norbixon12 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam. Mam problem ze swoja Audi A4 B6 2003r. Silnik: 2.0 FSI 150Km o kodzie silnika AWA Pierwszy problem jaki zauważyłem słabe odpalanie i falowanie obrotów na jałowym, mianowicie chodzi mi że autko bez dodania gazu nie odpali jak juz odpali to obroty troszke faluja, silnik się trzęsie po lekkim dodaniu gazu ustaje puszcze gaz i nadal to samo, pierwsza rzecza jaka zauwazylem to poprzecinane sruby przepływomierza tzn ktos go odkrecil od obudowy czytalem na innym forum ze odkrecenie powoduje rozkalibrownie. Błedy jakie wyskakuja to: Mass air flow sensor Dodatkowo wyskakuje ABS , ESP hamulce sa ok A dziś dodatkowo wyskoczyl check engine Wymieniac przeplywomierz? Jak tak to nowy czy moze być ze szrotu uzywany. Z góry dzieki
em0t Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ns początku odłącz przepływomierz i odpal i zobacz jak chodzi
norbixon12 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 Okej jutro, Sprawdze Nie ma różnicy może troszke lepiej Wymieniłem przepływkę teraz odpala o niebo lepiej, pozostaje problem jałowych obrotów trzesie silnikiem a zarazem cala karoseria jakby za niskie obroty. Bledy: Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus P1453-001- Upper Limit Exceeded Brake Switch (F) Implausible Signal P0571-008-Implausible Signal Intake Air System: Leak Detected P1504-008-Implausible Signal Pytanie co dalej?>
Mat3oMax Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Kolego podepnij VAGa i skasuj błędy potem zrób adaptacje przepustnicy na forum znajdziesz jak to zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się