monkey-vip Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam. Doradzcie pany jakie dobre klocki i tarcze do B8 po lifcie.Co by nie pylily i dobrze hamowaly. 1
iwadrian Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja się podłącze, na tył, warto wentylowane zakładać czy zostać przy pełnych? Jeżdżę raczej spokojnie.
Dev Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia.
iwadrian Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Z przodem poczekam, bo kupiłem auto z nowymi tarczami i klockami także szkoda wywalać na razie. Tył mi się kłania powoli ale skoro trzeba wymieniać zaciski to dam sobie spokój i kupię nowe takie jakie są. dzięki
monkey-vip Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 A co sadzisz o trw ate brembo czy bosh te co podales to jakies konkretne bo pierwsze slysze czytalem to niemiecka firma dosc dobra
monkey-vip Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Myslalem nad ATE komplet ale jak czytam o tych co napisales to juz sie zastanawiam miales je zalozone
Terzet Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jak chcesz dobre i stosunkowo nie drogie klocki to takie Textary www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-textar-2460601,audi,a4-avant-8k5-b8-od-2007-11,2-0-tdi-150km,5-6988-59566-100030-0-39-2460601.html, według mnie na pewno lepsze od ATE
Gość Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 A w czym niby lepsze od ATE ? W 4 kolejnym aucie zalozylem ATE i jeszcze tarcze nigdy sie nie pogiely a klocki wystarczaly na dlugo ( jazda w wawie ) w przeciwiwnstwie do TRW i BOSCH ktore kiedys zalozylem do e46, po 5 tys byly tak zwichrowane i bily ze rece urywalo Ja powiem tak na przod oryginaly lub ATE na tyl jak leci bo i tak prawie cala sila idzie przodem
Limak2005 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
czarek76 Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kolega nie pytał o nawiercane tylko o wentylowane, a do wentylowanych musi się wymienić zaciski i jarzma. Edytowane 8 Października 2016 przez czarek76 1
mufik900 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Mam zapytanie ,jutro chcę zakupić klocki do mojego auta,napewno będą ATE tylko mam pytanie zwykłe czy CERAMIC,czy ktoś z Was już takich używał?
Gość Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Tak ja uzywam ATE od 10 lat, tarcze nigdy sie nie zwichrowaly, klocki przod starczaja mi na 50k, tyl na 60k Edytowane 1 Grudnia 2016 przez Gość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się