Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Falowanie obrotów, problem ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem ze swoja Audi A4 B6 2003r. Silnik: 2.0 FSI 150Km o kodzie silnika AWA

Pierwszy problem jaki zauważyłem słabe odpalanie i falowanie obrotów na jałowym,

mianowicie chodzi mi że autko bez dodania gazu nie odpali jak juz odpali to obroty troszke

faluja, silnik się trzęsie po lekkim dodaniu gazu ustaje puszcze gaz i nadal to samo,

pierwsza rzecza jaka zauwazylem to poprzecinane sruby przepływomierza tzn ktos go odkrecil od

obudowy czytalem na innym forum ze odkrecenie powoduje rozkalibrownie.

Błedy jakie wyskakuja to: Mass air flow sensor

Dodatkowo wyskakuje ABS , ESP hamulce sa ok

A dziś dodatkowo wyskoczyl check engine

Wymieniac przeplywomierz?

Jak tak to nowy czy moze być ze szrotu uzywany.

Z góry dzieki

Opublikowano

Ns początku odłącz przepływomierz i odpal i zobacz jak chodzi

Opublikowano

Okej jutro, Sprawdze


Nie ma różnicy może troszke lepiej


Wymieniłem przepływkę teraz odpala o niebo lepiej, pozostaje problem jałowych obrotów trzesie silnikiem a zarazem cala karoseria jakby za niskie obroty.

Bledy:

Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus

P1453-001- Upper Limit Exceeded

Brake Switch (F) Implausible Signal

P0571-008-Implausible Signal

Intake Air System: Leak Detected

P1504-008-Implausible Signal

Pytanie co dalej?>

Opublikowano

Kolego podepnij VAGa i skasuj błędy potem zrób adaptacje przepustnicy na forum znajdziesz jak to zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...