Ciasny Wiesiek Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Przy ok 6000tys check mruga misfire cyl 1 i 4. Nie raz tylko misfire cyl 4. Świece niedawno wymienione. Czy warto zainwestować już przy takim turbo w PFR7Q swiece. Auto przyspisza bardzo płynnie jest mocne i aż dziwne że przy końcu obrotów coś nie tak. Nie raz po dluzszej jeździe po mieście wolne skaczą parę razy i tyle. AFR przy tych obrotach jak występuje niedopalanie ok 11.5-12AFR
Ciasny Wiesiek Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Mam skaner foxwell live data jedynie. Jak dobrze doszedlem bo nie wszystkie kanały są opisane, 15 i 16 to licznik niedopalen na poszczególnych cylindrach?
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Tak kanały 15 i 16 to wypadanie zapłonu.
Ciasny Wiesiek Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Tak kanały 15 i 16 to wypadanie zapłonu. Rozumiem że zawsze po winny być na zero przez cały czas? U mnie na wolnych i małym obciążeniu na pierwszym cylindrze dochodzi do 5 reszta nie raz po 1 ale tylko nie raz nie jest to odczuwalne. A tak to cały czas ogólnie są na 0
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Zainwestuj w kabel kkl i zrób logi bo tak to cięzko coś powiedzieć. Edytowane 2 Lutego 2016 przez ?ukasz13
Ciasny Wiesiek Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 Zainwestuj w kabel kkl i zrób logi bo tak to cięzko coś powiedzieć. Mam dostep do kompa VAS do grupy VAG. Na jakie kanaly najlepiej patrzec? Szukalem opisu kanalow ale co z tego znalazlem nie kumam wogole. Nie ma opisanych nigdzie np kanal 1 to wolne I korekty, kanal 102 to np cos innego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się