylo w moim pozdrawiam


Ok, wielkie dzięki za pomoc :)

A wiesz może co może być przyczyną tego że nie świecą mi się kontrolki od oleju, płynu, niskiego poziomu paliwa?

wtrace co nieco co do konyrolek moze spalone zaroweczki tak bylo w moim pozdrawiam

Opublikowano

Spalone zaroweczki to jedno, ale poza kontrolka powinien jeszcze dźwięk być jak jest mało oleju albo płynu. Ja bym odpial kostkę od czujnika plynu i odpalil auto, albo chociaz zaplon wlaczyl. Podpial pod kompa i sprawdził czy jest błąd czujnika poziomu płynu, jak nie ma, tzn. że ktos cos kombinowal i albo spial na stale masę do czujnika albo nie podpiął czujnika(juz teraz nie pamiętam czy przy normalnym stanie podane on masę czy nie). Albo jeszcze możesz miec zbiorniczek bez czujnika. Pisałeś, że auto bylo po dzwonie z przodu, to powinieneś teraz doprowadzić je do ładu.

Ja wolałbym kupic korek używany, ale ori, ewentualnie zorientować sie ile nowy w aso kosztuje. Używki najczęściej są toprana a to raczej niezbyt wygórowana jakość.

Opublikowano

Korek wymieniony, wycieki na są tak zauważalne (wcześniej leciało dosłownie ciurkiem)

Jednak znajomy powiedział, że wadliwy korek jest najmniej prawdopodobną przyczyną, obstawia termostat lub problemy z pompą wody.

Jak się do tego odniesiecie?

Opublikowano

Jak Ci dalej ucieka, tzn. że masz za duże ciśnienie w układzie. Przyczyn tego stanu może być wiele:

- termostat, ale jak się płyn nie przegrzewa, to mało prawdopodobne. Do pewności rozgrzej silnik i sprawdź czy dolna rura od zbiorniczka jest ciepła i czy chlodnica sie nagrzewa.

- pompa wody - chociaż jak jest wyrobiona, to raczej za slabo pompuje i ciśnienia w układzie nie ma

- uszczelka pod głowicą

I pewnie jeszcze inne kwestie, ale to już niech sie ktos wypowie, co lepiej zna silniki benzynowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...