MariuszKoz 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam, Mam samochód kilka miesięcy więc nie wiem, na ile to poważna sprawa. Zazwyczaj, kiedy rano zapalam samochód, słychać przez pierwsze kilka sekund stukanie gdzieś w okolicach klimatronika. Podejrzewam, że to stukanie klapy od nawiewu. Po tych kilku sekundach wszystko się uspokaja i jest ok. Kiedy auto stoi krócej niż noc, to po zapaleniu nie słychać tego stukania. Czy to tak ma być czy to już czas na diagnozę i naprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Podłącz VAGa i sprawdź czy któryś z silniczków nie szwankuje. Napraw i zrób adaptację klap ( znajdziesz temat w przyklejonych) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKoz 0 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Podłącz VAGa i sprawdź czy któryś z silniczków nie szwankuje. Napraw i zrób adaptację klap ( znajdziesz temat w przyklejonych) Dzięki za radę. Rzeczywiście muszę podjechać do mechanika, który ma VAGa i niech to sprawdzi. Jak czytałem na forum VW, te silniczki to nie jest najmocniejszy element układu klimatyzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemox6 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 U siebie też tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Prawdopodobnie silniczki maja juz dosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek181289 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 też mam podobnie, ale żadnych błędów nie ma, ręcznie ustawiając nawiew wszystko steruje się poprawnie a jeżdżę cały czas na auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zrob nastawu podstawowe moze troche pomoze. Mozna czyscic silniczki ale zeby miec spokoj na dlugo trzeba wymienic. Za 50-100 zl mozna kupic cala nagrzewnice z angola wiec nie daj sie naciagnac forumowym wciskaczom na silniczek za 70zl. Moj rekord to 20zl za cala nagrzewnice ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszKoz 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Mam jeszcze pytanie związane z tymi silniczkami. Czy audi b7 ma takie same jak b6? Oglądałem na allegro i ludzie na ogół piszą, że to są te same, ale zastanawia mnie marka. raz jest Bosch, a innym razem Valeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 To samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 A można zalozyc silniczki np z seata - z wyglądu takie same ale mają inny nr części. Skoro wszystkie w środku są takie same to jeśli przełożę ramie sterujące to powinno działać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 seat to grupa VW ale np z toledo nie pasuje, nie wiem co siedzi w leonie, z exeo pasuje na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Mam silniczki z numerem 0132801326 z logo vw audi. Nie wiem z czego są -kumpel mowil ze z seata. Na zewnątrz identyczne jak b6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 W większości przypadków silniczki są sprawne, szwankuje potencjometr który jest wymienny. Pomaga czyszczenie lub wymiana na taki z B7 (białe,poprawione). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 To wiem ale prościej podmienić ramie od silniczka niz rozbierać go i zmieniac potencjomer. Stad pytanie czy taka zamiana na te silniczki co mam w domu zadziała. A potencjometry sa jakies różne? W tych silniczkach sa zielone - jeden rozebralem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się