Bedzial Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam, mam nadzieje ze to odpowiedni dzial. Chodzi mi po glowie kupno a4 b5 po 2 lifcie z 2,4/2,6/2,8 qattro, najlepiej z uszkodzonym silnikiem i swap na 1.8T z quattro(sedan). Moje pytanie jest nastepujace: Co oprocz oczywiscie samego silnika z osprzetem wraz ze skrzynia i sankami musialbym jeszcze wymienic. Na pewno trzeba bedzie wymienic tez zawiesze ale co z napedem na tylnia os, czy wal i cala reszta po nim beda pasowac z 2,4/2,8? Rowniez swap z 2,5 TDI wchodzi w gre jesli nie wymaga zbyt duzych modyfikacji. Pytam poniewaz ciezko znalesc w przyzwoitej cenie odpowiadajace mi 1.8t quattro a auta z silnikami V6, zwlaszcza 2,5 tdi kosztuja grosze w porownaniu do ich rzedowych kolezanek i sa przewaznie dobrze wyposazone. Pewnie niektorzy zapytaja po co mi 1,8t jesli bede mial 2,4/2,8 dlatego odrazu powiem ze auto pojedzie prosto po program, poza tym bedzie troche tansze w utrzymaniu. Pozdrawiam.
Unf Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Musisz sie skontaktowac z tym panem: https://www.facebook.com/Nosb-Performance-226817620715480/?fref=ts I on Ci wszystko zrobi na tip top Jak przejrzysz jego prace to zauwazysz ze swapy silnika i zmienianie np FWD na Quatroo to dla niego... nic nowego ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się