giovanideo Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam. Mam kolejny problem z moja A4. Tydzień temu całkowicie padł moduł komfortu, nie było centralnego zamka, oświetlenia wnętrza itp. Zabrałem się za naprawę: - zdjąłem boczki drzwi przednich i sprawdzałem kable od mikrostyków zamka - sprawdzałem wiązki i kostki przy słupkach A - wyjąłem moduł wraz z pompką z zagłębienia z prawej strony bagażnika, rozebrałem pompkę - czyściłem piny kostek i przy tym zrobiłem krótkie zwarcie po rozebraniu kostki zasilania pompki. Padł bezpiecznik nr 38 15A, który wymieniłem. - czyściłem spirytusem płytkę drukowaną i poprawiłem niektóre luty. Po złożeniu moduł komfortu jest ok, ale pojawił się problem: silnik po przekręceniu kluczyka w pozycję 0 nie gaśnie. Gasną światła, dmuchawa wentylacji itp, ale nie silnik. Po ponownym "włączeniu zapłonu" można dalej normalnie jechać. Silnik gaśnie dopiero przy całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Samochód to totalny przedlift, moduł komfortu taki sam jak w audi 80 (12 pin i zasilanie), klamki i zamki jak w przedlifcie. Macie jakieś porady jak przywrócić normalne gaszenie silnika?
giovanideo Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Wymiana kostki pomogła. Stara kostka miała wyłamany zaczep sprężyny. Ale tę nową musiałem zamontować z pewnym odsadzeniem, około 2 mm, bo jak docisnąłem do końca, to działała tak samo jak stara. To może być wina stacyjki, która po 20 latach dostała luzów i trzpień bardziej wystaje, bo jest dociskany sprężyną. Stacyjkę ciężko rozebrać, akurat u mnie były wkręty z gładkimi łbami, musiałbym je rozwiercić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się