Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy wymieniając amortyzatory na oryginalne trzeba zmieniać wielowachacz?


abw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielowachacz zoastaje, a nisko siedzi?

Cześć,

jak na zdjęciu obok. Nie weim jak tutaj wkleić większe zdjęcie. Jeśli Cie to interesuje, podaj maila to Ci wyślę duże zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wahacze niczym sie nie różnia, inne są sprężyny, amortyzatory i stabilizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana?

Witaj,

Kolego najpierw proponuję sprawdzić z jakim zawieszeniem kupiłeś auto.

Zobacz w książce lub we wlepce w bagażniku/ lub pod kanapą czy masz tzw. 1BE (sprężyny -20mm + amory o dłuższym skoku) czy 1BV (sprężyny -20 mm + amory o krótszym skoku).

Jeśli zatem masz sport serię i to jeszcze w dobrym stanie to nie wiem czy jest sens wyrzucać kasę.

Wiele osób na forum chętnie by się na takie zamieniło :D

No chyba, że ktoś przed Tobą obniżył np. -30 lub -40 to auto może rzeczywiście być zbyt nisko.

Najpierw rozpoznaj co masz na aucie a potem na forum znajdziesz pomoc,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana?

Witaj,

Kolego najpierw proponuję sprawdzić z jakim zawieszeniem kupiłeś auto.

Zobacz w książce lub we wlepce w bagażniku/ lub pod kanapą czy masz tzw. 1BE (sprężyny -20mm + amory o dłuższym skoku) czy 1BV (sprężyny -20 mm + amory o krótszym skoku).

Jeśli zatem masz sport serię i to jeszcze w dobrym stanie to nie wiem czy jest sens wyrzucać kasę.

Wiele osób na forum chętnie by się na takie zamieniło :D

No chyba, że ktoś przed Tobą obniżył np. -30 lub -40 to auto może rzeczywiście być zbyt nisko.

Najpierw rozpoznaj co masz na aucie a potem na forum znajdziesz pomoc,

Pozdrawiam!

Mam zawieszenie Quinton Hazell QH LIP SHOCKS DT 542 T-02. Jest bardzo dobrej kondycji. Chętnie i bez obaw zamieniłbym z kims na oryginalne. Te oznaczenia z wlepki w bagażniku mam spisane, wszystkie oznaczenia oryginalnych amortyzatorów oraz spręzyn też mam. Sprężyny już mam, amory chcę kupić ( jakich firm unikać???? ) No i okazało się, że jeszcze stbilizator ale to, jak widziałem w ogłoszeniach, nie jest duży koszt. Tak wygląda samochód obecnie:

http://olx.pl/oferta/zawieszenie-amortyzatory-audi-a4-b6-CID5-ID4jAP5.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Na zdjęciach Twoje auto siedzi jak na seryjnych springach 1BE lub 1BV (-20 mm) Do tego ktoś najprawdopodobniej wrzucił te amory, które chcesz zamienić.

Zmierz wysokość auta od ziemi do nadkola błotnika nad kołem i będziesz wiedział co tam siedzi.

Amortyzatory polecane to Bilstein B6.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...