Rafa(ł) Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Witam.Na wstępie przepraszam jeśli zakładam temat w niewłaściwym dziale (ewent.proszę o przeniesienie do właściwego) ale dotyczy on silnika 2.0TDi 140KM.Stoję przed trudną decyzją przesiadki z z Audi B5 na B7. Jako,że 1,9TDi jest trochę za słaby do tej budy (Avant), chcę wybrać silnik 2,0TDi 140KM ale niestety bardzo dużo jest opinii negatywnych na temat awarii tego silnika. Jednakże są jego 2 rodzaje 8V i 16V.I teraz najważniejsze pytanie.Który z tych silników jest bardziej awaryjny?Co można by wymienić w nim aby szlag go nie trafił po pierwszych 100tys.km.?Z góry dzięki :-)
strazak990 Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Mój już ma 256 tys ;-) 2.0 tdi 140 km + DPF
Dot Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Ja kupilem autko w grudniu i na dzień dobry głowica do roboty a też mam 2.0tdi 140+dpf ... Już zrobione i teraz nie mam się czym martwić
TOM3K Posted January 28, 2016 Posted January 28, 2016 Ja kupilem autko w grudniu i na dzień dobry głowica do roboty a też mam 2.0tdi 140+dpf ... Już zrobione i teraz nie mam się czym martwić Jeszcze napęd pompy oleju Ci zostal
sasza Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ja kupilem autko w grudniu i na dzień dobry głowica do roboty a też mam 2.0tdi 140+dpf ... Już zrobione i teraz nie mam się czym martwić Jeszcze napęd pompy oleju Ci zostalJeżeli robił głowice to pewnie ma 8v, a tam pompa jak w 1.9Wysłane z mojego Thunder3 45 LTE przy użyciu Tapatalka
Rafa(ł) Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 Mój już ma 256 tys ;-) 2.0 tdi 140 km + DPF Którą wersje masz tego silnika? 16 czy 8?
Wihajster Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Mój już ma 256 tys ;-) 2.0 tdi 140 km + DPF Którą wersje masz tego silnika? 16 czy 8? widac,ze ma BPW jak w avatarze wiec 8V
Rafa(ł) Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 Mój już ma 256 tys ;-) 2.0 tdi 140 km + DPF Którą wersje masz tego silnika? 16 czy 8? widac,ze ma BPW jak w avatarze wiec 8V Faktycznie, na co ślepemu oczy więc wynika z tego,że chyba bardziej awaryjne są te 16V. Jak do tej pory Audi nie robiło silników diesla 16V (przynajmniej ja nie przypominam sobie). Doradźcie, świeżo po zakupie inwestować w nową (po regeneracji) pompę oleju zważywszy,że nigdy w 100% nie wiadomo jaki przebieg ma dany egzemplarz? Wybiorę się gdzieś dalej tym Audi i nagle w trasie pójdzie coś i buba
Wihajster Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 teraz sa tylko i wyłacznie 16V.Ja osobiscie nie kupilbym 8V bo te silniki pracuja jak młócarnia
Rafa(ł) Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 teraz sa tylko i wyłacznie 16V.Ja osobiscie nie kupilbym 8V bo te silniki pracuja jak młócarnia Niegdyś 16V były tylko w benzynie. Teraz widać Audi wrzuca je również do diesli. Dlaczego nie 8V? Tylko ze względu na kulturę pracy? Jak pracują to chyba najmniejszy problem, i tak chyba lepiej niż 1,9TDi, te to chodzą dopiero jak traktor
LChris Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 Hej W połowie zeszłego roku też kupiłem B7 Avant 2006 BPW DPF, poprzedni właściciel twierdził że wymieniła wałek napędu pompy na pełny, bez imbusa - robi się coś takiego? Jaka jest w tym silniku pompa jeszcze na łańcuch czy już koła zębate. na co zwrócić uwagę.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now